- CITY GUIDE
- PODCAST
-
23°
Τίποτα δεν απάντησε ο Σπίρτζης στην επιτροπή ΔΕΚΟ της Βουλής
Γιατί άλλαξε διοίκηση το ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ, γιατί αυξήθηκαν τα εισιτήρια, γιατί καθυστερούν τα ηλεκτρονικά εισιτήρια
Αναπάντητα άφησε τα ερωτήματα ο Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, στις ερωτήσεις που του υπέβαλε ο κ. Μανιάτης εκ μέρους της Δημοκρατικής Συμπαράταξης (ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ), στην Επιτροπή ΔΕΚΟ της Βουλής, όπου ο Υπουργός παρουσίασε τη νέα προτεινόμενη Διοίκηση για την ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ.
Ο Γ. Μανιάτης έθεσε τα ερωτήματα:
1.Το Μετρό της Αθήνας αξιολογήθηκε ως ένα από τα δέκα καλύτερα Μετρό του κόσμου. Για ποιο λόγο αντικαθιστάτε με κολλητούς σας τη σημερινή Διοίκηση; Τι θα απαντήσετε στους Γιούνκερ, Μοσκοβισί, και Χόγερ (ΕΤΕπ) που έχουν εκφράσει την ικανοποίησή τους για το έργο του Μετρό κι έχουν απονείμει εύσημα στην εταιρεία; Πώς συμβιβάζεται πριν 1 μήνα να συγχαίρετε τη Διοίκηση της ΑΤΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ που ξεμπλοκάρισε το έργο του Μετρό Θεσσαλονίκης και σήμερα να την αντικαθιστάτε; Γιατί δεν έχετε κάνει απολύτως τίποτα για τη Γραμμή 4 «Γαλάτσι – Γουδί» που σας παραδόθηκε έτοιμη για δημοπράτηση τον Ιανουάριοτου 2015; Από τους 450 εργαζόμενους, πάνω από τους μισούς έχουν Μεταπτυχιακό και 41 από τους Μηχανικούς της εταιρείας παρέχουν υπηρεσίες συμβούλων σε Μετρό του εξωτερικού. Γιατί διακόπτετε μια τόσο πετυχημένη πορεία της εταιρείας;
2.Αποτελεί προσβολή και ύβρη προς τις θυσίες του ελληνικού λαού που του περικόπτετε συντάξεις και μισθούς, να διπλασιάζετε το κόστος Διοίκησης τοποθετώντας ΚΑΙ Πρόεδρο ΚΑΙ Διευθύνοντα Σύμβουλο σε αντικατάσταση ενός (1) μόνο προσώπου. Το κάνετε παντού: στον Ο.Α.Σ.Α., στην Ο.ΣΥ., στον Ο.Σ.Ε., στην ΕΡΓΟΣΕ, ΠΑΝΤΟΥ! Διπλασιάζετε τα έξοδα διοίκησης, διπλασιάζετε τους συμβούλους για να βολέψετε κολλητούς και κομματικούς σας. Όσο για τον κ. Ι. Μυλόπουλο, δεν ασχολούμαι, γιατί σέβομαι τη δική μου ακαδημαϊκή δεοντολογία, όχι τη δική του.
3.Αυξήσατε το Φ.Π.Α. στα εισιτήρια από 13% σε 23%. Σπουδαία «ηρωική» διαπραγμάτευση!!! Πότε έλεγε ψέματα ο κ. Τσίπρας, όταν ως Αντιπολίτευση κατηγορούσε την τότε κυβέρνηση ότι το εισιτήριο 1,40 ευρώ αφαιρεί 1 ολόκληρο μηνιάτικο από τους εργαζόμενους των 700 ευρώ, ή τώρα που μέσω του αρμόδιου Υπουργού του μας λέει ότι δεν τρέχει τίποτα;
4.Αποκαλύπτεται ότι οι απώλειες εσόδων στις Αστικές Συγκοινωνίες από εισιτηριοδιαφυγή φτάνουν τα 40 εκατ. ευρώ το χρόνο. Τις απώλειες αυτές τις πληρώνει από την τσέπη του ο ελληνικός λαός μέσω του κρατικού προϋπολογισμού. Δεν κάνετε τίποτα γι’ αυτό, ενώ αντίθετα διώξατε τη Διοίκηση των Αστικών Συγκοινωνιών που προετοίμασε και σας παρέδωσε τον Ιανουάριο του 2015 υπογεγραμμένη τη σύμβαση για το ηλεκτρονικό εισιτήριο που περηφανεύεστε ότι θα λύσει το πρόβλημα.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η ανάρτηση του δημάρχου Αθηναίων
Επίσκεψη εργασίας πραγματοποιεί στη Ρόδο η Υπουργός Πολιτισμού
«Θα πρέπει να τοποθετηθεί η κοινοβουλευτική ομάδα του ΣΥΡΙΖΑ»
Η αίτηση πρέπει να έχει υποβληθεί οριστικά και να έχει εγκριθεί
Χρονική ανάσα για την υποβολή τροποποιητικών δηλώσεων χωρίς πρόστιμα
«Πώς θα μείνει σε ένα κόμμα που τον θεωρούν απαράδεκτο;» διερωτάται ο υπουργός Υγείας
Μία εβδομάδα μετά τη σεξιστική επίθεση στη Μ. Συρεγγέλα, το bullying σε συνεργάτιδα του Α. Γεωργιάδη στη Βουλή
Πώς σχολίασε τη δήλωση Νετανιάχου
«Αύριο θα έχω μια καινούργια αποκάλυψη που θα κάνει πάταγο», έγραψε ο βουλευτής Χανίων
Η νομική σύμβουλος του Άδωνι Γεωργιάδη έγινε χωρίς να το θέλει το πρόσωπο της ημέρας
«Ο σεβασμός μεταξύ μας πρέπει να παραμείνει ο κανόνας», δήλωσε ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ
Aναλυτικά οι ημερομηνίες
Με αφορμή τις εξελίξεις στο κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης
Σε απάντηση προς τον Νάσο Ηλιόπουλο
«Δεν αντιστοιχεί στις δικές μας αρχές και στην κοινοβουλευτική διαδικασία», δήλωσε ο πρόεδρος της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ
«Πραγματικά αισθάνομαι ντροπή και βαθύτατη λύπη», δήλωσε ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ
«Ο σεξισμός, το μπουλινγκ και ο κακοποιητικος λόγος προσβάλλουν την αριστερά. Καμία ανοχή»
Η πρώτη αντίδραση μετά τη διαγραφή του από την ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ για την επίθεση σε συνεργάτιδα του Άδωνι Γεωργιάδη
Το τίμημα είναι τετραπλάσιο του λογιστικού κόστους
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.