Κοσμος

Νέο περιστατικό με Boeing: Ένα 737-800 προσγειώθηκε χωρίς εξωτερικό τμήμα της ατράκτου

Μετά το συμβάν της 5ης Ιανουαρίου με αεροσκάφος της Alaska Airlines

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Boeing: Μετά την προσγείωση 737-800 στο Όρεγκον των ΗΠΑ, διαπιστώνεται πως λείπει εξωτερικό τμήμα της ατράκτου
© Unsplash (Αρχείου)

Boeing: Ένα αεροσκάφος 737-800 προσγειώθηκε χωρίς εξωτερικό τμήμα της ατράκτου

Εξωτερικό κομμάτι της ατράκτου επιβατικού αεροσκάφους Boeing 737-800 της αμερικανικής εταιρείας United Airlines διαπιστώθηκε πως έλειπε μετά την —ασφαλή πάντως— προσγείωσή του στον προορισμό του, στο Όρεγκον.

Το αεροσκάφος αυτό της United μετέφερε 139 επιβάτες και είχε εξαμελές πλήρωμα. Το ότι έλειπε εξωτερικό τμήμα της ατράκτου διαπιστώθηκε αφού στάθμευσε σε πύλη του αερολιμένα Rogue Valley International Medford.

«Θα κάνουμε διεξοδική εξέταση του αεροσκάφους και όλες τις απαιτούμενες επισκευές προτού επιστρέψει σε υπηρεσία», διαβεβαίωσε η αεροπορική εταιρεία, προσθέτοντας πως θα διενεργήσει επίσης εσωτερική έρευνα για να κατανοηθούν τα αίτια του συμβάντος.

Η Boeing δεν σχολίασε, παραπέμποντας στον αερομεταφορέα. Το αεροσκάφος —έχουν παραδοθεί σχεδόν 5.000 δείγματα του συγκεκριμένου τύπου σε πελάτες της Μπόινγκ— είχε αναχωρήσει από το Σαν Φρανσίσκο, σύμφωνα με τον εξειδικευμένο ιστότοπο FlightRadar24.

Η ασφάλεια των αεροσκαφών της Μπόινγκ, της μιας από τις δυο μεγαλύτερες βιομηχανίες πολιτικών αεροπλάνων στην υφήλιο, απασχολεί ξανά τα μέσα ενημέρωσης έπειτα από συμβάν που εκτυλίχθηκε την 5η Ιανουαρίου, όταν σε πτήση της Alaska Airlines αποκολλήθηκε πλαίσιο που δεν είχε βιδωθεί σωστά, κάτι που θα μπορούσε να αποδειχθεί καταστροφικό αν βρισκόταν σε μεγαλύτερο ύψος.

Η σοβαρότερη κρίση που πέρασε η Boeing

Η Boeing πέρασε πιθανόν τη σοβαρότερη κρίση της ιστορίας της όταν δυο αεροσκάφη του συγκεκριμένου τύπου συνετρίβησαν, στην Ινδονησία και στην Αιθιοπία, χωρίς να επιζήσει κανείς από τους συνολικά 346 επιβαίνοντες, στα τέλη του 2018 και στις αρχές του 2019· αιτία ήταν κυρίως πρόβλημα στο λογισμικό αποτροπής απώλειας στήριξης MCAS, που βασιζόταν σε δεδομένα μόνο ενός αισθητήρα, ενώ οι πιλότοι δεν είχαν εκπαιδευτεί για αυτό. Ολόκληρος ο στόλος των Max καθηλώθηκε από τον Μάρτιο του 2019 ως τον Νοέμβριο του 2020. Το ζήτημα επιλύθηκε και τα αεροσκάφη του τύπου εντέλει επέστρεψαν στους αιθέρες, αλλά τα Max συνεχίζουν να παρουσιάζουν προβλήματα.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