- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Ford Mustang
Η έκτη γενιά του ιστορικού μοντέλου, με ένα από τα πλέον γνωστά ονόματα στην ιστορία της αυτοκίνησης
Τι είναι
>> Η έκτη γενιά του ιστορικού μοντέλου, με ένα από τα πλέον γνωστά ονόματα στην ιστορία της αυτοκίνησης
>> Δημιουργός αποθεμάτων αδρεναλίνης
>> «Εκμαυλιστής» της αυτοσυγκράτησης…
Ξεχωρίζει για
>>Την απαράμιλλη και μοναδική εμπειρία οδήγησης που μπορεί να προσφέρει ένα αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων
>>Το ότι ενώ είναι ένα γνήσιο muscle car από την αντίπερα όχθη του Ατλαντικού, εν τούτοις αισθητικά ερεθίζει όχι μόνο κάθε βλέμμα της Ευρώπης, αλλά και ολόκληρης της υφηλίου!

Λόγια του υποσυνείδητου
>>Έπρεπε να την οδηγήσουμε στην Αττική για να εκτιμήσουμε την επιβλητικότητά της. Μια κατακόκκινη ήρεμη (λέμε, τώρα…) δύναμη «έρπεται» στους δρόμους της. Η ομορφιά της, αν και επιβλητική, δεν δεσπόζει υπεροπτικά. Παρ’ όλα αυτά εμπνέει σεβασμό χωρίς να το απαιτήσει. Νιώθεις δεξιά και αριστερά σου βλέμματα χαμένα στην επιθυμία και το θαυμασμό. Τα κεφάλια, είτε αυτά βρίσκονται σε ένα άλλο «κατώτερο» ή μη αυτοκίνητο είτε οδηγούν ένα σώμα με τα πόδια, γυρνάνε ασυναίσθητα και χωρίς επιλογή.
>>Λένε ότι ο έρωτας έρχεται στους ανθρώπους με την πρώτη ματιά. Ακριβώς το ίδιο συμβαίνει και με τα «άψυχα» αυτοκίνητα που μιλάνε κατ’ ευθείαν στην καρδιά σου. Εν ολίγης, η εμπειρία οδήγησης όσο και συνύπαρξης με τα 320 αυτά mustangs ακόμα και για λίγες ημέρες είναι αρκετή για να ερωτευτείς ένα vintage θυσαυρό και να καταλάβεις γιατί μετά από τόσες δεκαετίες παραμένει ερωτεύσιμος. Αχ, αυτό το φουσκωμένο μακρύ καπό… αυτό φταίει» για όλα.
>>Ένας πατέρας που κρατάει το γιο του από το χέρι τον σταματάει και του το δείχνει μιλώντας του για άλογα, δύναμη και καταξιωμένη «επιβολή». Ένας πιτσιρικάς στο κατώφλι της εφηβείας του χτυπάει το χέρι του στο μέτωπο την ώρα που τα μάτια και το στόμα ανοίγουν διάπλατα. Δύο κοπέλες στο φανάρι, σταματούν για να τη θαυμάσουν. Η ήρεμη αυτή δύναμη γουργουρίζει όσο ο πιστός της «αναβάτης» γαργαλάει απαλά το γκάζι, και μετά, όταν αυτός την κατακτήσει, εκείνη βρυχάται.
>>Ναι. Τα μυστικά της πορφυρής αυτής ήρεμης δύναμης κρύβονται τόσο στα έγκατά της όσο και στο εσωτερικό που αγγίζεις. Το τιμόνι είναι στιβαρό, ώστε να αισθάνεται ο «αναβάτης» ανά πάσα στιγμή ότι οι μυς της είναι ικανοί για πολλά περισσότερα απ’ όσο φαινομενικά κάποιος φαντάζεται. Το ταμπλό είναι όσο μοντέρνο χρειάζεται, θυμίζοντάς σου όμως με μεγάλα γράμματα ότι το ground speed εξαρτάται τόσο από τη δύναμη που ασκεί το δεξί σου πόδι, όσο και από τη δύναμη που οι κατασκευαστές της προσέφεραν.
>>Η παράδοση του αθάνατου αυτού «ίππου» (mustang) αναβλύζει από τις απλές πινελιές που από τη μία δεν σε αφήνουν να ξεχνάς τι έχεις στα χέρια σου, και από την άλλη δεν σου αποσπούν την προσοχή με χιλιάδες κουμπιά, διακόπτες και λαμπάκια. Το βράδυ το αυτοκίνητο αλλάζει μορφή και φαίνεται να μπαίνει σε night mode: διακριτικός μοβ φωτισμός τονίζει τα πεντάλ και τις χειρολαβές, όντας ασορτί με τις λεπτές μοβ γραμμές που γλείφουν τα cup holders. Αλλά και η προβολή του «καλπάζοντος αλόγου» από τον καθρέφτη στο δρόμο, σε υποδέχεται με υποσχέσεις…

Safety First
>>Το ειδικά ρυθμισμένο ESC έχει ρυθμιστεί ειδικά για να ταιριάξει με τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, όπως την αυξημένη ιπποδύναμη, την κίνηση στους πίσω τροχούς και το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (μπλοκέ)
>> To ενεργό ντουλαπάκι συνοδηγού, πίσω από το οποίο είναι τοποθετημένος ένας αερόσακος που προστατεύει τα κάτω άκρα
Silicon Valley
>>Τα 4 διαφορετικά προγράμματα οδήγησης (Driving Modes)
>>Τα 3 διαφορετικά προγράμματα υποβοήθησης του τιμονιού
>>Το λογισμικό μέτρησης επιδόσεων (Track Apps)

Κινείται
>>Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας «φορούσε» τον καινούργιο Ecoboost 2,3 λίτρων με άμεσο ψεκασμό και μεταβλητό χρονισμό εκκεντροφόρων ο οποίος αποδίδει 317 ίππους και ροπή 432 Nm, ενώ συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων
>>Επιταχύνει από 0-100 σε 5.8΄΄, ενώ η τελική της ταχύτητα αγγίζει τα 238 χλμ/ώρα
>Διατίθεται επίσης και με έναν κινητήρα V8

Στρίβει
>>«Θεϊκά»… Δεν υπερβάλουμε. Εμπρός, ένα νέο περιμετρικό υποπλαίσιο αυξάνει την ακαμψία της εμπρός δομής προς όφελος της οδικής συμπεριφοράς, του ελέγχου διεύθυνσης και της οδηγικής άνεσης. Επίσης, η πίσω, ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων integral-link έχει ρυθμιστεί ειδικά για αυτό το μοντέλο υψηλών επιδόσεων και κατά συνέπεια προσφέρει οδηγική άνεση και συμπεριφορά. Αν δεν είστε πάντως σε πίστα ασφαλείας, μην αποπειραθείτε να βγάλετε τα ηλεκτρονικά… Η ουρά θα σας προσπερνάει πάντα.
Χωράει
>>Η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών είναι 408 λίτρα.

Κοστίζει
>>Το μοντέλο 2.3 Fastback από 44.000 ευρώ με απόσυρση.
>> Δεν επιβαρύνεται με φόρο πολυτελείας.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτος τερμάτισε ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Πιάστρι, τρίτος ο Νόρις, με τη McLaren να εξασφαλίζει τον τίτλο των κατασκευαστών
Ημερολόγια με φωτογραφίες που εκπέμπουν ιστορία και συναίσθημα
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.