Πολιτικη & Οικονομια

10 καλές πρακτικές experiential marketing

Όταν τα brands βάζουν τις ιστορίες τους στη ζωή μας

Αλκιβιάδης Σιαράβας
Αλκιβιάδης Σιαράβας
2’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
260_pregnancy_test_for_men_-_the_prototype_youtube_copy.jpg

Οι εμπειρίες αποτελούν ένα από τα ισχυρότερα μέσα του marketing για να δεθείς και απολαύσεις ένα προϊόν και μια υπηρεσία. Η παγκόσμια βιομηχανία έχει βάλει στοίχημα να απελευθερώσει τον καλύτερο της εαυτό και έχει σχεδιάσει καταπληκτικές εμπειρίες, οργανικά ενσωματωμένες στην καθημερινότητα μας. Ακολουθούν μερικά σπουδαία και βραβευμένα παραδείγματα. 

Hyundai Motor Group

Το Chatty School Bus του διαφημιστικού γραφείου Innocean της Νότιας Κορέας είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα πως οι ανάγκες των ανθρώπων μπορούν να εμπνεύσουν τα brands. Εδώ τα κωφά παιδιά ενός ειδικού σχολείου της Κορέας απολαμβάνουν μια διαφορετική εμπειρία στη διαδρομή από και προς το σχολείο.

Chatty School Bus Project(Sketchbook Window)

Grolsch

Η Kubis Interactive στην Ρουμάνια έκανε κάτι πιο τολμηρό. Μέσω της τεχνολογίας επιχείρησε να απεικονίσει πως λειτουργεί ο εγκέφαλος του ανθρώπου κατά τη διάρκεια της απόλαυσης και του άγχους. Ο λόγος για την καμπάνια good vibes της μπύρας Grolsch, η οποία έκανε δημιουργικά πράξη το μήνυμα της.

[[{"fid":"590428","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":""},"type":"media","field_deltas":{"2":{"format":"default","alignment":""}},"link_text":null,"attributes":{"class":"media-element file-default","data-delta":"2"}}]]

SOS Villages

Ένα αγόρι στην καρδιά των Βρυξελλών θα βρεθεί στη θέση του «ζητιάνου» για να υπενθυμίσει σε μικρούς και μεγάλους πως κάποια παιδιά δεν θα μπορούν να πάνε στο σχολείο.

Begging boy has a message for start of new school year

Hasbro

Οι γονείς επισκέπτονται το σχολείο για να μάθουν για την πρόοδο του παιδιού τους και αντί να συναντήσουν τη δασκάλα βρίσκονται απέναντι από τον καλύτερο φίλο του παιδιού τους. Με την παιδική αθωότητα και ειλικρίνεια στο φόντο ακούνε τις αφηγήσεις των λιλιπούτιων φίλων τους  και μέσα από τα μάτια τους καταλαβαίνουν πως τα παιδιά μεγαλώνουν με τον σωστό τρόπο. Η δημιουργική ιδέα ανήκει στην Grey Αμερικής.

Chatty School Bus Project(Sketchbook Window)

Heineken

Στη Νέα Υόρκη γίνονται τρελά πράγματα, αλήθεια! Μια παρανοϊκή παρέα αρχιτεκτόνων και όχι μόνο οραματίζονται να κάνουν μπάνιο στους ποταμούς της πόλης και η Heineken αγκαλιάζει την ιδέα αυτή.

Heineken | The Cities Project: +POOL

Tempo

Το πρώτο τεστ εγκυμοσύνης για άνδρες έγινε πραγματικότητα από την BBDO Ιταλίας.

PREGNANCY TEST FOR MEN – THE PROTOTYPE

Samsung

Η πρώτη δημόσια πρόταση γάμου πραγματοποιείται στη Βολιβία με εικόνα high definition και το γραφείο Athos υπογράφει την εμπειρία αυτή.

Samsung Love in High Definition

Volkswagen

Τι πιο απλό από ένα activation σε ταχυδρομική θυρίδα για να δείξεις ότι πλέον μπορείς να παραγγείλεις online στη Δανία το αγαπημένο σου Volkswagen. Οι Δανοί σοκάρονται ευχάριστα και η MediaCom ανεβάζει τις μετοχές της δημιουργικότητάς της.

Samsung Love in High Definition

Dublin Bus και Durex

Το Dublin Bus (ο ΟΑΣΑ του Δουβλίνου) μαζί με τη Durex έκανε την πιο λαμπερή experiential καμπάνια του καλοκαιριού. Με αφορμή το pride της πόλης έφτιαξε ένα λεωφορείο ουράνιο τόξο και οι γονείς των LGBTQ+ νέων ετοιμάσανε μια εξαιρετική έκπληξη στα παιδιά τους. Οι υπερήφανοι πατεράδες συνόδεψαν και γιόρτασαν μαζί με τα παιδιά τους στο φεστιβάλ υπερηφάνειας και συγκίνησαν χιλιάδες ανθρώπους ανά τον κόσμο.  

Hellman’s

Η γνωστή μάρκα μαγιονέζας λάνσαρε το πρόγραμμα “real food rescue” για την πάταξη της σπατάλης τροφίμων κατά τη διάρκεια ενός ποδοσφαιρικού αγώνα στο Scotiabank Arena του Καναδά. Σοκαρισμένοι καθώς τρώγανε διάφορα snacks βλέπανε στις γιγαντοοθόνες του σταδίου χιλιάδες συνανθρώπους τους να πεινάνε, ενώ παράλληλα τους ενημέρωναν πως τα κεράσματα της Hellman’s’ ήταν φαγητό το οποίο χρησιμοποιήθηκε από τρόφιμα που «σώθηκαν» για να δοθούν σε όσους έχουν ανάγκη. Η Ogilvy του Τορόντο μετέφερε με τον εύσχημο τρόπο το μήνυμα που δανείζομαι από την ΜΚΟ Μπορούμε, «καμία μερίδα φαγητού χαμένη».    

Hellmann’s® Feeds a Stadium Food Waste – Real Food Rescue

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η Κατερίνα Σακελλαροπούλου επισκέφτηκε δομές της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών
Η Κατερίνα Σακελλαροπούλου επισκέφτηκε δομές της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών

«Βλέποντας τη σπουδαία δουλειά που γίνεται σε αυτές δομές, θα έλεγα ότι αυτή η επίσκεψη ήταν για μένα ένα δώρο Χριστουγέννων» τόνισε η Πρόεδρος της Δημοκρατίας

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.