Τράπεζα Πειραιώς: Τι ισχύει για τις χρεώσεις στα ΑΤΜ - Ανακοίνωση μετά τις αντιδράσεις
Ποια τα δεδομένα για τα ΑΤΜ που πέρασαν σε τρίτη εταιρία και το κόστος ανάληψης
Η Τράπεζα Πειραιώς απαντά για τις χρεώσεις στα ΑΤΜ της Cashflex μετά το θέμα που δημιουργήθηκε - Τι αναφέρεται σε διευκρινιστική ανακοίνωση
Σε επίσημες διευκρινίσεις σχετικά με τη χρήση των ΑΤΜ προχώρησε η Τράπεζα Πειραιώς, έπειτα από το κύμα αντιδράσεων που προκάλεσαν οι χρεώσεις ανάληψης από μηχανήματα που βρίσκονται εκτός των καταστημάτων της και έχουν μεταβιβαστεί σε τρίτη εταιρεία.
Όπως σημειώνει στην ανακοίνωσή της, η Τράπεζα Πειραιώς συνεχίζει να διαθέτει το δεύτερο μεγαλύτερο δίκτυο ΑΤΜ στην Ελλάδα, με 1.300 ενεργές μονάδες, διασφαλίζοντας πανελλαδική κάλυψη. Τα 820 ΑΤΜ που μεταβιβάστηκαν στη θυγατρική της Printec (Cashflex) προήλθαν από την απορρόφηση άλλων τραπεζικών φορέων την προηγούμενη δεκαετία.
Σχετικά με το κόστος αναλήψεων, η τράπεζα ανακοίνωσε ότι μειώνει τη χρέωση για τους πελάτες της που κάνουν συναλλαγές μέσω τρίτων δικτύων, από 0,60 ευρώ σε 0,50 ευρώ – το χαμηλότερο της αγοράς. Για τα ΑΤΜ της Cashflex, η χρέωση ανά συναλλαγή ανέρχεται σε 1,50 ευρώ, παραμένοντας επίσης σε χαμηλά επίπεδα συγκριτικά με τον ανταγωνισμό.
Η τράπεζα υπογραμμίζει ότι η εξυπηρέτηση στα καταστήματά της και στα ΑΤΜ του κύριου δικτύου της συνεχίζει να γίνεται χωρίς πρόσθετες χρεώσεις για τους πελάτες της, ενώ διατηρεί φυσική παρουσία με 370 καταστήματα σε όλη τη χώρα.
Τέλος, σημειώνει ότι διατηρεί μειοψηφικό ποσοστό στην εταιρεία Cashflex (19,9%) και συνεχίζει να στηρίζει τεχνολογικά το σχήμα, το οποίο είναι ελληνικής ιδιοκτησίας, σε μια αγορά που αντιμετωπίζει διεθνή ανταγωνισμό.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Σε συνέχεια του δελτίου τύπου της Τράπεζας Πειραιώς από 22.05.25 για την πώληση της θυγατρικής της εταιρείας που κατείχε υποσύνολο των ΑΤΜ εκτός δικτύου καταστημάτων (offsite) στην Printec Cash Network A.E. (“Printec”), η Πειραιώς διευκρινίζει τα ακόλουθα:
- η Πειραιώς λειτουργεί, μετά την ως άνω μεταβίβαση, το δεύτερο μεγαλύτερο δίκτυο ΑΤΜ στη χώρα με 1.300 μονάδες, διασφαλίζοντας επαρκή γεωγραφική κάλυψη πανελλαδικά
- τα 820 ΑΤΜ που μεταβιβάσθηκαν στη θυγατρική της Printec, Cashflex, προέρχονταν από τη συγκέντρωση του τραπεζικού κλάδου κατά την προηγούμενη δεκαετία, καθώς η Πειραιώς απορρόφησε περισσότερες από 10 τραπεζικές οντότητες στην Ελλάδα
- η χρέωση της Πειραιώς για αναλήψεις πελατών της σε δίκτυα τρίτων (συμπ. της Cashflex) ανέρχεται σε €0,60 ανά συναλλαγή. Η Πειραιώς προχωρά σε άμεση μείωση αυτού σε €0,50 ανά συναλλαγή, το χαμηλότερο της αγοράς. Η τιμολογιακή πολιτική στα ΑΤΜ της Πειραιώς είναι δωρεάν για τους πελάτες της και παραμένει αμετάβλητη για πελάτες τρίτων τραπεζών. H εξυπηρέτηση των πελάτων γίνεται σταθερά με μέριμνα και προσοχή
