Visual Browsing

ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΤΖΑΜΑΡΕΛΟΣ

Γεράσιμος Τζαμαρέλος

Ο Γεράσιμος Τζαμαρέλος, Ph.D είναι κάτοχος Διδακτορικού τίτλου σπουδών στο Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ και Πτυχιούχος στην Επικοινωνία και στην ψυχολογία του καταναλωτή. Είναι καθηγητής επιχειρηματικών σεμιναρίων Πανεπιστημιακών ιδρυμάτων και Δημόσιων Οργανισμών, με εξειδίκευση σε θέματα Digital Marketing και Επιχειρηματικότητας.

Pinterest: Ακόμα να μπεις στο παιχνίδι;
Pinterest: Ακόμα να μπεις στο παιχνίδι;
Τεχνολογία
Μια καμπάνια στο Pinterest εφόσον το κοινό ενδιαφερθεί, έχει μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα ακόμα και από μια...
Pinterest: Ακόμα να μπεις στο παιχνίδι;
Social Media Marketing: Το «κουτσομπολιό» μετατρέπεται σε κέρδος;
Social Media Marketing: Το «κουτσομπολιό» μετατρέπεται σε κέρδος;
Τεχνολογία
Όταν μιλάμε για την πλήρη διαχείριση επαγγελματικών λογαριασμών, σε όποια Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης είμαστε,...
Social Media Marketing: Το «κουτσομπολιό» μετατρέπεται σε κέρδος;
Τι είναι μια Landing Page σελίδα και γιατί είναι σημαντική;
Τι είναι μια Landing Page σελίδα και γιατί είναι σημαντική;
Τεχνολογία
Δημιουργώντας μια σελίδα μοναδική, βελτιώνετε άμεσα την αλληλεπίδραση των επισκεπτών σας και αυξάνετε τις...
Τι είναι μια Landing Page σελίδα και γιατί είναι σημαντική;
Γιατί δεν πρέπει να ξεκινήσετε ένα blog σε μια δωρεάν πλατφόρμα
Γιατί δεν πρέπει να ξεκινήσετε ένα blog σε μια δωρεάν πλατφόρμα
Τεχνολογία
Οδηγός: Δείτε σε ένα βίντεο βήμα-βήμα πως δημιουργούμε ένα blog στο WordPress
Γιατί δεν πρέπει να ξεκινήσετε ένα blog σε μια δωρεάν πλατφόρμα
Digital Trends στην Τουριστική Βιομηχανία
Digital Trends στην Τουριστική Βιομηχανία
Τεχνολογία
Ναι, υπάρχει κόστος στην επένδυση για να πραγματοποιηθεί. Όμως πόσα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα υπάρχουν;...
Digital Trends στην Τουριστική Βιομηχανία

Σελίδες

Back to top

Προσεχως

Το Soundtrack της Πόλης
Athens Voice 102.5