- CITY GUIDE
- PODCAST
-
18°
Η Toyota και οι νέες τάσεις στην αυτοκίνηση
> Ποιο είναι το μέλλον της αυτοκίνησης; Που οδηγεί την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία το νέο νομοθετικό πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης; Αυτά και άλλα πολλά και ενδιαφέροντα ακούστηκαν σε σχετική πρωτοβουλία της Toyota Ελλάς.
> Ο πρόεδρος της Toyota Ελλάς κ. Άρης Αραβανής, σε σχετική συνέντευξη Τύπου που παραχωρήθηκε στο κτίριο της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής, ανέφερε σχετικά με την πορεία της αυτοκίνησης, ότι τα επόμενα δέκα χρόνια θα είναι ριζοσπαστικές και χωρίς προηγούμενο. Σύμφωνα με τις καταγραφές και τις επισημάνσεις της Toyota, οι σημαντικές νέες τάσεις, αλλά και τα δεδομένα στον χώρο θα είναι: οι νέες μορφές «αυτό-κίνησης (Sharing is the new buying»), η ψηφιοποίηση των αυτοκινήτων, ο αναδυόμενος ανταγωνισμός από μη παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες (Google, Apple, Tesla, κλπ) και τέλος το αυστηρότερο περιβαλλοντικό πλαίσιο.
> Ο «χάρτης» έως το 2030, σύμφωνα με σχετικές εκτιμήσεις, αναφέρει ότι έως τότε, οι τιμές των ρύπων του διοξειδίου του άνθρακα CO2 θα είναι 60 γρμ/χλμ για τα αυτοκίνητα με κινητήρα βενζίνης, ενώ σταδιακά θα πληθαίνουν τα υβριδικής τεχνολογίας αυτοκίνητα, όπως και τα αντίστοιχα ηλεκτροκίνητα.
> Σημειώνουμε ότι όπως είπε η κ. Ελεάννα Βήττα, Διευθύντρια Marketing της Toyota Ελλάς, οι αποφάσεις της ΕΕ θέτουν το αυστηρότερο νομοθετικό πλαίσιο με την μεγαλύτερο πρόοδο στην μείωση των ρύπων CO2, μια και το 2012 τα αυτοκίνητα δεν πρέπει να παράγουν πάνω από 95 γρμ CO2/χλμ, ενώ στο πλαίσιο αυτό περιλαμβάνονται πλέον και νέοι τύποι ρύπων όπως RDE, PN, NOx, ενώ σημαντικό ρόλο θα παίξει ο παράγοντας CF (Conformity Factor), η αναλογία δηλαδή με βάση την οποία η πραγματικότητα μπορεί να αποκλίνει του επιπέδου Euro 6.
> Σύμφωνα με το πλαίσιο αυτό αλλάζει από φέτος ο τρόπος υπολογισμού των τιμών των ρύπων προκειμένου να πλησιάσουν οι εργοστασιακές τιμές, τις αντίστοιχες πραγματικές, ενώ θα υπάρχει πλέον νέα διαδικασία έγκρισης τύπου WLTP, όπου οι κύκλοι δοκιμής θα προσομοιώνονται στην πραγματική κίνηση των αυτοκινήτων στους δρόμους, ενώ δεν θα εξετάζονται πλέον μόνο τα διαφορετικά μοντέλα μιας μάρκας, αλλά και τα μοντέλα μεταξύ τους, με βάση λ.χ. τα αξεσουάρ κάθε έκδοσης!
> Τέλος, σύμφωνα με σχετικό πίνακα, η Toyota με τα 20 χρόνια παραγωγής και εμπειρίας στην υβριδική τεχνολογία, έχει παράγει 10 εκατομ. υβριδικά οχήματα παγκοσμίως, εκ των οποίων το 1.5 εκατομ. κυκλοφορούν στην Ευρώπη, ενώ έχουν εξοικονομηθεί έτσι 77 εκατομ. τόνοι CO2!
Η Toyota στηρίζει τους Ολυμπιακούς Αγώνες
> Στην εκτενή συνέντευξη Τύπου, η Toyota Hellas, παρουσίασε την συνεργασία της Toyota με τη Διεθνή Ολυμπιακή Επιτροπή (ΔΟΕ) και με τη Διεθνή Παραολυμπιακή Επιτροπή (ΔΠΕ) με σκοπό να προσφέρει βιώσιμες, ασφαλείς και αποδοτικές λύσεις μετακίνησης.
> Είναι δε η πρώτη φορά, που ένας κατασκευαστής αυτοκινήτων, δεν γίνεται απλά χορηγός του μεγάλου αθλητικού θεσμού, αλλά από κοινού εργάζονται για να συμβάλλουν σε βιώσιμες, ασφαλείς και αποδοτικές λύσεις μετακίνησης σε όλο το εύρος των αναγκών τέτοιου εύρους διοργανώσεων. Για τον λόγο αυτό, η Toyota θα επενδύσει ιδιαίτερα σε νέες λύσεις για την διευκόλυνση μετακίνησης των αθλητών με ειδικές ανάγκες.
