Μυρωδιές από Αντίπαρο, Παρίσι και Κάπρι
- CITY GUIDE
- PODCAST
-
17°

Αλκιβιάδης Σιαράβας
Ο Αλκιβιάδης Σιαράβας γεννήθηκε στα Ιωάννινα, σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων, Μάρκετινγκ και Επικοινωνία στο Λονδίνο και από το 2003 ζει και εργάζεται στην Αθήνα. Έχει διανύσει μια πολυετή και επιτυχημένη πορεία σε θέσεις ευθύνης σε κορυφαίους πολυεθνικούς ομίλους, αποσπώντας περισσότερες από 40 διακρίσεις και βραβεία στους τομείς της διαφήμισης, της στρατηγικής επικοινωνίας και των social media, για καμπάνιες τις οποίες έχει ηγηθεί.
Ανάμεσα στα σημαντικότερα βραβεία του συγκαταλέγεται το Grand Ermis PR στα Ermis Awards 2013 κατά τη θητεία του στην Ogilvy. Το 2022 εντάχθηκε στη λίστα Marketers Powerlist 100, ενώ το 2024 αναγνωρίστηκε με δύο ακόμα σημαντικές διακρίσεις: στη Corporate Communication Directors 100 Powerlist του Marketing Week και στη Diversity & Inclusion 50 Powerlist του HR Professional, από τον ρόλο του ως Διευθυντής Μάρκετινγκ, Επικοινωνίας και Κοινωνικής Υπευθυνότητας στην KPMG Ελλάδας.
Είναι ενεργό μέλος της Επιτροπής CR του Ελληνοαμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου, της Επιτροπής Συμπερίληψης & Ισότητας του ΣΕΒ, ενώ προσφέρει τις γνώσεις και την εμπειρία του ως μέντορας στις πρωτοβουλίες The Tipping Point και Job-Pairs. Παράλληλα, συμμετέχει εθελοντικά σε πλήθος δράσεων που αφορούν την προστασία του περιβάλλοντος, τη γυναικεία ενδυνάμωση, την ανάδειξη της συμπερίληψης, τη στήριξη ευάλωτων κοινωνικών ομάδων και τον πολιτισμό.
Αρθρογραφεί στην Athens Voice από το 2015 κυρίως για θέματα που αφορούν τις προκλήσεις στο σύγχρονο marketing και διαφημιστικές καμπάνιες από όλον τον κόσμο.
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
Οι διαφημίσεις επέδειξαν την ανάγκη για προστασία, συμμόρφωση και φροντίδα
Πολυμήχανοι Βρετανοί στην πρώτη γραμμή για την ενίσχυση της κοινωνίας ενόψει πανδημίας
Το νέο κύμα στον χώρο της διαφήμισης διατηρεί ένα πνεύμα αισιοδοξίας και καλεί τις κοινωνίες να αφουγκραστούν το social distancing
9 καμπάνιες από όλον τον κόσμο που έγιναν viral + μια ελληνική
Το περιοδικό Campaign ανέδειξε τη λίστα
Το δημιουργικό γραφείο Joe Public δημιούργησε τη δική LGBTQ+ME της Αφρικής.
Μια ομάδα παιδιών και εφήβων καταστρώνουν ένα σχέδιο για να συναντήσουν τον «ήρωα» των γιορτών
Το άρθρο 19 και τo αμετάκλητo των πολιτικών δράσεων