- CITY GUIDE
- PODCAST
-
23°
Become One: Ένα φιλμ που προσεγγίζει το κλάμπινγκ ως ιεροτελεστία
Η καμπάνια της SLAPS Creative υπενθυμίζει τι σημαίνει πολιτισμική σύνδεση

Η Ίμπιζα δεν κάνει απλώς reboot. Ανοίγει ξανά τις πόρτες της με μια αισθητική και πολιτισμική υπόσχεση. Η νέα καμπάνια του Hï Ibiza για τη σεζόν 2025, με τίτλο «Become One», αποτελεί μια οπτικοακουστική ωδή στην ενότητα, την ενέργεια και τη σύνδεση που γεννιούνται μέσα στη νύχτα.
Σε δημιουργία της SLAPS Creative, η καμπάνια δεν παρουσιάζει ένα ακόμα line-up. Παρουσιάζει μια συναισθηματική εμπειρία. Ένα φιλμ που προσεγγίζει το κλάμπινγκ ως ιεροτελεστία: σώματα που πάλλονται, φώτα που χορεύουν, ήχοι που διεισδύουν. Ένα ταξίδι από την ένταση στην απελευθέρωση.
«Όταν οι άνθρωποι ενώνονται, όπως τα άτομα, γεννιούνται άπειρες δυνατότητες» αναφέρει η δημιουργική ομάδα.
Η έννοια του «Become One» προτάσσει την ανάγκη για σύνδεση. Σε μια εποχή που ο ατομικισμός κυριαρχεί, το Hï Ibiza θυμίζει ότι η μαγεία ξεκινά όταν χανόμαστε μέσα σε κάτι μεγαλύτερο από εμάς.
Από τη SLAPS με πολιτισμικό βάθος
Η SLAPS Creative, με βάση τη Βαρκελώνη, προσφέρει μια εμπειρία υψηλής αισθητικής και πολιτισμικής ευαισθησίας. Σκηνοθετημένο από τη Laia Jornet, το φιλμ λειτουργεί σαν βίωμα: κάθε ρυθμός, κάθε παύση, κάθε φως είναι μια μορφή επικοινωνίας χωρίς λέξεις. Δεν είναι απλώς διαφήμιση. Είναι πολιτιστικό περιεχόμενο που τοποθετεί το Hï Ibiza όχι απλώς ως κλαμπ, αλλά ως κόμβο παγκόσμιας ταυτότητας.
Το κλάμπινγκ ως πολιτιστική πράξη
Σε έναν κόσμο αποσύνδεσης, το Hï Ibiza επιστρέφει με ένα ξεκάθαρο μήνυμα: ο ρυθμός μπορεί να είναι κοινός παρονομαστής. Ό,τι σε διαχωρίζει την ημέρα, εξαφανίζεται τη νύχτα. Η ενέργεια είναι κοινή. Το βίωμα συλλογικό. Η νύχτα, ξανά, έχει ψυχή.
Έτσι, η καμπάνια δεν ανακοινώνει απλώς μια νέα σεζόν, θέτει τον τόνο για ό,τι πρόκειται να ακολουθήσει: μαγεία, κίνηση, σύνδεση και απεριόριστη ενέργεια.
Δειτε περισσοτερα
Η καμπάνια της SLAPS Creative υπενθυμίζει τι σημαίνει πολιτισμική σύνδεση
Η καμπάνια που υπογράφει η The Newtons Laboratory είναι αφιερωμένη σε όλους τους ανθρώπους που δεν σταματάνε να ονειρεύονται
Ο κινηματογράφος μάς προσκαλεί να καθίσουμε μαζί στο σκοτάδι και να ακούσουμε
Το μέλλον της εργασίας δεν είναι είτε άνθρωπος είτε μηχανή. Είναι άνθρωπος και μηχανή.
Η Away επαναπροσδιορίζει τη διαφήμιση στον τουρισμό
Μια «αργή καύση» που σε παγιδεύει, όπως ακριβώς κάνει και ο εθισμός στον στοιχηματισμό