- το κόστος ανάληψης στο δίκτυο ΑΤΜ της Cashflex (€1,50 ανά συναλλαγή) είναι το χαμηλότερο της αγοράς, με μηδενική χρέωση για ερώτηση υπολοίπου και διαχείριση κωδικού ασφαλείας
- σεβόμενη τις ανάγκες της πελατειακής βάσης κατά τη διάρκεια της κρίσης, η Πειραιώς διατήρησε το υπερβάλλον αυτό δίκτυο ΑΤΜ για περισσότερα από 10 χρόνια, επιβαρυνόμενη τα κόστη τεχνολογίας, φύλαξης και συντήρησης
- η Πειραιώς διατηρεί μειοψηφικό ποσοστό 19,9% στην Cashflex, συνεισφέροντας τεχνογνωσία και εμπειρία στο νέο σχήμα που είναι ελληνικής ιδιοκτησίας, εν μέσω διεθνούς ανταγωνισμού στον κλάδο των μη τραπεζικών offsite ATM
- η Πειραιώς λειτουργεί σήμερα και θα παραμείνει με το μεγαλύτερο φυσικό δίκτυο 370 καταστημάτων πανελλαδικά, 30% υψηλότερα του μέσου δικτύου στην ελληνική αγορά».
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα αίτια του τραγικού αυτού γεγονότος δεν έχουν εξακριβωθεί μέχρι στιγμής
Πώς θα διαβάσετε πίσω από τα νούμερα και θα δείτε την αλήθεια πίσω από τα metrics
Οι ιστορίες της Αδριανής και του Γιώργου, εργαζόμενοι με αξιοσημείωτη πορεία στη Dialectica, είναι από αυτές που μας κάνουν να κοιτάμε μπροστά με ακόμη μεγαλύτερη αισιοδοξία.
Ξεχωριστή αναφορά έκανε στο energy management της εταιρείας
Ενοποίηση δύο ιστορικών ονομάτων με στόχο την ανάπτυξη στην ελληνική και διεθνή αγορά τροφίμων
Το πάρκο συμπληρώνει τέσσερα χρόνια λειτουργίας
Παράλληλα, οι δύο εταιρείες θα αναπτύξουν κοινές λιανικές υπηρεσίες
Ένα επεισόδιο για κάθε επιχειρηματία που εγκλωβίζεται στη σκέψη και ψάχνει το θάρρος να περάσει στη δράση
Η κατασκευή αναμένεται να ξεκινήσει το προσεχές διάστημα
Η ATHENS VOICE ανοίγει τον φάκελο «Work Ethics» και ψάχνει απαντήσεις:
Με περισσότερους από 2.800 εργαζόμενους σε 19 χώρες, η ιστορία της ανάπτυξης της εταιρείας είναι κυρίως ιστορία ανθρώπων
Η πώληση δεν είναι μόνο τεχνική ή εκπαίδευση· είναι πρωτίστως επικοινωνία, κατανόηση και ανθρώπινη σύνδεση.
Άρθρο της Δήμητρας Δασκαλάκη, Γενικής Διευθύντριας Οργανωσιακής Ανάπτυξης & Επικοινωνίας της ΜETRO (My market και METRO Cash & Carry)
Μια επιχειρηματική ιστορία επιτυχίας που βασίζεται στη φιλοσοφία «οι άνθρωποί μας, η δύναμή μας»
Η Νικολέττα Κολομπούρδα, Chief People Officer & Member of the Board, Lidl Ελλάς, μιλάει για τη νέα διεθνή καμπάνια της Lidl
Με σεβασμό στις αρχές της ΕΚΕ, η εταιρεία διασφαλίζει τις αξίες της ισότητας, της προσβασιμότητας και της συμπερίληψης
Κουλτούρα ευθύνης, διαφάνεια, διαφορετικότητα, προσφορά στην κοινωνία
Πώς ένας σύγχρονος χώρος εργασίας δημιούργησε μια κουλτούρα αυθεντικής ανθρώπινης σύνδεσης
Ένα εργασιακό περιβάλλον που επενδύει στη γνώση, στηρίζει την ευεξία και προάγει την ισότητα
Η κουλτούρα συνεργασίας και ανάπτυξης στην καρδιά της φιλοσοφίας των εταιρειών του Ομίλου
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.