- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Το νέο Dacia Duster «μιλάει» Ελληνικά...
Στη χώρα μας η παγκόσμια δημοσιογραφική παρουσίασή του
Στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Δημοσιογραφικής Παρουσίασης του νέου Dacia Duster στην Ελλάδα, περισσότεροι από 540 δημοσιογράφοι απ' όλο τον κόσμο επισκέφθηκαν τη χώρα μας για να οδηγήσουν για πρώτη φορά το δεύτερης γενιάς Duster. Με κέντρο της εκδήλωσης το ξενοδοχείο Cape Sounio αλλά και το ξενοδοχείο Sofitel στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, η Dacia για τις ανάγκες της εκδήλωσης είχε στήσει μια σειρά υποστηρικτικών υποδομών με στόχο την άριστη εξυπηρέτηση των δημοσιογράφων αλλά και τη συντήρηση των οχημάτων δοκιμής. Οι πρώτες φωτογραφίες από την εκδήλωση κάνουν ήδη το γύρο του κόσμου, ενώ ιδιαίτερη εντύπωση έχει προκαλέσει η κατασκευή ειδικής πίστας στα Λατομεία Διονύσου ώστε οι δημοσιογράφοι να έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν τις κορυφαίες εκτός δρόμου ικανότητες του μοντέλου.
Το νέο Dacia Duster συνδυάζει την άνεση και τις εκτός δρόμου δυνατότητες ενός αυθεντικού SUV, διατηρώντας στο ακέραιο το κορυφαίο value-for-money στοιχείο που παραδοσιακά τονίζεται από την Dacia.
Το δημοφιλές Duster περνά στη 2η γενιά του με νέο δυναμικό εξωτερικό σχεδιασμό και πλήρως επανασχεδιασμένο εσωτερικό, συνεχίζει να αποτελεί το μέτρο σύγκρισης όσον αφορά την αντοχή προσφέροντας πλέον πρακτικότητα, εργονομία και αναβαθμισμένη απτή ποιότητα. Εφοδιασμένο με μια σειρά προηγμένων νέων συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης, το νέο Duster είναι ένα αυθεντικό SUV, εξαιρετικά ικανό στις εκτός δρόμου διαδρομές, εξαιρετικά άνετο και πρακτικό στην καθημερινή χρήση!
Το νέο Duster εφοδιάζεται με μια σειρά νέων συστημάτων που του επιτρέπουν να είναι εξαιρετικά ευέλικτο και πρακτικό στις εντός και εκτός δρόμου διαδρομές, μια και έχει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά τα οποία το κάνουν πραγματικά ικανό στις εκτός δρόμου διαδρομές, ένα στοιχείο που συνετέλεσε σημαντικά στην επιτυχία της πρώτης γενιάς του μοντέλου. Με απόσταση από το έδαφος 210χλστ., γωνία προσέγγισης 30°, γωνία διαφυγής 34° (33° έκδοση 4WD) και γωνία ράμπας 21°, το νέο Duster χρησιμοποιεί μια νέα ηλεκτρικά υποβοηθούμενη κρεμαγιέρα.
Ένα άλλο ενδιαφέρον στοιχείο είναι το σύστημα multi-view camera, που αποτελείται από τέσσερις κάμερες (μία εμπρός, από μία σε κάθε πλευρά του οχήματος, και μία στο πίσω μέρος) και επιτρέπει στον οδηγό να έχει μια περιμετρική εικόνα του χώρου γύρω από το αυτοκίνητο, βοηθώντας τον σημαντικά κατά τη διάρκεια των ελιγμών στάθμευσης. Το σύστημα ενεργοποιείται αυτόματα με την επιλογή της όπισθεν και αν ο οδηγός επιλέξει την 1η στην οθόνη προβάλλεται η εικόνα από την εμπρός κάμερα. Παράλληλα η κάμερα μπορεί να ενεργοποιηθεί και χειροκίνητα, πατώντας το κουμπί «MVC». Με το ίδιο κουμπί ο οδηγός μπορεί να απενεργοποιήσει το σύστημα, το οποίο απενεργοποιείται σε κάθε περίπτωση αυτόματα αν η ταχύτητα του οχήματος ξεπεράσει τα 20χλμ./ώρα. Οι πλαϊνές κάμερες είναι τοποθετημένες στο κάτω μέρος των εξωτερικών καθρεπτών. Τέλος, το Hill Descent Control επιτρέπει στον οδηγό να ελέγχει με άνεση και ασφάλεια την ταχύτητα του αυτοκινήτου σε κατηφορικές διαδρομές με μεγάλη κλίση. Το σύστημα επενεργεί στα φρένα του οχήματος παρέχοντας εξαιρετική σταθερότητα.
Σε επίπεδο μηχανικών συνόλων, διατίθεται με δύο κινητήρες βενζίνης και ένα πετρελαίου, θα προσφέρεται σε δικίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις και θα συνδυάζεται με μηχανικό ή αυτόματο διπλού συμπλέκτη EDC κιβώτιο.
Στην Ελλάδα, αναμένεται τον προσεχή Φεβρουάριο.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.