- CITY GUIDE
- PODCAST
-
16°
Μάθε πώς μια καλή νεράιδα, μας βοηθάει να κάνουμε τον κόσμο ένα καλύτερο μέρος
Όλοι μπορούμε να γίνουμε μια καλή νεράιδα
Goodfairy: Η πρώτη κοινωνική επιχείρηση της ασφαλιστικής αγοράς από τους Γιώργο Κασκαρέλη και Έλενα Μοναχολάκου λύνει πιεστικά κοινωνικά προβλήματα.
Ας το παραδεχτούμε, ποτέ δεν μας άρεσε να πληρώνουμε λογαριασμούς, ειδικά σήμερα που όλοι έρχονται φουσκωμένοι.
Φαντάσου όμως να υπήρχε ένας λογαριασμός, ο οποίος όχι μόνο θα ήταν ελαφρύτερος, αλλά η εξόφλησή του, θα μπορούσε να βοηθήσει τα πιο ευάλωτα μέλη της κοινωνίας μας. Αυτό οραματίστηκαν ο Γιώργος Κασκαρέλης και η Έλενα Μοναχολάκου και ίδρυσαν την Goodfairy, την πρώτη κοινωνική επιχείρηση της ασφαλιστικής αγοράς.
Τί είναι όμως μια κοινωνική επιχείρηση; Οι κοινωνικές επιχειρήσεις ασκούν μια εμπορική δραστηριότητα, όπως η κάθε παραδοσιακή επιχείρηση, με την διαφορά ότι το μεγαλύτερο μέρος των κερδών, προορίζεται για την αντιμετώπιση πιεστικών κοινωνικών προβλημάτων.
Σε αυτή την κατεύθυνση, κάθε φορά που κάποιος ασφαλίζει ή ανανεώνει την ασφάλιση του αυτοκίνητου του μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας της Goodfairy, αυτή θα προχωρά σε δωρεά ίση με το 10% της αξίας του καθαρού ασφαλίστρου, σε ένα μη κερδοσκοπικό οργανισμό της επιλογής του ασφαλισμένου.
Όπως αναφέρει ο κος Γιώργος Κασκαρέλης, co-founder και Head of Digital της Goodfairy, «Σκοπός της καλής μας νεράιδας, είναι να δημιουργήσει μια κατάσταση θετικού αθροίσματος (win-win), τόσο για τους ασφαλισμένους της, όσο και για την κοινωνία».
Έτσι, από την μία μεριά ο καταναλωτής πληρώνει λιγότερα χρήματα για την ασφάλιση του αυτοκινήτου του, μέσω της σύγκρισης τιμών μεταξύ των ασφαλιστικών εταιρειών, ενώ από την άλλη, επιστρέφει αξία πίσω στην κοινωνία, μέσω της δωρεάς της Goodfairy στο μη κερδοσκοπικό οργανισμό που έχει επιλέξει.
Ποιο είναι όμως το μυστικό της Goodfairy ώστε εκτός από την επίτευξη οικονομικών ασφαλίστρων, να καταφέρνει να στηρίζει μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς;
Θα έχετε προσέξει το τελευταίο διάστημα, τον κατακλυσμό των διαφημίσεων που μας καλούν να ασφαλίσουμε το όχημά μας σε μια από τις πολλές ψηφιακές πλατφόρμες. Αυτό συμβαίνει, επειδή είναι αρκετά δύσκολο γι’αυτές τις πλατφόρμες να διαφοροποιήσουν την παρεχόμενη υπηρεσία τους, με αποτέλεσμα να δαπανούν υπέρογκα ποσά σε διαφήμιση, προκειμένου να διατηρήσουν την προσοχή του καταναλωτή, μέχρι την ώρα ανανέωσης της ασφάλισης του οχήματός του.
Στην Goodfairy πιστεύουμε σε ένα κόσμο, όπου η επιλογή της ψηφιακής πλατφόρμας ασφάλισης, δεν θα επηρεάζεται από τα χρηματικά ποσά που δαπανώνται για διαφημιστική προβολή, αλλά από εκείνα που θα μπορούσαν να στηρίξουν κοινωνικούς σκοπούς! Έτσι η Goodfairy κατά ένα μεγάλο μέρος, διαδίδει το μήνυμά της, μέσα από τους ίδιους τους μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς, αλλά και μέσω του λεγόμενου «word of mouth», μεταξύ των μελών, φίλων και εθελοντών των οργανισμών. Με αυτό τον τρόπο, περιορίζει τα έξοδα προβολής της στα απολύτως απαραίτητα, ενώ δεσμεύεται στο τέλος κάθε οικονομικής χρήσης, να έχει αποδώσει τουλάχιστον το 51% των κερδών της προς τους συνεργαζόμενους μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς.
Όπως αναφέρει η κα Έλενα Μοναχολάκου, co-founder και Head of Operations της Goodfairy, «Η ψηφιακή πλατφόρμα της Goodfairy, δημιουργεί ένα σταθερό και επαναλαμβανόμενο έσοδο στους μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς που στηρίζει, ώστε τα μέλη τους να επικεντρωθούν στην κύρια αποστολή τους».
Σήμερα η Goodfairy συνεργάζεται με περισσότερους από είκοσι μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς και οκτώ ασφαλιστικές εταιρείες, με προοπτική για περαιτέρω διεύρυνση των συνεργασιών της.
Ενδεικτικά αναφέρουμε, ότι ανάμεσα στους οργανισμούς που στηρίζει η Goodfairy, υπάρχουν τόσο γνωστοί οργανισμοί, όπως η «Κιβωτός του Κόσμου», τα «Παιδικά Χωριά SOS» και το «Make-a-Wish», όσο και λιγότερο γνωστοί οργανισμοί, όπως ο «Ονήσιμος», ο«Αδέσποτος Πλανήτης» και η «Νοσηλεία».
Μπορείς να γίνεις και εσύ μια καλή νεράιδα!
Ακολούθησε την Goodfairy σε Facebook και Instagram, ώστε να μην την ξεχάσεις μέχρι την ώρα ανανέωσης της ασφάλισης του οχήματός σου και βοήθησέ την να κάνει τον κόσμο ένα καλύτερο μέρος!