SsangYong Tivoli LPG
Το premium crossover της κορεάτικης φίρμας αυτοκινήτων διατίθεται και με σύστημα υγραεριοκίνησης
Τι είναι
> Το premium crossover της κορεάτικης φίρμας αυτοκινήτων, που διατίθεται και με σύστημα υγραεριοκίνησης, στις νέες εκδόσεις «ECO» LPG.
Γνωριμία
> Με το κόστος της βενζίνης και του πετρελαίου να έχει ανέβει, το υγραέριο κίνησης μοιάζει η πιο λογική και συμφέρουσα επιλογή για τη σύγχρονη ελληνική πραγματικότητα. Και εάν είχατε απορίες για την οποιαδήποτε τεχνική αρτιότητα για την τοποθέτηση ενός σχετικού «κιτ υγραεριοκίνησης» σε ήδη υπάρχον όχημα, εν προκειμένω έχουμε την εργοστασιακή διάθεση μοντέλων της SsangYong που τοποθετούν τέτοιο σύστημα από την γραμμή παραγωγής του εργοστασίου.
> Έτσι, τα SsangYong Tivoli & XLV, αποτελούν πλέον τα μοναδικά μοντέλα στις κατηγορίες τους που διατίθενται με κινητήρες βενζίνης (128PS), πετρελαίου (116PS) και βενζίνης-υγραερίου (128PS). Οι εκδόσεις «ECO» των Tivoli συνδυάζονται είτε με αυτόματο είτε με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων.> Εξοπλισμένο με μία μεγάλη δεξαμενή καυσίμου 54 λίτρων, που δεν μειώνει καθόλου τον μεγάλο χώρο αποσκευών με τα 423 λίτρα, το SUV της SsangYong, διπλασιάζει, σχεδόν, την αυτονομία του, η οποία ανέρχεται κοντά στα 1.250 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα και των δύο δεξαμενών (βενζίνης & υγραερίου).
> Σε επίπεδο σχεδίασης, τίποτα δεν προδίδει την διαφορετικότητα του μοντέλου, μια και το στόμιο πλήρωσης του υγραερίου, βρίσκεται μαζί με εκείνο της βενζίνης.
> Οι εκδόσεις «ECO» του SsangYong Tivoli, διατηρούν ατόφια την πλήρη 5ετή εργοστασιακή τους εγγύηση συμπεριλαμβανομένων και των εξαρτημάτων της υγραεριοκίνησης. Παράλληλα, επωφελούνται και των πλεονεκτημάτων του προγράμματος Εγγύησης Επαναγοράς 55 μηνών.
> Σε ετήσια βάση ή κάθε 15.000 χλμ. πραγματοποιείται συντήρηση και έλεγχος όλης της εγκατάστασης υγραεριοκίνησης, με στόχο την άρτια λειτουργία του κινητήρα.
> Το μοντέλο της δοκιμής μας φορούσε τον 1.6 λίτρων κινητήρα βενζίνης με την προσθήκη του συστήματος υγραεριοκίνησης, ενώ η κίνηση περνούσε στους εμπρός τροχούς, μέσω ενός αυτόματο κιβωτίου έξι σχέσεων.
> Η ποιότητα κύλισης είναι πολύ καλή, και πουθενά δεν επηρεάζεται από το όποιο επιπλέον βάρος του αρωγού συστήματος κίνησης. Τέλος ο κινητήρας συνεργάζεται αρμονικά με το κιβώτιο ενώ δεν αντιλαμβάνεσαι διαφορά στην απόδοση όταν αντί για βενζίνη επιλέξεις να καίει υγραέριο.
Κοστίζει
> Οι τιμές για το SsangYong Tivoli ECO LPG, αρχίζουν από τις 17.540 ευρώ.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.