- CITY GUIDE
- PODCAST
-
15°
Τέλος τα αεροπορικά εισιτήρια των 10 ευρώ, προειδοποιεί ο επικεφαλής της Ryanair.
Με την ανάφλεξη των τιμών της ενέργειας, η οποία επιταχύνθηκε με τον πόλεμο στην Ουκρανία, η εποχή των αεροπορικών εισιτηρίων των 10 ευρώ ή και φθηνότερων έχει παρέλθει, προειδοποιεί ο επικεφαλής της αεροπορικής εταιρείας χαμηλού κόστους Ryanair, o Μάικλ Ο'Λίρι.
«Πιστεύω ότι δεν θα υπάρχουν πια εισιτήρια με δέκα ευρώ επειδή οι πετρελαϊκές τιμές είναι πολύ πιο αυξημένες μετά την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία. Τις αληθινά φθηνές προσφορές μας (...), πιστεύω πως δεν θα ξαναδούμε αυτές τις τιμές για κάμποσα χρόνια», δήλωσε μιλώντας σήμερα στο ραδιοσταθμό του BBC Radio 4.
Τα τελευταία είκοσι χρόνια, οι αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους, όπως η ιρλανδική Ryanair ή η βρετανική ανταγωνιστική της, η Easyjet, τάραξαν τα νερά στις αερομεταφορές και «έσπασαν» τις τιμές, συμβάλλοντας σε ένα άλμα των σύντομων ταξιδιών, κυρίως των εκδρομών σε πόλεις για το σαββατοκύριακο.
Και, σύμφωνα με τον Ο'Λίρι, οι μέσες τιμές των εισιτηρίων στη Ryanair αναμένεται να αυξηθούν μέσα στα 5 επόμενα χρόνια κατά περίπου 10 ευρώ, στα περίπου 50 ευρώ το δρομολόγιο.
Αυτό, με δεδομένες τις πολλές επιπλέον χρεώσεις των αεροπορικών εταιρειών χαμηλού κόστους κυρίως για τις αποσκευές, θα μπορούσε να προκαλέσει γρήγορα την αύξηση του συνολικού κόστους ενός ταξιδιού μετ' επιστροφής κατά εκατοντάδες ευρώ ή στερλίνες και να υπονομεύσει τη ζήτηση.
Ο Μάικλ Ο' Λίρι θέλει πάντως να πιστεύει ότι η ζήτηση για αεροπορικά ταξίδια θα διατηρηθεί και πως οι μεταφορείς «χαμηλού κόστους» θα καταφέρουν να αντεπεξέλθουν.
Σήμερα καταφέρθηκε εξάλλου εναντίον του Brexit, το οποίο μείωσε σημαντικά την πρόσβαση των ευρωπαίων εργαζομένων στο Ηνωμένο Βασίλειο, όπου κατείχαν προηγουμένως εκατοντάδες χιλιάδες θέσεις απασχόλησης.
«Η αγορά εργασίας είναι πολύ τεταμένη, ιδιαίτερα για τις δουλειές χωρίς μεγάλη εξειδίκευση στον ξενοδοχειακό τομέα και την εστίαση, τη διανομή και τη γεωργία, καθώς επίσης και για την ασφάλεια και τους χειριστές αποσκευών στα αεροδρόμια», υπογράμμισε ο επικεφαλής της Ryanair.
«Και αν υπήρχε λίγη εντιμότητα στην κυβέρνηση (του απερχόμενου πρωθυπουργού Μπόρις) Τζόνσον, θα παραδέχονταν πως το Brexit ήταν μια καταστροφή για την ελεύθερη κυκλοφορία των εργαζομένων και πως μία από τις κύριες δυσχέρειες που αντιμετωπίζει αυτή τη στιγμή η βρετανική οικονομία είναι η έλλειψη εργαζομένων», πρόσθεσε.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πώς θα επαληθεύουν την ηλικία των χρηστών και τα «παραθυράκια»
Από που διέρρευσε η φωτογραφία
Οι πραγματικές απειλές βρίσκονται εκτός ευρωπαϊκού χώρου
Η Unicef προειδοποιεί ότι ο αριθμός των νοσηλειών παραμένει σοκαριστικά υψηλός μετά τη συμφωνία κατάπαυσης του πυρός
Μια παράδοση όπου κανείς δεν εξηγεί τι έγινε, γιατί έγινε, και ποια ήταν η ευθύνη του
Δεν είναι η πρώτη φορά που ο πρόεδρος των ΗΠΑ προσβάλει μέλη του Τύπου
Στην εξοχική κατοικία του ποντίφικα, ο Ουκρανός πρόεδρος
Η Unesco αναγνωρίζει την ιταλική κουζίνα ως «άυλη πολιτιστική κληρονομιά της ανθρωπότητας»
Χρηματοδότηση της Ουκρανίας και Πολυετές Δημοσιονομικό Πλαίσιο στην ατζέντα
«Το νιώθω σαν φίλο» υποστηρίζουν
Απόφαση σταθμός Ομοσπονδιακού Δικαστηρίου
Για «υβριδική επίθεση» κάνει λόγο η φον ντερ Λάιεν
«Οι γιατροί δεν μας λένε αν θα τα καταφέρει» λέει ο αδελφός της
Αναμένονται ισχυροί μετασεισμοί τις επόμενες μέρες
Τι απαντά η πλευρά Μπλερ στο δημοσίευμα
«Δεν θέλουμε η Ευρώπη να αλλάξει», τόνισε ο πρόεδρος των ΗΠΑ
Οι ακτιβίστριες είχαν διαδηλώσει έξω από το θέατρο του ηθοποιού Αρί Αμπιτάν, ο οποίος είχε κατηγορηθεί για βιασμό
Η αστάθεια και οι εξωτερικές παρεμβάσεις παραμένουν σοβαρά - και άλυτα - προβλήματα
Το πλοίο φαίνεται πως ήταν κωπήλατο
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.