- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Θέμης Σαρανταένας: Ομιλία στην Αθήνα με θέμα «Ανακαλύψτε τα Αόρατα Trends του Marketing»
Εργαλεία και Στρατηγικές για επιχειρηματική επιτυχία
Θέμης Σαρανταένας: Ομιλία - Συζήτηση στην Αθήνα με θέμα «Ανακαλύπτοντας τα αόρατα trends του marketing»
O σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας θα βρίσκεται για μια ακόμη φορά στην διοργάνωση Money Show στην Αθήνα όπου θα παρουσιάσει την ομιλία - συζήτηση με θέμα: «Ανακαλύψτε τα Αόρατα Trends του Marketing: Στρατηγικές για Επιχειρηματική Επιτυχία». Η ομιλία θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 30 Μαΐου 2025 στις 20.00 - 21.30 με δωρεάν συμμετοχή (απαραίτητη η προεγγραφή για την εξασφάλιση θέσης).
Στον κόσμο της επιχειρηματικότητας και του μάρκετινγκ, οι πιο ισχυρές τάσεις δεν είναι πάντα προφανείς — αλλά μπορεί να κάνουν τη διαφορά ανάμεσα στην επιτυχία και την αποτυχία. Ψυχολογία, κοινωνικές επιρροές, τεχνολογία και βιωσιμότητα είναι μόνο μερικοί από τους παράγοντες που επηρεάζουν τις αγοραστικές αποφάσεις των πελατών σας, είτε δραστηριοποιείστε σε B2C είτε σε B2B περιβάλλον.
Τι θα μάθετε:
- Ποιες είναι οι «Αόρατες Τάσεις» και πώς επηρεάζουν το marketing;
- Πώς να τις αναγνωρίσετε και να τις αξιοποιήσετε στη στρατηγική σας για αύξηση πωλήσεων και engagement.
- Εφαρμοσμένα παραδείγματα και στρατηγικές που χρησιμοποιούν κορυφαία brands στην ελληνική και διεθνή αγορά.
Πρακτική Αξία – Μόνο Πρακτικά Tips!
Η παρουσίαση δεν θα μείνει στη θεωρία — θα γνωρίσετε τα εργαλεία και τις στρατηγικές για να κατανοήσετε και να εφαρμόσετε τις αόρατες τάσεις. Αυτές οι στρατηγικές θα σας βοηθήσουν να φέρετε άμεσα αποτελέσματα και να ενισχύσετε τη θέση της επιχείρησής σας στην αγορά.
Θεματολογία:
- Ποιες είναι οι βασικές πηγές των αόρατων τάσεων και πώς επηρεάζουν τις επιχειρηματικές στρατηγικές.
- Πραγματικά παραδείγματα από την ελληνική αγορά: Επιτυχημένες πρακτικές από μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις.
- Στρατηγικές και tips για αποτελεσματικό Business-to-Business & Business-to-Consumer marketing.
- Εργαλεία και στρατηγικές που μπορείτε να εφαρμόσετε άμεσα: Social media trends, AI marketing, customer psychology και άλλα.
BONUS: Συμβουλευτική και Live Q&A!
Αν έχετε ερωτήσεις για τη δική σας επιχείρηση, μετά την παρουσίαση ακολουθεί μια ειδική συζήτηση για να λάβετε εξατομικευμένες συμβουλές και λύσεις για τα πραγματικά προβλήματα που αντιμετωπίζετε στο marketing.
Προσοχή: Οι θέσεις είναι περιορισμένες! Κλείστε τη θέση σας τώρα και μη χάσετε την ευκαιρία να μάθετε πώς να ενσωματώσετε τις αόρατες τάσεις στη στρατηγική σας.
Info:
Τηλέφωνο πληροφοριών: 211 7706299 - Διεύθυνση: Ξενοδοχείο Divani Caravel Hotel ΑΘΗΝΑ – Αίθουσα ΠΕΛΛΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ & ΔΕΣΜΕΥΣΕΙΣ ΘΕΣΕΩΝ ΕΔΩ.
