- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Απειλητικά τηλεφωνήματα με απόκρυψη. Τι κάνουμε.
Δέχομαι καθημερινά απειλητικά τηλεφωνήματα με απόκρυψη. Τους έχω πει επανειλημμένα να μην με ενοχλήσουν ξανά και εκείνοι επιμένουν. Τι να κάνω;
Πολλές φορές έχουμε βρεθεί στη δυσάρεστη θέση, να δεχθούμε κακόβουλες ή ενοχλητικές κλήσεις με απόκρυψη. Ως κακόβουλη νοείται η τηλεφωνική κλήση που ενέχει ιδίως απειλή βίας ή άλλης παράνομης πράξης ή παράλειψης, εξύβριση, προσβολή της γενετήσιας αξιοπρέπειας ή εκβιασμό, ενώ ως ενοχλητική αυτή που, χωρίς να είναι κακόβουλη, διαταράσσει την οικιακή ειρήνη και προκαλεί ανησυχία, όπως για παράδειγμα οι σιωπηλές και επαναλαμβανόμενες κλήσεις (άρθρο 2 Πράξης ΑΔΑΕ). Οι κλήσεις αυτές μπορεί να είναι ένα κακόγουστο αστείο από κάποιον γνωστό ή φίλο, μπορεί όμως να είναι και μία επικίνδυνη τακτική που ακολουθεί κάποιο ξένο άτομο το οποίο θέλει να μας βλάψει.
Ρητά στον νόμο προβλέπεται ότι οι πάροχοι υπηρεσιών τηλεφωνίας της χώρας υποχρεούνται να διαθέτουν μέσα εξουδετέρωσης της δυνατότητας μη αναγραφής της καλούσας γραμμής για τον εντοπισμό κακόβουλων ή ενοχλητικών κλήσεων για περιορισμένο χρονικό διάστημα, μετά από αίτηση του συνδρομητή. Τα δεδομένα που περιέχουν την αναγνώριση της ταυτότητας του καλούντος συνδρομητή ή χρήστη αποθηκεύονται και είναι διαθέσιμα μόνο έναντι του συνδρομητή ή χρήστη που ζητεί τον εντοπισμό και κατόπιν διαγράφονται (άρθρο 8 Ν. 3471/2006).Ο Υπόχρεος Πάροχος διαθέτει χωρίς υπαίτια καθυστέρηση τα δεδομένα που περιέχουν την αναγνώριση της ταυτότητας των καλούντων συνδρομητών ή χρηστών, για το προσδιορισμένο στην αίτηση χρονικό διάστημα, στο συνδρομητή που υπέβαλε την αντίστοιχη αίτηση (άρθρο 5 παρ. 2 Πράξης ΑΔΑΕ). Τα δεδομένα αυτά περιορίζονται σε αναφορά των εισερχομένων κλήσεων προς τη γραμμή του συνδρομητή που ζητά τον εντοπισμό κακόβουλων ή ενοχλητικών κλήσεων, και συγκεκριμένα στα ακόλουθα:
Α. Καλών αριθμός τηλεφώνου
Β. Ημερομηνία
Γ. Ώρα
Δ. Διάρκεια κλήσης
Σε περίπτωση λοιπόν που έχετε πέσει θύμα κακόβουλων ή ενοχλητικών κλήσεων, καταθέτετε αίτηση για τον εντοπισμό κακόβουλων ή ενοχλητικών κλήσεων στο τοπικό κατάστημα του παρόχου σας. Για το οριζόμενο διάστημα των δέκα πέντε (15) ημερών, δεν μπορεί να υπερβαίνει αυτή τη διάρκεια, όποιος σας τηλεφωνεί ακούει μήνυμα που ειδοποιεί πως, αν έχει απόκρυψη, αυτή θα αρθεί. Έπειτα σας αποστέλλεται κατάλογος, με τα στοιχεία του άρθρου 5 παρ. 2 της σχετικής Πράξης ΑΔΑΕ, όσων σας κάλεσαν το ανωτέρω διάστημα. Μην διστάσετε να προχωρήσετε στην κατάθεση σχετικής μήνυσης και, αφού λάβετε γνώση της ταυτότητας του δράστη μέσω της ποινικής δικογραφίας, και στην κατάθεση αγωγής για την χρηματική σας ικανοποίηση λόγω ηθικής βλάβης.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Μεγάλες είναι η καθυστερήσεις και στην Αττική οδό
Τι γυρεύουν οι άνθρωποι των καναλιών από αυτό το πλάσμα; Γιατί το τι γυρεύει η ίδια εύκολα το εντοπίζει κανείς...
Ερευνάται εάν στις επίμαχες τραπεζικές θυρίδες είχαν δηλωθεί και άλλα πρόσωπα ως συνδικαιούχοι
Οι περιοχές με υψηλά ποσοστά εθισμού σε ναρκωτικά και εξάρτηση από τον τζόγο - Στοιχεία του ΚΕΘΕΑ
To ωράριο των διαδρομών - Πού θα κλείσετε εισιτήριο
Διαβάστε όλη την απόφαση του Αρείου Πάγου για την τραγωδία με τους τρεις νεκρούς
Προκειμένου να διερευνηθούν, εκτός άλλων, τυχόν ποινικές ευθύνες των υπευθύνων της Δομής
Πώς θα είναι ο καιρός των Χριστουγέννων
Υποθέτω ότι μια στο τόσο πρέπει και οι αρμόδιες διωκτικές αρχές να προσποιούνται αποτελεσματικότητα ώστε να μπορούν να συνεχίζουν να είναι αναποτελεσματικές χωρίς άγχος
Θα τους απαγγελθούν κατηγορείς και θα ζητήσουν προθεσμία προκειμένου να απολογηθούν
Όσα πρέπει να γνωρίζουν οι δικαιούχοι
Πότε «έρχονται» οι ηλεκτρονικές κλήσεις
Ποιες Κυριακές είναι ανοιχτά τα καταστήματα
Οργή Δούκα - «Αδιανόητη δικαστική απόφαση»
Πού εντοπίζονται τα σημαντικότερα προβλήματα στο οδικό δίκτυο του λεκανοπεδίου
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.