- CITY GUIDE
- PODCAST
-
17°
Σοκ στην Πάτρα: Αυτοκτόνησε έξω από το νοσοκομείο
Φέρεται να άφησε ένα σημείωμα στο οποίο αναφέρει: «Καλύτερα να φύγω με αξιοπρέπεια»
Νεκρός βρέθηκε ένας άνδρας στο χώρο πάρκινγκ στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο στο Ρίο. Το πτώμα βρέθηκε λίγο πριν τη 1:00 το μεσημέρι της Τρίτης.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, ο άνδρας πήγε εκεί με το αυτοκίνητό του, το άφησε και έδωσε τέλος στη ζωή του με μια καραμπίνα.
Μάλιστα, κατά τις ίδιες πληροφορίες, ο άνδρας φέρεται να άφησε ένα σημείωμα στο οποίο αναφέρει: «Καλύτερα να φύγω με αξιοπρέπεια».
Πρόκειται για άνδρα 57 χρόνων ο οποίος φέρεται να έπασχε από ανίατη ασθένεια.
Πηγή: Patrastimes.gr
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Νέα τροπή στις έρευνες για το διπλό φονικό
Τι αναφέρουν πηγές του Πυροσβεστικού Σώματος
Όλες οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις - Δείτε τον χάρτη
Το επόμενο στάδιο περιλαμβάνει την ολοκλήρωση και αξιολόγηση των τεχνικών αναφορών
50 θανάτους ανά εκατομμύριο κατοίκων
Σε αυξημένη επιφυλακή η Πυροσβεστική
Τα απαραίτητα προσόντα και τα ηλικιακά όρια
Ισχυρές δυνάμεις της Πυροσβεστικής στο σημείο
Το χρονικό του συμβάντος
Τι αναφέρουν οι πρώτες πληροφορίες
Βήμα-βήμα η διαδικασία - Η πλατφόρμα για την καταχώρηση της δήλωσης
Από το 2010 μέχρι σήμερα, έχουν συγκεντρωθεί περισσότερες από 1.300 φιάλες αίματος
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.