- CITY GUIDE
- PODCAST
-
14°
Στο εργοτάξιο του Riviera Galleria στο Ελληνικό ο Κένγκο Κούμα
Ο πιο επιδραστικός Ιάπωνας αρχιτέκτονας των τελευταίων δεκαετιών.
Στο εργοτάξιο του Riviera Galleria στο Ελληνικό ο αρχιτέκτονας και σχεδιαστής του Κένγκο Κούμα
Το εργοτάξιο του εμπορικού προορισμού Riviera Galleria στο Ελληνικό επισκέφτηκε ο Kengo Kuma, ο αρχιτέκτονας και οραματιστής πίσω από τον σχεδιασμό του, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.
Όπως αναφέρει η LAMDA Development, σκοπός της επίσκεψης ήταν να παρακολουθήσει από κοντά την εξέλιξη του έργου στο Ελληνικό καθώς είναι πλέον εμφανή τα πρώτα στοιχεία της μοναδικής αρχιτεκτονικής του. Ήδη όπως ανακοινώθηκε διαμορφώνεται η εντυπωσιακή πρόσοψη με το κυματιστό στέγαστρο μέσα από έναν σχεδιασμό που ενσωματώνει φύση, φως και κίνηση, ενώ ο πρώτος όροφος είναι ήδη ορατός από τη Λεωφόρο Ποσειδώνος.
Με θέα τον Σαρωνικό, η Riviera Galleria έρχεται να επαναπροσδιορίσει την έννοια του εμπορικού χώρου ως έναν ζωντανό προορισμό εμπειριών.
Ο Kengo Kuma, θεωρείται ο πιο επιδραστικός Ιάπωνας αρχιτέκτονας των τελευταίων δεκαετιών. Στο Ελληνικό έχει αναλάβει τον σχεδιασμό δύο κτιριακών ενοτήτων: της Riviera Galleria και των Marina Residences. Η πρώτη είναι ένας νέος τύπος εμπορικού και ψυχαγωγικού χώρου, ανοιχτός στον ήλιο, τη θάλασσα και τον ουρανό, ενώ η δεύτερη αφορά πολυτελείς παραθαλάσσιες κατοικίες με χαμηλό προφίλ, απόλυτα ενσωματωμένες στο τοπίο.
Η προσέγγισή του είναι υλικό-κεντρική, εμπνευσμένη από τη φύση και τον πολιτισμό. Σε παλαιότερη ομιλία του στο Ellinikon Experience Centre, είχε αναφερθεί στη βαθιά σύνδεση τόσο της ελληνικής όσο και της ιαπωνικής αρχιτεκτονικής με το φυσικό περιβάλλον.
Για το κεντρικό χαρακτηριστικό της Riviera Galleria, που ονομάζεται «The Ripple», ο κ. Kuma σε συνέντευξή του στο διεθνές διαδικτυακό περιοδικό Designboom, αφιερωμένο στην αρχιτεκτονική, το design, την τεχνολογία και την τέχνη, εξήγησε: «Η ιδέα για το The Ripple ήρθε φυσικά, ως μέρος της επιθυμίας μας να εκφράσουμε τη ρευστότητα και την κίνηση της θάλασσας μέσα από την αρχιτεκτονική. Αυτό το μείγμα θα δημιουργήσει έναν χώρο ζεστό και οικείο. Υλικά όπως το σκυρόδεμα ή η πέτρα από μόνα τους δεν θα μπορούσαν να το επιτύχουν».
Ο κυματισμός της στέγης, φτιαγμένος από ύφασμα και ξύλο, παραπέμπει στα πανιά των ιστιοφόρων και στις ελληνικές καλαμωτές, συνδέοντας την παράδοση με την καινοτομία. Το κτίριο, σύμφωνα με τον ίδιο, δεν έχει πίσω όψη. Είναι συνεχές, ανοιχτό και λειτουργεί ως φίλτρο για το φως και τον αέρα. «Η διαφάνεια είναι το κλειδί για τη δημιουργία ενός διαλόγου ανάμεσα στη φύση και την αρχιτεκτονική», σημειώνει.
Η Riviera Galleria δεν είναι απλώς ένα εμπορικό κέντρο, είναι ένας υπαίθριος περίπατος δίπλα στο κύμα, με χώρους που προστατεύουν χωρίς να αποκόβουν τον επισκέπτη από τα στοιχεία της φύσης. «Θέλω οι επισκέπτες να νιώθουν ότι δεν παρατηρούν απλώς το περιβάλλον, αλλά ότι αποτελούν μέρος του», αναφέρει.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πώς θα διαβάσετε πίσω από τα νούμερα και θα δείτε την αλήθεια πίσω από τα metrics
Οι ιστορίες της Αδριανής και του Γιώργου, εργαζόμενοι με αξιοσημείωτη πορεία στη Dialectica, είναι από αυτές που μας κάνουν να κοιτάμε μπροστά με ακόμη μεγαλύτερη αισιοδοξία.
Ξεχωριστή αναφορά έκανε στο energy management της εταιρείας
Ενοποίηση δύο ιστορικών ονομάτων με στόχο την ανάπτυξη στην ελληνική και διεθνή αγορά τροφίμων
Το πάρκο συμπληρώνει τέσσερα χρόνια λειτουργίας
Παράλληλα, οι δύο εταιρείες θα αναπτύξουν κοινές λιανικές υπηρεσίες
Ένα επεισόδιο για κάθε επιχειρηματία που εγκλωβίζεται στη σκέψη και ψάχνει το θάρρος να περάσει στη δράση
Η κατασκευή αναμένεται να ξεκινήσει το προσεχές διάστημα
Η ATHENS VOICE ανοίγει τον φάκελο «Work Ethics» και ψάχνει απαντήσεις:
Με περισσότερους από 2.800 εργαζόμενους σε 19 χώρες, η ιστορία της ανάπτυξης της εταιρείας είναι κυρίως ιστορία ανθρώπων
Η πώληση δεν είναι μόνο τεχνική ή εκπαίδευση· είναι πρωτίστως επικοινωνία, κατανόηση και ανθρώπινη σύνδεση.
Άρθρο της Δήμητρας Δασκαλάκη, Γενικής Διευθύντριας Οργανωσιακής Ανάπτυξης & Επικοινωνίας της ΜETRO (My market και METRO Cash & Carry)
Μια επιχειρηματική ιστορία επιτυχίας που βασίζεται στη φιλοσοφία «οι άνθρωποί μας, η δύναμή μας»
Η Νικολέττα Κολομπούρδα, Chief People Officer & Member of the Board, Lidl Ελλάς, μιλάει για τη νέα διεθνή καμπάνια της Lidl
Με σεβασμό στις αρχές της ΕΚΕ, η εταιρεία διασφαλίζει τις αξίες της ισότητας, της προσβασιμότητας και της συμπερίληψης
Κουλτούρα ευθύνης, διαφάνεια, διαφορετικότητα, προσφορά στην κοινωνία
Πώς ένας σύγχρονος χώρος εργασίας δημιούργησε μια κουλτούρα αυθεντικής ανθρώπινης σύνδεσης
Ένα εργασιακό περιβάλλον που επενδύει στη γνώση, στηρίζει την ευεξία και προάγει την ισότητα
Η κουλτούρα συνεργασίας και ανάπτυξης στην καρδιά της φιλοσοφίας των εταιρειών του Ομίλου
Η εκδήλωση επανέρχεται στις 18 Δεκεμβρίου, ενώνοντας την έρευνα και την καινοτομία με το επιχειρείν
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.