- CITY GUIDE
- PODCAST
-
17°
Κορωνοϊός: Βρέθηκαν ασυμπτωματικοί ασθενείς στο ΑΧΕΠΑ
Πρόκειται για έναν 81χρονο και μία 70χρονη - Σε καραντίνα υγειονομικοί
ΑΧΕΠΑ: Δύο ασυμπτωματικοί ασθενείς βρέθηκαν θετικοί στον νέο κορωνοϊό.
Δύο ασυμπτωματικοί ασθενείς της νόσου Coivid-19 εντοπίστηκαν στο νοσοκομείο αναφοράς για τον νέο κορωνοϊό «ΑΧΕΠΑ» στη Θεσσαλονίκη. Άμεσα, έγιναν οι ενέργειες για την απολύμανση του χώρου, ενώ περί τους 40 υγειονομικούς υπαλλήλους, γιατροί, νοσηλευτές και τραυματιοφορείς, υποβλήθηκαν σε διαγνωστικά τεστ για Covid-19.
Η περίπτωση με τους ασυμπτωματικούς ασθενείς αφορούσε μια 70χρονη και έναν 81χρονο. Η ηλικιωμένη δεν είχε παρουσιάσει καθόλου συμπτώματα και προτού υποβληθεί σε μια χειρουργική επέμβαση, της έγινε τεστ, και βρέθηκε θετική στον κορωνοϊό. Σχετικά με τον ηλικιωμένο, ο οποίος παρουσίασε ελαφρά συμπτωματολογία, η οποία δεν παρέπεμπε απαραίτητα σε κορωνοϊό, του έγιναν δύο τεστ. Το πρώτο βγήκε αρνητικό και το δεύτερο θετικό.
ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Live updates - Τι πρέπει να ξέρουμε για τον κορωνοϊό- Συνεχής ενημέρωση εδώ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ισχυρές δυνάμεις της Πυροσβεστικής στο σημείο
Προανάκριση διενεργείται από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Καβάλας
Ισχυρές δυνάμεις της Πυροσβεστικής στο σημείο
Συνεχίζει κανονικά το δρομολόγιό του για τη Σούδα
Προανάκριση για το περιστατικό διενεργείται από τη Λιμενική Αρχή Μήλου
«Ένιωθα πως είχε κάτι διαφορετικό επάνω του. Είμαι πολύ τυχερή», τόνισε μεταξύ άλλων
Προσωρινή λεωφορειακή γραμμή Χ21, ποιους σταθμούς θα συνδέει
Τι αναφέρουν οι πρώτες πληροφορίες
Ποια πεδία θα κινηθούν ανοδικά
Πολύ υψηλός κίνδυνος πυρκαγιάς
Η ανακοίνωση της εταιρείας
Έφερε στον κόσμο ένα υγιέστατο αγοράκι
Οι φωτογραφίες αποτυπώνουν το μέγεθος της καταστροφής
Η κυκλοφορία στην περιοχή διεξάγεται με μεγάλες καθυστερήσεις
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.