Κοσμος

Η American Eagle στηρίζει τη Σίντνεϊ Σουΐνι μετά την αντιπαράθεση για την καμπάνια «Great Jeans»

Τι απαντάει η εταιρεία - Η μετοχή σημείωσε άνοδο έως και 18%

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Αντιδράσεις για την καμπάνια «great jeans» της Σίντνεϊ Σουίνι – Χρήστες στα social media βλέπουν συνδέσεις με ευγονική και ρατσιστικά στερεότυπα.
Η νέα διαφημιστική καμπάνια της Σίντνεϊ Σουίνι έχει προκαλέσει σφοδρές αντιδράσεις στα social media, λόγω ρατσιστικών υπονοουμένων © American Eagle

Η American Eagle στηρίζει τη Σίντνεϊ Σουΐνι μετά την αντιπαράθεση για την καμπάνια «Great Jeans»

Η American Eagle υπερασπίστηκε τη Σίντνεϊ Σουΐνι μετά την έντονη κριτική που δέχθηκε για το λογοπαίγνιο “great genes” (καλά γονίδια) σε καμπάνια για τζιν ρούχα. Η εταιρεία δήλωσε ότι το σλόγκαν «Sydney Sweeney Has Great Jeans» αφορούσε αποκλειστικά τα ρούχα και όχι κάποια υπαινικτική αναφορά σε φυλετικά χαρακτηριστικά. Σε ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης η εταιρεία ανέφερε: «Τα τζιν της. Η ιστορία της. Συνεχίζουμε να γιορτάζουμε την αυτοπεποίθηση κάθε ατόμου όταν φορά τα AE jeans με τον δικό του τρόπο».

Η καμπάνια έγινε viral όταν η ηθοποιός δημοσίευσε βίντεο στο Instagram όπου εμφανίζεται να κυλιέται φορώντας total denim look, λέγοντας «Έχω υπέροχα jeans... τώρα μπορείτε κι εσείς». Το λογοπαίγνιο μεταξύ των λέξεων “jeans” (τζιν) και “genes” (γονίδια) προκάλεσε αντιδράσεις, με αρκετούς χρήστες στα social media να χαρακτηρίζουν το μήνυμα ύποπτο ή ακόμα και «ναζιστική προπαγάνδα».

Ορισμένοι επικριτές ισχυρίστηκαν πως το βίντεο αναπαράγει ρατσιστική ρητορική που εξυμνεί συγκεκριμένα φυλετικά χαρακτηριστικά, όπως το ξανθό μαλλί και τα γαλανά μάτια. Άλλοι όμως υπερασπίστηκαν την καμπάνια, τονίζοντας πως πρόκειται απλώς για ένα έξυπνο λογοπαίγνιο χωρίς κακόβουλη πρόθεση. Σε απάντηση στις επικρίσεις, η American Eagle δημοσίευσε νέες εικόνες της ίδιας καμπάνιας με διαφορετικά μοντέλα, επισημαίνοντας τη διαφορετικότητα.

Παρά τη διαμάχη, η καμπάνια φαίνεται να είχε θετική επίδραση στις πωλήσεις, καθώς η μετοχή της εταιρείας σημείωσε άνοδο έως και 18% μετά την κυκλοφορία της. Ενώ η ίδια η Σουΐνι δεν έχει σχολιάσει ακόμη τις αντιδράσεις, άλλες καλλιτέχνιδες όπως η Lizzo και η Doja Cat την σατίρισαν μέσω social media. Την ίδια στιγμή, πολλοί αγνοούν ότι η συνεργασία αυτή έχει και φιλανθρωπικό χαρακτήρα, καθώς όλα τα έσοδα από τις πωλήσεις θα διατεθούν στη μη κερδοσκοπική οργάνωση Crisis Text Line, που παρέχει υποστήριξη ψυχικής υγείας όλο το 24ωρο.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.

// EMPTY