Ο σκηνοθέτης, σεναριογράφος και ηθοποιός επιστρέφει πίσω αλλά και μπροστά από την κάμερα
Κωνσταντίνος Καϊμάκης
Εργάζεται επαγγελματικά ως κριτικός κινηματογράφου από το 1996. Είναι τακτικό μέλος των ΕΣΠΗΤ, ΠΕΚΚ και FIPRESCI. Έχει εργαστεί σε δεκάδες περιοδικά, εφημερίδες, site, τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές εκπομπές. Είναι Πειραιώτης και Ολυμπιακός.
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
Η αφηγηματική ευαισθησία που μας σύστησε με το «Μπλε Καφτάνι» η μαροκινή σκηνοθέτρια διαπερνά όλη τη ραχοκοκαλιά του πρώτου της φιλμ
Ο τρόπος που απεικονίζει ο Μισέλ Φράνκο το πέρασμα των δύο αντιηρώων από το σκοτάδι στο φως είναι αφοπλιστικός
Πέρυσι ζήσαμε το πιο πετυχημένο κινηματογραφικό καλοκαίρι των τελευταίων ετών χάρη στο σαρωτικό πέρασμα του φαινομένου «Barbenheimer». Φέτος ο πήχης ανεβαίνει ακόμη πιο ψηλά…
Νέα αισθήματα μπαίνουν στα κεντρικά του εγκεφάλου της Ράιλι
Ένα σφιχτοδεμένο και καλογυρισμένο δράμα που σοκάρει ως έναν βαθμό, αλλά από τη στιγμή που η εικόνα (ως προς το τι έχει πραγματικά συμβεί) γίνεται ξεκάθαρη, το ενδιαφέρον ατονεί
Ο Ζαχαρίας Μαυροειδής υπογράφει ακόμη ένα τίμιο φιλμ, με ιδέες σατιρικά βέλη προς μια παρεξηγημένη συνθήκη ζωής, αλλά κι ένα ευρηματικό τέχνασμα γύρω από τη διαδικασία της καλλιτεχνικής δημιουργίας
Ένα εξαίσιο δείγμα ανεξάρτητου σινεμά
Πώς αλλάζει η ζωή όλων όταν ο Κροκόδειλος σώζει μια νεαρή γυναίκα που επιχειρεί να αυτοκτονήσει;
Το 1999 ο Τζιμ Τζάρμους βρίσκεται υποψήφιος για τον Χρυσό Φοίνικα με ένα από τα κορυφαία φιλμ της καριέρας του