- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
Οδηγήσαμε τη Mercedes-Benz AMG C63 S
Θα ακουστεί υπερβολικό, αλλά δεν είναι – με λίγη νηφάλια προσέγγιση, σίγουρα δεν είναι: Το «μόνο και μόνο για λίγες σταγόνες ευτυχίας», που λέει το λαϊκό άσμα, περιλαμβάνει τη στιγμιαία διάθεση του ανθρώπου που αισθάνεται ευδαιμονία. Συχνά, ενοχοποιούμαστε για αυτήν. Γιατί, ακόμα και σε μη χαλεπές ημέρες, το να ονομάζεις την «ευτυχία» επειδή την συνάντησες, ή νομίζεις ότι την συνάντησες εν πάση περιπτώσει, αποτελεί σημείο κριτικής… Μερικές δε φορές, ακόμα και αν η ευτυχία, όπως θέλει ας την ορίσει κάποιος, βρίσκεται σε πολύ απλά πράγματα, ακόμα και σε άψυχα κατεργασμένα υλικά…
Ένα τέτοιο «άψυχο»(;) κατεργασμένο, με εξαιρετική όμως τέχνη και ικανότητα, ήταν και η Mercedes-Benz AMGC 63 S που οδηγήσαμε στην πίστα Circuito Ascari Race Resort, αλλά και στον ορεινό όγκο της Ανδαλουσίας, για λογαριασμό της ATHENS VOICE, προσκεκλημένοι της Mercedes-Benz Hellas. Ένα «θηρίο» που κινείται από έναν piece-of-art κινητήρα twin-turbo V8 με χωρητικότητα 4 λίτρων που αποδίδει στην έκδοση «S», 510 ίππους και 700 Nm ροπής. Κατασκευασμένο για να τροφοδοτεί μία κάποια ποσότητα επίκτητης ανατριχίλας...
Ως είδος «παιχνιδιού» που θα περιμέναμε από τον Άγιο Βασίλη, ένα ονειρικό παιχνίδι, ας δεχτούμε την οδήγηση της AMGC 63 S ως ένα γιορτινό δώρο αφιερωμένο σε όλους όσοι θα μπορούσα να προσκαλέσω για μία «βόλτα» στο Circuito Ascari!
Χρόνια Πολλά!
Καλή Χρονιά με υγεία και αισιοδοξία!
Υποδειγματική συμπεριφορά ακόμα και σε πίεση εντός πίστας. Αν δε απενεργοποιήσεις τα ηλεκτρονικά, τότε αρχίζει ο «χορός της ουράς», ήτοι μεθερμηνευόμενον, οι πλαγιολισθήσεις που συγκλονίζουν το στομάχι!
Έτοιμοι με κάθε δυνατή ασφάλεια για «ασκήσεις επί χάρτου» στην πίστα Ασκάρι στην Ανδαλουσία, η οποία χαράχτηκε αντιγράφοντας τις πιο διάσημες στροφές όλων των circuits του κόσμου!
Η λευκή ρίγα στο τιμόνι και οι επενδύσεις από ανθρακόνημα, χαρακτηρίζουν το εσωτερικό της AMGC63. Mέσω του AMG Dynamic Select, στην κεντρική κονσόλα, μπορεί να επιλέξουμε μεταξύ τεσσάρων οδηγικών προφίλ, Comfort, Sport, Sport+, Individual και Race. Επίσης υπάρχει επιλογή απενεργοποίησης του ESP, όπως και ένα πλήκτρο που απελευθερώνει τον ήχο του κινητήρα…
Το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα αντήχησης που στέλνει στο εσωτερικό της καμπίνας των επιβατών τον επιβλητικό ήχο των εξατμίσεων!
Πλοηγός μας στους οκτώ γύρους στην πίστα Ασκάρι, ο πολυπρωταθλητής αγώνων DTM, Μπερντ Σνάιντερ (αριστερά), που παρουσία της κ. Αλεξάνδρας Χρυσού, PR της Mercedes-Benz Hellas, μας είπε αρκούντως ενδιαφέροντα πράγματα.

Το Head Display εμφανίζει σημαντικές πληροφορίες για τον οδηγό, στο παρμπρίζ του αυτοκινήτου
FASTLANE

Δώρα με «γκάζια»!
Δώρα, για παιδιά κάθε ηλικίας, για «τοίχο» και βιβλιοθήκη! Ημερολόγια τοίχου και επιτραπέζια, σύγχρονα και εποχής, καταπληκτικά σε λεπτομέρειες και φωτογραφικό υλικό βιβλία και ένα σωρό εκδόσεις που διαχειρίζονται το πλούσιο παρελθόν των αγώνων αυτοκινήτου σε παγκόσμιο επίπεδο διατίθενται από τις εκδόσεις McKlein και είναι πλέον διαθέσιμα και στην Ελλάδα!… Για όσους αναζητείτε βιβλία, με σπάνιες πληροφορίες, τεκμηρίωση, ιστορίες, στατιστική αλλά και φωτογραφική πληρότητα, σας προτείνουμε να επισκεφτείτε τον ηλεκτρονικό κατάλογο των εκδόσεων McKlein, όπου θα βρείτε μία εντυπωσιακή και συνάμα σπάνια συλλογή από βιβλία που περικλείουν στις φροντισμένες σελίδες πλήθος πληροφοριών, στατιστικές κ.λπ., αλλά και πλούσιο ανέκδοτο φωτογραφικό υλικό! Μπορείτε να τα βρείτε ή να τα παραγγείλετε στο κατάστημα μοντελισμού TAG Models, Βρυούλων 18, Νέα Φιλαδέλφεια, 210 2584380, www.tagmodels.gr, info@tagmodels.gr.

