- CITY GUIDE
- PODCAST
-
20°
Μέχρι το 2016 η «έκτακτη» εισφορά (και βλέπουμε…)
Ουδέν μονιμότερον του προσωρινού
Αντί να καταργηθεί, πάει μέχρι τουλάχιστον το 2016 η –υποτίθεται- έκτακτη «εισφορά αλληλεγγύης». Ο φόρος θα είναι, όπως και σήμερα, 1% έως 4% επί του εισοδήματος.
Η ειδική εισφορά αλληλεγγύης επιβάλλεται στα εισοδήματα άνω των δώδεκα χιλιάδων (12.000) ευρώ των φυσικών προσώπων, που προέκυψαν κατά τις διαχειριστικές χρήσεις 2010 έως και 2014 και δηλώνονται με τις δηλώσεις των αντίστοιχων οικονομικών ετών 2011 - 2015.
Για την επιβολή της εισφοράς, λαμβάνεται υπόψη το ετήσιο συνολικό καθαρό ατομικό εισόδημα, πραγματικό ή τεκμαρτό, φορολογούμενο ή απαλλασσόμενο του φυσικού προσώπου ή σχολάζουσας κληρονομιάς.
Πως υπολογίζεται η ειδική εισφορά αλληλεγγύης
Η ειδική εισφορά αλληλεγγύης, που επιβάλλεται στο συνολικό καθαρό εισόδημα της προηγούμενης παραγράφου, υπολογίζεται ως εξής:
1. Για συνολικό καθαρό εισόδημα από δώδεκα χιλιάδες ένα (12.001) ευρώ έως είκοσι χιλιάδες (20.000) ευρώ, η ειδική εισφορά υπολογίζεται με συντελεστή ένα τοις εκατό (1%) επί ολόκληρου του ποσού.
2. Για συνολικό καθαρό εισόδημα από είκοσι χιλιάδες ένα (20.001) ευρώ έως και πενήντα χιλιάδες (50.000) ευρώ, η ειδική εισφορά υπολογίζεται με συντελεστή δύο τοις εκατό (2%) επί ολόκληρου του ποσού.
3. Για συνολικό καθαρό εισόδημα από πενήντα χιλιάδες ένα (50.001) έως και εκατό χιλιάδες (100.000) ευρώ, η ειδική εισφορά υπολογίζεται με συντελεστή τρία τοις εκατό (3%) επί ολόκληρου του ποσού.
4. Για συνολικό καθαρό εισόδημα από εκατό χιλιάδες ένα (100.001) ευρώ και άνω, η ειδική εισφορά υπολογίζεται με συντελεστή τέσσερα τοις εκατό (4%) επί ολόκληρου του ποσού.
5. Για το συνολικό καθαρό εισόδημα, όπως αυτό ορίζεται στην παράγραφο 2, του Προέδρου της Δημοκρατίας, του Προέδρου και των Αντιπροέδρων της Βουλής, των Βουλευτών, του Προέδρου και των Αντιπροέδρων της Κυβέρνησης, των Υπουργών, των Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών, των Γενικών και Ειδικών Γραμματέων Υπουργείων, των Γενικών Γραμματέων των Αποκεντρωμένων Διοικήσεων, των Περιφερειαρχών, των Ευρωβουλευτών, των Δημάρχων και των προσώπων των περιπτώσεων α' και β' της παρ. 3 του άρθρου 56 του Συντάγματος, εφόσον οι πάσης φύσεως αποδοχές και πρόσθετες αμοιβές ή απολαβές τους είναι τουλάχιστον ίσες με τις αποδοχές Γενικού Γραμματέα Υπουργείου, όπως ορίζεται στην παρ. 1 του άρθρου 2 του ν. 3833/2010 (Α'40), η ειδική εισφορά υπολογίζεται με συντελεστή πέντε τοις εκατό (5%) επί ολόκληρου του ποσού.
Μ.Φ.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πότε μπαίνουν τα χρήματα
Οι δύο κυρίαρχες τάσεις διαφωνούν για την επόμενη μέρα του κόμματος
Ο «κουμπαράς» για παιδιά και το επίδομα Χριστουγέννων 500 ευρώ
Απαντήσεις σε 24 καίριες ερωτήσεις των δικαιούχων
Μετά τις καταγγελίες για επιπλέον μόρια της κόρης του στις πανελλαδικές
Ποιοι άνεργοι το δικαιούνται
Στην Ολομέλεια το νομοσχέδιο
Τι ποσά θα λάβουν οι δικαιούχοι
Δυνατότητα κατασκευής και εξαγωγής 150 δορυφόρων ετησίως
Ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης υποστήριξε ότι όλα τα περιουσιακά του στοιχεία είναι δηλωμένα
Εγκρίθηκε και το ενεργειακό νομοσχέδιο
Νέα μέτρα για τη στέγαση, την οικογένεια και την αντιμετώπιση της ακρίβειας
Στη 18η συνάντηση του IFSWF ο πρωθυπουργός - Κάλεσμα στους επενδυτές από όλο τον κόσμο
Στο φόντο το καλώδιο με την Κύπρο
Αυτοψία της υπουργού Παιδείας στις εργασίες ανακαίνισης των υποδομών υγιεινής και προσβασιμότητας
Ο υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας απέρριψε την πρόταση του ΠΑΣΟΚ για μαζική μεταφορά
Οι 800 διασυνδέσεις και η μάχη κατά της φοροδιαφυγής
Χώρος για 22 επιπλέον οχήματα, ενισχυμένες δυνατότητες συντήρησης και αναβαθμισμένη ασύρματη επικοινωνία
Ο υπουργός Εξωτερικών θα τους ενημερώσει για τα θέματα εξωτερικής πολιτικής
Τι θα ψήφιζαν οι πολίτες αν τα κόμματα είχαν διαφορετικό αρχηγό
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.