Visual Browsing
Τόσα ξοδεύει ο μέσος Έλληνας καταναλωτής στο σούπερ μάρκετ

Τόσα ξοδεύει ο μέσος Έλληνας καταναλωτής στο σούπερ μάρκετ

Τι δείχνει έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών  
FREEIMAGES.COM

Σαράντα ευρώ λιγότερα δαπανούν τον μήνα στο σούπερ μάρκετ οι Έλληνες σε σχέση με πέρσι, σύμφωνα με έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών που παρουσιάζει η Καθημερινή της Κυριακής.

Η μέση μηνιαία δαπάνη των νοικοκυριών διαμορφώνεται πλέον στα 274 ευρώ από 310 το 2016.

Αυτή η μείωση περίπου 13% αποτυπώνεται και στα στοιχειά που υπάρχουν μέχρι στιγμής για τον τζίρο των σούπερ μάρκετ.

Η μελέτη δείχνει ότι έχει φτωχύνει ο λεγόμενος «μέσος καταναλωτής» που αποτελεί και την πολυπληθέστερη ομάδα.

Σχετικα
Πιλοτική συνεργασία efood και ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗ
Πιλοτική συνεργασία efood και ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗ

Τα υπερχειλισμένα καρότσια είναι σπάνια εικόνα, καθώς το 63,4% δηλώνει ότι αγοράζει λιγότερα προϊόντα ενώ το 45,8% περιορίζεται στα απολύτως απαραίτητα.

Το 54,4% αγοράζει φθηνότερα προϊόντα κυρίως μέσα από το κυνήγι των προσφορών και των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας.

Σύμφωνα με την εταιρεία Nielsen, το 2016 το 51% του όγκου των διατιθέμενων από τα σούπερ μάρκετ επώνυμων προϊόντων πωλούνταν σε καθεστώς προσφοράς, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό το 2009 ήταν 33,1%.

Πηγή: skai.gr

Δειτε επισης

Back to top
Το Soundtrack της Πόλης
Athens Voice 102.5