- CITY GUIDE
- PODCAST
-
17°
Στον Βόλο ασθενής με κορωνοϊό αυτοκτόνησε, πέφτοντας στο κενό, από το μπαλκόνι.
Τραγωδία εκτυλίχθηκε την Κυριακή 4 Απριλίου 2021, το μεσημέρι, στον Βόλο και συγκεκριμένα στο νοσοκομείο της πόλης.
Δημοσίευμα στην τοπική εφημερίδα «Θεσσαλία» αναφέρει ότι αυτοκτόνησε ασθενής με κορωνοϊό. Ο 62χρονος άνδρας έπεσε στο κενό από το μπαλκόνι του δωματίου όπου νοσηλευόταν.
Σε άρθρο του thenewspaper.gr επισημαίνεται ότι ο ασθενής με κορωνοϊό έβγαλε τους ορούς, σηκώθηκε από το κρεβάτι του, χαιρέτησε τους υπόλοιπους ασθενείς στον θάλαμό του και «βούτηξε» στο κενό από τον 7ο όροφο. Πληροφορίες αναφέρουν ότι η κατάσταση της υγείας του ήταν καλή και πως σε λίγες ημέρες επρόκειτο να πάρει εξιτήριο από το νοσοκομείο στον Βόλο.
Γιατροί και νοσηλευτικό προσωπικό στο «Αχιλλοπούλειο Νοσοκομείο» είναι σοκαρισμένοι.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Άμεση κινητοποίηση σε έδαφος και αέρα από την Πυροσβεστική
Δύο τραυματίες, ο ένας νοσηλεύεται σε σοβαρή κατάσταση
Δυσχέρεια στην κυκλοφορία των οχημάτων
Τι αφορούν τα δύο νέα αιτήματα
Οι τρεις φάσεις του εθίμου και ο συμβολισμός
Καίει για περισσότερες από 19 ώρες - Κατέρρευσε τμήμα της οροφής
O αστυνομικός υπέστη κάταγμα και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο
Διήμερο αστάθειας με έντονες βροχές και πτώση της θερμοκρασίας
Τι αναφέρουν οι πρώτες πληροφορίες
Πού εντοπίζονται καθυστερήσεις στους κεντρικούς οδικούς άξονες του λεκανοπεδίου
Αφορά την ίση αμοιβή, τη μισθολογική διαφάνεια και συνταξιοδοτικές ρυθμίσεις
Αύριο η ανακοίνωση των βαθμολογιών
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.