- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Τέλος τα αεροπορικά εισιτήρια των 10 ευρώ, προειδοποιεί ο επικεφαλής της Ryanair.
Με την ανάφλεξη των τιμών της ενέργειας, η οποία επιταχύνθηκε με τον πόλεμο στην Ουκρανία, η εποχή των αεροπορικών εισιτηρίων των 10 ευρώ ή και φθηνότερων έχει παρέλθει, προειδοποιεί ο επικεφαλής της αεροπορικής εταιρείας χαμηλού κόστους Ryanair, o Μάικλ Ο'Λίρι.
«Πιστεύω ότι δεν θα υπάρχουν πια εισιτήρια με δέκα ευρώ επειδή οι πετρελαϊκές τιμές είναι πολύ πιο αυξημένες μετά την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία. Τις αληθινά φθηνές προσφορές μας (...), πιστεύω πως δεν θα ξαναδούμε αυτές τις τιμές για κάμποσα χρόνια», δήλωσε μιλώντας σήμερα στο ραδιοσταθμό του BBC Radio 4.
Τα τελευταία είκοσι χρόνια, οι αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους, όπως η ιρλανδική Ryanair ή η βρετανική ανταγωνιστική της, η Easyjet, τάραξαν τα νερά στις αερομεταφορές και «έσπασαν» τις τιμές, συμβάλλοντας σε ένα άλμα των σύντομων ταξιδιών, κυρίως των εκδρομών σε πόλεις για το σαββατοκύριακο.
Και, σύμφωνα με τον Ο'Λίρι, οι μέσες τιμές των εισιτηρίων στη Ryanair αναμένεται να αυξηθούν μέσα στα 5 επόμενα χρόνια κατά περίπου 10 ευρώ, στα περίπου 50 ευρώ το δρομολόγιο.
Αυτό, με δεδομένες τις πολλές επιπλέον χρεώσεις των αεροπορικών εταιρειών χαμηλού κόστους κυρίως για τις αποσκευές, θα μπορούσε να προκαλέσει γρήγορα την αύξηση του συνολικού κόστους ενός ταξιδιού μετ' επιστροφής κατά εκατοντάδες ευρώ ή στερλίνες και να υπονομεύσει τη ζήτηση.
Ο Μάικλ Ο' Λίρι θέλει πάντως να πιστεύει ότι η ζήτηση για αεροπορικά ταξίδια θα διατηρηθεί και πως οι μεταφορείς «χαμηλού κόστους» θα καταφέρουν να αντεπεξέλθουν.
Σήμερα καταφέρθηκε εξάλλου εναντίον του Brexit, το οποίο μείωσε σημαντικά την πρόσβαση των ευρωπαίων εργαζομένων στο Ηνωμένο Βασίλειο, όπου κατείχαν προηγουμένως εκατοντάδες χιλιάδες θέσεις απασχόλησης.
«Η αγορά εργασίας είναι πολύ τεταμένη, ιδιαίτερα για τις δουλειές χωρίς μεγάλη εξειδίκευση στον ξενοδοχειακό τομέα και την εστίαση, τη διανομή και τη γεωργία, καθώς επίσης και για την ασφάλεια και τους χειριστές αποσκευών στα αεροδρόμια», υπογράμμισε ο επικεφαλής της Ryanair.
«Και αν υπήρχε λίγη εντιμότητα στην κυβέρνηση (του απερχόμενου πρωθυπουργού Μπόρις) Τζόνσον, θα παραδέχονταν πως το Brexit ήταν μια καταστροφή για την ελεύθερη κυκλοφορία των εργαζομένων και πως μία από τις κύριες δυσχέρειες που αντιμετωπίζει αυτή τη στιγμή η βρετανική οικονομία είναι η έλλειψη εργαζομένων», πρόσθεσε.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η αστάθεια και οι εξωτερικές παρεμβάσεις παραμένουν σοβαρά - και άλυτα - προβλήματα
Το πλοίο φαίνεται πως ήταν κωπήλατο
Η υπόθεση αφορούσε τη Σάντι Πέγκι, νοσηλεύτρια στη Σκωτία
Η εταιρία του γαμπρού του Ντόναλντ Τραμπ συμμετέχει στην προσφορά 108 δισ. δολαρίων
Θα συναντηθούν με στόχο να συζητήσουν την επόμενη φάση του σχεδίου για τη Γάζα
Για τα κινηματογραφικά και streaming assets του
Η απόφαση ελήφθη έπειτα από παράπονα
Πιέζουν οι ΗΠΑ, κρίσιμη συνάντηση με Ευρωπαίους ηγέτες στο Λονδίνο
Με ύψος 1,73 μέτρα και βάρος 75 κιλά, το T800 προσφέρει έως και πέντε ώρες αυτονομίας
Σχεδόν 2.000 άνθρωποι έχουν πεθάνει λόγω της ασθένειας από τον Ιανουάριο
Τα επόμενα βήματα για κατάπαυση του πυρός εν μέσω πιέσεων από την Ουάσινγκτον
Ο νεαρός έβαλε τέλος στη ζωή του το 2012
Δεν υπάρχουν μέχρι στιγμής αναφορές για ζημιές ή τραυματίες
«Δεν μπορούμε να αποδεχθούμε κάτι τέτοιο», δήλωσε ο πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου
Το βίντεο που κάνει τον γύρο του διαδικτύου
Τι αναφέρουν αξιωματούχοι της τρομοκρατικής οργάνωσης
Η μετάβαση παραμένει εύθραυστη, προειδοποιεί ο ΟΗΕ
Στα social media εμφανίστηκαν ειρωνικές μετονομασίες όπως «Cloud Supremacy» και «Cloud Nationalism»
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.