- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Social Media Marketing: Μία άλλη οπτική
Τι πραγματικά ο άνθρωπος μπορεί να σκέφτεται για τα social media;
Το marketing στα social media, η συμπεριφορά των brands και η ανάπτυξη ανθρωποκεντρικού περιεχομένου.
Αναμφίβολα τα social media -πέραν της διασκεδαστικής ιδιότητάς τους- αποτελούν σήμερα την κινητήριο δύναμη των Brands. Προφανώς όλοι μας θα συμφωνήσουμε σε αυτό και δεν αποτελεί σαν δήλωση κάτι πρωτότυπο.
Όμως πόσοι τελικά στον κλάδο των social media αναπτύσουν δημιουργικές λύσεις περιεχομένου προσανατολισμένες στον άνθρωπο;
Τα social media, ναι μπορούν να δημιουργήσουν Brands και με την ίδια ευκολία να τα «διαλύσουν». Η αποτελεσματική διαχείριση των social media μέσων, είναι απολύτως απαραίτητη για τη δημιουργία μιας καθαρά επαγγελματικής εικόνας που αντιπροσωπεύει το ίδιο το Brand, τα προιόντα και τις υπηρεσίες που διαθέτει προς το κοινό-στόχο που απευθύνεται. Με αυτόν τον τρόπο πετυχαίνουμε και τη φήμη και την αναγνωρισιμότητα που επιθυμούμε ευρύτερα.
Πιο συγκεκριμένα, όλα τα Brands οφείλουν να βρίσκονται σε συνεχή αλληλεπίδραση με το κοινό τους -μέσα από τους επαγγελματικούς λογαριασμούς που διαθέτουν- και φυσικά να παρακολουθούν τα στατιστικά στοιχεία του εκάστοτε social media μέσου που βρίσκονται, πέραν των analytics (Web Analytics).
Μέχρι στιγμής όλα καλά. Τι κάνει όμως ένα Brand για τον ίδιο τον άνθρωπο; Κατευθύνει τον χρήστη μόνο για αγορές αγαθών ή ενημερώνει ταυτόχρονα; Έχει ανθρωπιστική φιλοσοφία ή τελικά μόνο ταμειακή;
Ερωτήματα τα οποία εάν τα σκεφτούμε λίγο παραπάνω, θα διαπιστώσουμε ότι τελικά το marketing, έπαιξε καθοριστικό ρόλο στο να κάνει την επιθυμία μας ανάγκη και όχι τελικά την ίδια την ανάγκη αγοράς καθοριστική. Δεν θα δώσω παράδειγμα και θα σας αφήσω να το σκεφτείτε περισσότερο.
Θα πω όμως το εξής:
Πόσα Brands «postάρουν» πραγματικά τρόπους επίλυσης προβλημάτων, τονίζοντας ότι πάνω από όλα προτεραιότητά τους είναι ο ίδιος ο άνθρωπος; «Αρκετά» θα πείτε, ενδεχομένως. «Τα μεγάλα Brands, ναι, σίγουρα» θα πει άλλος.
Με το υπόλοιπο κομμάτι της αγοράς όμως; Δίνεται προτεραιότητα στον άνθρωπο ή στο κέρδος; Και μη γυρίσει κανείς να πει ότι το κέρδος έχει νόημα για τις επιχειρήσεις. Αυτό το ξέρουμε όλοι. Χωρίς κέρδος δεν υπάρχει επιχειρηματικότητα. Όμως θα μπορούσαμε να σκεφτούμε λίγο παραπάνω τον άνθρωπο πριν το κέρδος; Τα οφέλη που θα μπορούσαμε να έχουμε μέσα από αυτή την οπτική.
Και κάτι τελευταίο για δυνατούς λύτες:
Πόσο έχετε εξερευνήσει το τι πραγματικά ο άνθρωπος μπορεί να σκέφτεται για τα social media; Ή ακόμα καλύτερα για το ίδιο το μάρκετινγκ; Έχουμε την ικανότητα, ή μπορούμε να αμφισβητήσουμε -έστω για λίγο- την προσέγγισή μας από ένα καταναλωτικό πλαίσιο ως Brands;
Μπορούμε να βρούμε νέα εργαλεία, για μια ανάπτυξη περιεχομένου πιο ανθρώπινη και πιο ουσιαστική η οποία θα οδηγήσει σε μια βιώσιμη ανάπτυξη του Brand μας και των προϊόντων / υπηρεσιών του;
Ο προγραμματισμός δράσης και σκέψης, δικός σας!
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Το συνολικό αποτύπωμα της πλατφόρμας είναι περίπου 50 εκατ. μετρικοί τόνοι CO2e
Θέλοντας να τεστάρω τις δυνατότητες και τα όρια του εργαλείου, άρχισα να ζητάω συμβουλές θεωρώντας μάλλον απίθανο (και ηθικά απωθητικό) το να το χρησιμοποιήσω. Μέσα σε μισή ώρα είχα αγοράσει μηνιαία συνδρομή.
Ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα για την τεχνολογική εκπαίδευση
Τα τεχνικά προβλήματα όσον αφορά τη σύνδεση και παραμονή στα εν λόγω μέσα κοινωνικής δικτύωσης, παρατηρούνται μάλιστα και στην Ελλάδα.
Το design και οι επιδόσεις του μέλλοντος στο σήμερα
Από τη θεραπεία αυτοάνοσων νοσημάτων με Τ-κύτταρα μέχρι δείγματα χώματος από τη Σελήνη
Οι επιστήμονες το 1998 αποκάλυψαν ότι αυτή η διαστολή επιταχύνεται, με την υποτιθέμενη αιτία να είναι η σκοτεινή ενέργεια
Τα αποτελέσματα που ανακοινώθηκαν τη Δευτέρα προήλθαν από ένα νέο τσιπ που ονομάζεται Willow
Πάνω από 15 εκατομμύρια διαδικτυακές απειλές το 2024 - Ανάγκη για ενισχυμένα μέτρα προστασίας
Τα ευρήματα μεγάλης έρευνας
Είναι τόσο μεγάλο κομμάτι της ζωής μας πια, που όταν δεν υπάρχει σύνδεση, κάτι μας πιάνει…
Όψεις της πόλης, αναμνήσεις, πράγματα που συνέβησαν παλιά, και πράγματα που συμβαίνουν σήμερα γύρω μας
Θα αργήσει η επιστροφή των ΗΠΑ στη Σελήνη
Η υπηρεσία λειτουργεί επί του παρόντος σε μερικές τοποθεσίες στις ΗΠΑ, στο Τέξας και την Αριζόνα
«Τα παιδιά χάνουν τον προσανατολισμό τους, ασχολούνται μόνο με likes»
Διαφορετική εικόνα από εκείνη που επικράτησε στις αγιογραφίες
Πόσο θα επηρεαστεί το οικοσύστημα και το κλίμα της Γης
Σε όλο τον κόσμο γίνονται προσπάθειες για την ανάπτυξη ανθεκτικών καλλιεργειών
Μερικά από τα πιο εμβληματικά και αγαπημένα παιχνίδια πρωταγωνιστούν στο επετειακό clip
Μια επένδυση που ξεπερνά τα 10 δισεκατομμύρια δολάρια
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.