Βιογραφικό Εισηγητή:
Ο Θέμης Σαρανταένας είναι Πιστοποιημένος Σύμβουλος Μάρκετινγκ και Ανάπτυξης Επιχειρήσεων & Επιχειρηματιών (ως Senior Marketing Consultant από τον Σύνδεσμο Εταιρειών Συμβούλων Μάνατζμεντ Ελλάδος) και ασχολείται ενεργά στο χώρο 22 χρόνια. Έχει εργαστεί για πάνω από 10 χρόνια στην L’ Oreal Hellas σε διάφορες θέσεις και στα Brands με τις περισσότερες πωλήσεις. Σήμερα ειδικεύεται στην ανάπτυξη των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων με πλούσιο πελατολόγιο από πολλούς και διαφορετικούς κλάδους. Ακόμα, εκπαιδεύει στελέχη και ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων με Σεμινάρια Μάρκετινγκ και
Επιχειρηματικών Δεξιοτήτων (Soft Skills). Παράλληλα, είναι εκπαιδευμένος Business & Personal Coach, ενώ έχει γράψει έξι βιβλία για το μάρκετινγκ και την εφαρμογή του στις επιχειρήσεις, με το πιο πρόσφατο να έχε κυκλοφορήσει στα βιβλιοπωλεία το 2023. Το 2019 και το 2021 βραβεύτηκε ως «Best Marketing Consultant» στα βραβεία Franchise για την προσφορά του στον κλάδο ενώ το 2022 βραβεύτηκε ως «Best MarketingConsultant» στα Aesthstic Awards. To 2025 έλαβε το βραβείο Visionary Marketing Consultant στα βραβεία Franchise για την αποτελεσματικότητα του στις στρατηγικές μάρκετινγκ των επιχειρήσεων. Ακόμα: επιμελείται και παρουσιάζει επιχειρηματική ραδιοφωνική εκπομπή που μεταδίδεται εβδομαδιαία ζωντανά στο Alpha Radio 989 αλλά και την τηλεοπτική θεματική εκπομπή «Marketing in Practice» που προβάλλεται από το 2014 στην Ελληνική τηλεόραση . Ακόμα, τα marketing podcasts του φιλοξενούνται στην portal της Athens Voice και εβδομαδιαία έρχονται στις πρώτες θέσεις των charts πανελλαδικά στην κατηγορία του marketing. Τέλος, έχει ξεκινήσει συνεργασία και με το Pod.gr με τη νέα σειρά podcasts «Πως Επιχειρείς».
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πώς θα διαβάσετε πίσω από τα νούμερα και θα δείτε την αλήθεια πίσω από τα metrics
Οι ιστορίες της Αδριανής και του Γιώργου, εργαζόμενοι με αξιοσημείωτη πορεία στη Dialectica, είναι από αυτές που μας κάνουν να κοιτάμε μπροστά με ακόμη μεγαλύτερη αισιοδοξία.
Ξεχωριστή αναφορά έκανε στο energy management της εταιρείας
Ενοποίηση δύο ιστορικών ονομάτων με στόχο την ανάπτυξη στην ελληνική και διεθνή αγορά τροφίμων
Το πάρκο συμπληρώνει τέσσερα χρόνια λειτουργίας
Παράλληλα, οι δύο εταιρείες θα αναπτύξουν κοινές λιανικές υπηρεσίες
Ένα επεισόδιο για κάθε επιχειρηματία που εγκλωβίζεται στη σκέψη και ψάχνει το θάρρος να περάσει στη δράση
Η κατασκευή αναμένεται να ξεκινήσει το προσεχές διάστημα
Η ATHENS VOICE ανοίγει τον φάκελο «Work Ethics» και ψάχνει απαντήσεις:
Με περισσότερους από 2.800 εργαζόμενους σε 19 χώρες, η ιστορία της ανάπτυξης της εταιρείας είναι κυρίως ιστορία ανθρώπων
Η πώληση δεν είναι μόνο τεχνική ή εκπαίδευση· είναι πρωτίστως επικοινωνία, κατανόηση και ανθρώπινη σύνδεση.
Άρθρο της Δήμητρας Δασκαλάκη, Γενικής Διευθύντριας Οργανωσιακής Ανάπτυξης & Επικοινωνίας της ΜETRO (My market και METRO Cash & Carry)
Μια επιχειρηματική ιστορία επιτυχίας που βασίζεται στη φιλοσοφία «οι άνθρωποί μας, η δύναμή μας»
Η Νικολέττα Κολομπούρδα, Chief People Officer & Member of the Board, Lidl Ελλάς, μιλάει για τη νέα διεθνή καμπάνια της Lidl
Με σεβασμό στις αρχές της ΕΚΕ, η εταιρεία διασφαλίζει τις αξίες της ισότητας, της προσβασιμότητας και της συμπερίληψης
Κουλτούρα ευθύνης, διαφάνεια, διαφορετικότητα, προσφορά στην κοινωνία
Πώς ένας σύγχρονος χώρος εργασίας δημιούργησε μια κουλτούρα αυθεντικής ανθρώπινης σύνδεσης
Ένα εργασιακό περιβάλλον που επενδύει στη γνώση, στηρίζει την ευεξία και προάγει την ισότητα
Η κουλτούρα συνεργασίας και ανάπτυξης στην καρδιά της φιλοσοφίας των εταιρειών του Ομίλου
Η εκδήλωση επανέρχεται στις 18 Δεκεμβρίου, ενώνοντας την έρευνα και την καινοτομία με το επιχειρείν
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.