Ελλαδα

Χυδαία συμπεριφορά πελάτη προς εργαζόμενο σε εστιατόριο της Αθήνας - Η απάντηση της επιχείρησης

Αποκάλεσε «καθυστερημένο» τον υπάλληλο επειδή δεν έβγαλε τις πίκλες από το μπέργκερ του

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Αθήνα: Εστιατόριο απάντησε σε πελάτη που αποκάλεσε «καθυστερημένο» έναν εργαζόμενο – Το περιστατικό πήρε διαστάσεις στα social media.
Εστιατόριο απάντησε σε πελάτη που αποκάλεσε «καθυστερημένο» έναν εργαζόμενο © Unsplash

Αθήνα: Εστιατόριο απάντησε σε πελάτη που αποκάλεσε «καθυστερημένο» έναν εργαζόμενο – Το περιστατικό πήρε διαστάσεις στα social media.

Ένα αδιανόητο όσο και εξοργιστικό περιστατικό συνέβη σε κατάστημα εστίασης στην Αθήνα, με πελάτη να αποκαλεί «καθυστερημένο» υπάλληλο, επειδή δεν έβγαλε τις πίκλες από το μπέργκερ του.

Το συμβάν διαδραματίστηκε το Σάββατο σε γνωστό εστιατόριο στην Αθήνα, με το ίδιο το μαγαζί να γνωστοποιεί την είδηση μέσω instagram και στη συνέχεια να καλεί τον πελάτη να μην πατήσει ξανά το πόδι του στο κατάστημα.

Είναι μια από αυτές τις ιστορίες που σε κάνουν να απορείς με την ανθρώπινη συμπεριφορά, ιδιαίτερα όταν ορισμένοι αντιδρούν με τέτοιο τρόπο σε κάτι τόσο επουσιώδες.

Η εξοργιστική συμπεριφορά πελάτη σε εστιατόριο της Αθήνας

Το γεγονός σημειώθηκε σε γνωστό μαγαζί στην Αθήνα, όπου σύμφωνα και με το story που αναρτήθηκε στο Instagram, ένας πελάτης κάλεσε για παράπονα και αναφέρθηκε στον υπάλληλο με χυδαίους χαρακτηρισμούς.

Πιο συγκεκριμένα, η ανακοίνωση του καταστήματος αναφέρει: «Αγαπητέ πελάτη που χθες αποκαλέσατε τηλεφωνικά τον εργαζόμενο μας ‘καθυστερημένο’, επειδή ξέχασε να βγάλει τις πίκλες από το μπέργκερ σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως αυτός ο άνθρωπος έχει 2 γλυκύτατα παιδιά τα οποία έχουν αυτισμό. Καλό σας βράδυ και να μην επιλέξετε ποτέ ξανά το εστιατόριο μας».

Αθήνα: Εστιατόριο απάντησε σε πελάτη που αποκάλεσε «καθυστερημένο» έναν εργαζόμενο – Το περιστατικό πήρε διαστάσεις στα social media.

Αμέσως η δημοσίευση αυτής της ιστορίας πήρε μεγάλες διαστάσεις, με τους χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης να τάσσονται υπέρ του καταστήματος και να το συγχαίρουν, τόσο για τη στάση όσο και για την απάντηση που έδωσε στον συγκεκριμένο πελάτη.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