Με τους Μουσικούς της Καμεράτας–Ορχήστρας των Φίλων της Μουσικής
Λένα Ιωαννίδου
Μεγάλωσε στα 60s, σε μια οικογένεια, καλλίφωνη μεν, άσχετη δε με την όπερα. Παρόλα αυτά, μόλις απέκτησε πικάπ, το δεύτερο LP που της έκανε δώρο ο μπαμπάς της ήταν οι εισαγωγές από τις όπερες του Μότσαρτ (το πρώτο ήταν ο Al Bano…). Η «πετριά» με την όπερα προέκυψε στα 12, εξαιτίας μιας 90άρας κασέτας με αποσπάσματα από τον «Τροβατόρε». Αυτό ήταν… Άρχισε μανιωδώς να μαζεύει δίσκους, ανακαλύπτοντας μία-μία τις όπερες και τις μεγάλες φωνές, στη συνέχεια πέρασε στα CD και φοιτήτρια πια, παρακολούθησε live, την πρώτη της «Κάρμεν». Από τότε έχει δει πολλές καλές, μέτριες, αριστουργηματικές και κάκιστες παραστάσεις, έχει λατρέψει και έχει μισήσει φωνές κι έχει δει επί σκηνής μεγάλα ονόματα στην ακμή τους – και κάποια στη δύση τους. Δεν είναι μουσικοκριτικός, δεν γνωρίζει όλες τις άριες απέξω, είναι απλώς μια ταπεινή mélomane, που ακούει όπερα στο ipod, ο Ροσσίνι της φτιάχνει το κέφι, συνεχίζει να κλαίει στη «Μποέμ» και στην «Τραβιάτα» και ζηλεύει όσους είδαν την Κάλλας να τραγουδά…
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
Λίγες μέρες πριν την πρεμιέρα της όπερας «Ρωμαίος και Ιουλιέτα» του Σαρλ Γκουνό, που ανεβαίνει από την ΕΛΣ, συναντήσαμε τον Ρωμαίο της παράστασης, τον ταλαντούχο ισπανό τενόρο Ισμαέλ Τζόρντι
Είδαμε την όπερα του Τζάκομο Πουτσίνι σε σκηνοθεσία Νίκου Πετρόπουλου στο ΚΠΙΣΝ
Είδαμε την όπερα του Τζάκομο Πουτσίνι σε σκηνοθεσία Γκρέιαμ Βικ από την ΕΛΣ
Μιλήσαμε με τον Σουηδό Πόντους Λίντμπεργκ για την ανατρεπτική χορογραφία του με το μπαλέτο της ΕΛΣ
Είδαμε πρόβα στο ΜΜΑ και μας άνοιξε την όρεξη για την όπερα του Μοντεβέρντι
Η Αγνή Μπάλτσα κάνει πρεμιέρα στο νέο της σπίτι της ΕΛΣ
Ο Βασίλης Χριστόπουλος είναι ο πρώτος αρχιμουσικός που ανεβαίνει στο πόντιουμ της σκηνής, στο ΚΠΙΣΝ. Μας μετέφερε την εμπειρία του
Η Εθνική Λυρική Σκηνή και το Μέγαρο Μουσικής τίμησαν τη μνήμη της Diva
Είδαμε την όπερα του Βέρντι από την ΕΛΣ στο Ηρώδειο