Ο Ιούνιος είναι ο μήνας του Pride, μια ετήσια γιορτή της LGBTQ+ κοινότητας
- CITY GUIDE
- PODCAST
-
18°

Αλκιβιάδης Σιαράβας
Ο Αλκιβιάδης Σιαράβας γεννήθηκε στα Ιωάννινα, σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων, Μάρκετινγκ και Επικοινωνία στο Λονδίνο και από το 2003 ζει και εργάζεται στην Αθήνα. Έχει διανύσει μια πολυετή και επιτυχημένη πορεία σε θέσεις ευθύνης σε κορυφαίους πολυεθνικούς ομίλους, αποσπώντας περισσότερες από 40 διακρίσεις και βραβεία στους τομείς της διαφήμισης, της στρατηγικής επικοινωνίας και των social media, για καμπάνιες τις οποίες έχει ηγηθεί.
Ανάμεσα στα σημαντικότερα βραβεία του συγκαταλέγεται το Grand Ermis PR στα Ermis Awards 2013 κατά τη θητεία του στην Ogilvy. Το 2022 εντάχθηκε στη λίστα Marketers Powerlist 100, ενώ το 2024 αναγνωρίστηκε με δύο ακόμα σημαντικές διακρίσεις: στη Corporate Communication Directors 100 Powerlist του Marketing Week και στη Diversity & Inclusion 50 Powerlist του HR Professional, από τον ρόλο του ως Διευθυντής Μάρκετινγκ, Επικοινωνίας και Κοινωνικής Υπευθυνότητας στην KPMG Ελλάδας.
Είναι ενεργό μέλος της Επιτροπής CR του Ελληνοαμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου, της Επιτροπής Συμπερίληψης & Ισότητας του ΣΕΒ, ενώ προσφέρει τις γνώσεις και την εμπειρία του ως μέντορας στις πρωτοβουλίες The Tipping Point και Job-Pairs. Παράλληλα, συμμετέχει εθελοντικά σε πλήθος δράσεων που αφορούν την προστασία του περιβάλλοντος, τη γυναικεία ενδυνάμωση, την ανάδειξη της συμπερίληψης, τη στήριξη ευάλωτων κοινωνικών ομάδων και τον πολιτισμό.
Αρθρογραφεί στην Athens Voice από το 2015 κυρίως για θέματα που αφορούν τις προκλήσεις στο σύγχρονο marketing και διαφημιστικές καμπάνιες από όλον τον κόσμο.
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
Φιλοσοφία χαλάρωσης, ή αλλιώς «La Vida Más Fina» από την λατινοαμερικάνικη μπύρα
Μαζί τους συμπρωταγωνιστούν Kate McKinnon, Taylor Swift και άλλοι
Το φιλμ που προωθεί τη συμπερίληψη και τη διαφορετικότητα
Ενώ πολλές εταιρίες κατάφεραν να ξεχωρίσουν με έξυπνα σενάρια και αστεία μηνύματα, άλλες δυστυχώς δεν είχαν την ίδια τύχη, αφήνοντας το κοινό μπερδεμένο ή και αδιάφορο
Οι διαφημιστές έφτασαν να πληρώσουν μέχρι και 7 εκατομμύρια δολάρια για ένα σποτ 30 δευτερολέπτων στο κανάλι CBS
Lionel Messi, Jennifer Aniston, Chris Pratt και πολλοί άλλοι celebrities στα «προεόρτια» των super bowl διαφημίσεων
Το σίγουρο είναι πως το δημιουργικό των διαφημιστικών «σήκωσε τα μανίκια» και μεγαλούργησε για ακόμη μια χρονιά
Το 2023 ήταν μια «παραγωγική» χρονιά στο χώρο των διαφημίσεων
Η μεθοδολογία πίσω από επιτυχημένες marketing καμπάνιες