Monte-Carlo Rally
H διεύρυνση της χορηγικής στήριξης του Lascaris Foundation στον Λάμπρο Αθανασούλα αποτελεί γεγονός και πλέον ο Έλληνας οδηγός με τη στήριξη του μη κερδοσκοπικού ιδρύματος προετοιμάζεται για τη συμμετοχή του σε αγώνες στην Ελλάδα και στο εξωτερικό μέσα στο 2016. Χάρη σε αυτήν τη χορηγία, ο Λάμπρος Αθανασούλας, με συνοδηγό το Νίκο Ζακχαίο, θα συμμετάσχει επιλεκτικά σε αγώνες στην Ελλάδα και το εξωτερικό, ξεκινώντας με το 84ο RallyMonteCarlo, τον εναρκτήριο αγώνα του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ (WRC), που είναι προγραμματισμένος για τις 18-24 Ιανουαρίου.Το ελληνικό πλήρωμα, με το νούμερο 47 στις πόρτες, θα βρεθεί στον ιδιαίτερο από πλευράς συνθηκών αγώνα του Πριγκιπάτου του Μονακό με το γνώριμο πλέον, από την κατάκτηση της 3ης θέσης στο SEA JETS Ράλλυ Ακρόπολις 2015, Skoda Fabia R5 της Motorsport Italia, στο πλαίσιο της κατηγορίας WRC2 του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Στον αγώνα έχουν δηλώσει συμμετοχή 90 πληρώματα συνολικά, ενώ στην κατηγορία WRC2 θα συναγωνιστούν 16 πληρώματα από 10 διαφορετικές χώρες. Χορηγός της προσπάθειας είναι το Lascaris Foundation (ένα οικογενειακό, μη κερδοσκοπικό ίδρυμα, με έδρα τη Ζυρίχη της Ελβετίας και αντικείμενο την προστασία, διατήρηση, προώθηση και ενίσχυση της Ελληνικής Εθνικής ταυτότητας, μέσω πολιτιστικών, κοινωνικών, και οικονομικών σχεδίων και προγραμμάτων), που έχει δώσει και το όνομά του στην ομάδα, τη Lascaris Foundation Team Greece, ενώ χορηγός επικοινωνίας της όλης προσπάθειας είναι το περιοδικό 4 ΤΡΟΧΟΙ.Το Rally Monte Carlo θα διεξαχθεί 18-24 Ιανουαρίου, με την εκκίνηση να λαμβάνει χώρα στον εντυπωσιακό χώρο της CasinoSquare στο Μόντε Κάρλο την Πέμπτη 21 Ιανουαρίου. Το Service Park του αγώνα την Πέμπτη το βράδυ και την Παρασκευή θα βρίσκεται στην πόλη Gap της Γαλλίας, ενώ το Σάββατο και την Κυριακή μεταφέρεται στο λιμάνι του Μόντε Κάρλο όπου θα πραγματοποιηθεί και η τελετή τερματισμού.

Opel
Η νέα χρονιά ξεκίνησε με διακρίσεις για την Opel, καθώς το Zafira Tourer 1.6 CN Geco FLEX απέσπασε βραβείο περιβαλλοντικής συμβατότητας. Για τέταρτη συνεχή φορά, το περιβαλλοντικό ινστιτούτο Ökotrend και το περιοδικό αυτοκινήτου Auto Test ανέδειξαν το μοντέλο φυσικού αερίου σε «Auto Test Winnerin Green» στην κατηγορία του. Το πολυμορφικό, συμπαγές επταθέσιο οφείλει την επιτυχία του στον πολύ οικονομικό και χαμηλών ρύπων κινητήρα 1.6 CN Geco FLEX turbo. Το CNG (Compressed Natural Gas) προσφέρει πολύ καθαρή καύση στον καινοτόμο τετρακύλινδρο κινητήρα της Opel. Με κατανάλωση φυσικού αερίου μόλις 4,7 kg (7,2 m3) / 100 km στο μικτό κύκλο, το Opel Zafira Tourer 1.6 CNG eco FLEX 110 kW/150 hp εκπέμπει μόνο 129 g/km CO2, διεκδικώντας τη γερμανική ετικέτα ενεργειακής απόδοσης A.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ημερολόγια με φωτογραφίες που εκπέμπουν ιστορία και συναίσθημα
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.