> Η συνεργασία της Toyota με τη Διεθνή Ολυμπιακή Επιτροπή (ΔΟΕ) για την εξυπηρέτηση αναγκών μετακίνησης, θα διαρκέσει μέχρι το τέλος του 2024 και περιλαμβάνει οχήματα, υπηρεσίες και λύσεις μετακίνησης, Καθώς η Toyota ξεκινά το ταξίδι με τη Διεθνή Ολυμπιακή Επιτροπή (ΔΟΕ), η συνεργασία αυτή αποσκοπεί στο ότι η δύναμη του αθλητισμού θα λειτουργήσει ως πλατφόρμα για καλύτερη μετακίνηση για όλους και θα ενισχύσει το αίσθημα της ενότητας.
> Η συνέντευξη Τύπου έγινε στο κτίριο της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής, μια και αντίστοιχα θα υπάρξει συνεργασία μεταξύ της Toyota Ελλάς και της ΕΟΕ. Εκεί, δόθηκαν και λεπτομέρειες σχετικά με την πορεία της συνεργασίας αυτής, που σκοπό από πλευράς της Ιαπωνικής εταιρείας, έχει να προβάλει και να καθιερώσει το όραμα του Προέδρου της Toyota, Akio Toyoda για «ένα καλύτερο κόσμο με ανάδειξη του Ολυμπιακού ιδεώδους και στην κινητικότητα.»
> Μετά την συνέντευξη Τύπου, ένας στόλος από υβριδικής τεχνολογίας κυρίως οχήματα της Toyota, μεταξύ των οποίων και το ανανεωμένο Yaris, δόθηκαν στους εκπροσώπους του αυτοκινητιστικού Τύπου και ξεκίνησε ένα μακρύ ταξίδι προς την Αρχαία Ολυμπία, όπου και έγινε ξενάγηση στους χώρους του Μουσείου Ολυμπιακών Αγώνων του 2004, όπως και στο Αρχαιολογικό Μουσείο Αρχαίας Ολυμπίας.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Νικητής ο Πιάστρι σε έναν δραματικό αγώνα με ατύχημα Σάινθ και Πέρεζ λίγο πριν από το τέλος
Ένα κομψό, εύχρηστο και πρακτικό οικογενειακό κόμπακτ crossover
Eυθύνονται για το 28% των εκπομπών αερίων του κλάδου των μεταφορών
Συγκεντρώνει όλα τα χαρακτηριστικά που λατρεύει το κοινό της συγκεκριμένης κατηγορίας και τα αναβαθμίζει από κάθε άποψη
Παρά την πικρία της εγκατάλειψης, εισέπραξαν ως πόρισμα μία τεράστια ικανοποίηση για το σύνολο των επιδόσεών τους στις Ειδικές Διαδρομές
Ο Tanak ανεβαίνει στο 3ο βάθρο και κάνει το 1-2-3 για τη Hyundai μετά το τουμπάρισμα του Ogier
Άλλο ένα μεγάλο δράμα για τον Tanak
Με το το Ford Fiesta Rally3 του Car Center
H Huyndai κάνει το 1-2-3 μετά το πέρας της πρώτης ημέρας
Γνωρίζουμε τον «pedal to the metal» οδηγό της Car Center, που τρία χρόνια τώρα έχει αφήσει διεθνώς το αποτύπωμά του στο Ράλλυ Ακρόπολις
Δύο κορίτσια, η μία κειμενογράφος/συγγραφέας και η άλλη φωτογράφος με ένα κοινό στοιχείο, την αγάπη για τα ράλι, ζήσαμε ένα δώρο ζωής και η ψυχή μας χαμογέλαγε. Και έμεινε έτσι, χαμογελαστή…
Άξιζε να συμβεί σε αυτόν που είναι πάντα καλός και μας κάνει κι εμάς καλύτερους άμα τη παρουσία του ή υπό την επιρροή της σκέψης της υπάρξεώς του
Το απόσταγμα της τεχνολογίας της μάρκας
Η απάντηση της εκπροσώπου Τύπου της ΕΛ.ΑΣ.
Βρεθήκαμε στο κάθισμα του συνοδηγού για μία αξέχαστη βόλτα
Επαναπροσδιορίζει την ηλεκτροκινητικότητα με υψηλές επιδόσεις σε ένα SUV αυτοκίνητο
Χρησιμοποιεί έναν περιστροφικό κινητήρα ως γεννήτρια (Wankel) για να παράγει ισχύ
Ένα μέλλον με ίσες ευκαιρίες για τις γυναίκες στη Formula 1
Ο Αμερικανός πιλότος της Williams έπεσε πάνω στις μπαριέρες
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.