- CITY GUIDE
- PODCAST
-
17°
Ιωάννινα: Το… «κλειστό» νοσοκομείο περιέθαλψε τον τραυματία ντελιβερά
Γιατί κανένα νοσοκομείο της χώρας μας δεν κατεβάζει ποτέ «ρολά»…
Το παράδειγμα διακομιδής και διασωλήνωσης 21χρονου στο Γενικό Νοσοκομείο Ιωαννίνων που δεν εφημέρευε και η συζήτηση περί «κλειστών» νοσοκομείων.
Πρόκειται για ένα μάθημα για κάθε καλοπροαίρετο και κοινωνικώς ευαίσθητο πολίτη. Πρόκειται για ένα μάθημα, τελικά, για όλους μας.
Πριν λίγες ώρες, νωρίς σήμερα το απόγευμα, Σάββατο 23 Ιουλίου, σημειώθηκε ένα σφοδρό τροχαίο ατύχημα μπροστά στην πύλη του γενικού νοσοκομείου Ιωαννίνων. Ενεπλάκησαν ένα ιδιωτικό αυτοκίνητο, το οποίο επιχειρούσε να εισέλθει στο νοσοκομείο, και ένα μηχανάκι delivery, στο οποίο επέβαινε ένας 21χρονος.
Αποτέλεσμα της σύγκρουσης ήταν να τραυματιστεί σοβαρά ο 21χρονος. Μεταφέρθηκε άμεσα εντός του νοσοκομείου, το οποίο, μάλιστα, δεν εφημερεύει σήμερα, διασωληνώθηκε από αναισθησιολόγο και, με απόλυτη ασφάλεια, διακομίστηκε στο πανεπιστημιακό νοσοκομείο Ιωαννίνων, το οποίο σήμερα εφημερεύει.
Είναι προφανές ότι δεν υπάρχει νοσοκομείο της χώρας μας, το οποίο να είναι «κλειστό» επειδή τυχαίνει να μην έχει γενική εφημερία…
Σας θυμίζει κάτι; Κάποιο άλλο, πρόσφατο αρνητικό παράδειγμα;
Όλα καλώς καμωμένα τα είχε βρει τελικά ένας γιατρός, μέλος της τριμελούς επιτροπής ΕΙΝΑ του νοσοκομείου της Πάτρας «Άγιος Ανδρέας», δεδομένου, ασφαλώς, ότι δεν προβλέπεται εφημερεύων γιατρός στο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών (ΤΕΠ) στις λεγόμενες μικρές εφημερίες του ιδρύματος...
Έτσι, σύμφωνα με τον εν λόγω γιατρό, οι νοσηλεύτριες, οι οποίες συνομίλησαν με τον άτυχο 49χρονο ζαχαροπλάστη, που έχασε τη ζωή του από οξύ έμφραγμα του μυοκαρδίου, στον δρόμο για το πανεπιστημιακό νοσοκομείο Ρίου, δεν κάλεσαν στο ΤΕΠ του «Άγιος Ανδρέας» κανέναν γιατρό, γιατί… κανείς δεν ήταν διαθέσιμος, βάσει του… κανονισμού του νοσοκομείου.
Χαρακτηριστικό είναι το εξής απόσπασμα των δηλώσεών του:
«Το νοσοκομείο δεν είχε εφημερία. Και δεν υπήρχαν γιατροί εκεί. Θα έπρεπε να είχε γίνει αυτό που γινόταν πριν από χρόνια και μετά σταμάτησε, γιατί ο “Αγ. Ανδρέας” μετά τον σεισμό δεν επανήλθε. Είχαμε έναν γιατρό στα εφημερεύοντα. Στις μικρές εφημερίες ο κανονισμός ορίζει γιατρούς μόνο στις κλινικές. Όχι στα επείγοντα. Πρέπει να ξαναβάλουμε έναν γιατρό και στις κλειστές εφημερίες να είναι stand by στα επείγοντα. Αλλιώς το νοσοκομείο μένει παντελώς κλειστό…».
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η έρευνα της QED και η συζήτηση Θεοδωράκη-Κορνέτη
Πού εντοπίζονται καθυστερήσεις στους κεντρικούς οδικούς άξονες του λεκανοπεδίου
Απομένουν δύο ακόμη ημέρες εξετάσεων
Συνεχίζεται σήμερα στη Λάρισα η δίκη για το σιδηροδρομικό δυστύχημα
Αναλυτική πρόγνωση από την ΕΜΥ
Το μέγεθος και το επίκεντρο της σεισμικής δόνησης
Η τραγωδία γράφτηκε στο λιμάνι του Πειραιά τον Σεπτέμβριο του 2023
Eπιχειρούν 118 πυροσβέστες, 11 αεροσκάφη, 3 ελικόπτερα
Οι πολίτες καλούνται να μην ανοίγουν το αρχείο
10 αεροσκάφη και 2 ελικόπτερα επιχειρούν στο σημείο
Σε γενική επιφυλακή οι αρμόδιες υπηρεσίες
Η πρωτοβουλία αυτή εντάσσεται στο ευρύτερο πλαίσιο κοινωνικής προσφοράς και υπευθυνότητας της ION
Οι πρώτες πληροφορίες
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.