Το λανσάρισμα της νέας σειράς είναι αριστοτεχνικό και παραπέμπει αισθητικά σε James Bond, Matrix, Kill Bill
- CITY GUIDE
- PODCAST
-
17°

Αλκιβιάδης Σιαράβας
Ο Αλκιβιάδης Σιαράβας γεννήθηκε στα Ιωάννινα, σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων, Μάρκετινγκ και Επικοινωνία στο Λονδίνο και από το 2003 ζει και εργάζεται στην Αθήνα. Έχει διανύσει μια πολυετή και επιτυχημένη πορεία σε θέσεις ευθύνης σε κορυφαίους πολυεθνικούς ομίλους, αποσπώντας περισσότερες από 40 διακρίσεις και βραβεία στους τομείς της διαφήμισης, της στρατηγικής επικοινωνίας και των social media, για καμπάνιες τις οποίες έχει ηγηθεί.
Ανάμεσα στα σημαντικότερα βραβεία του συγκαταλέγεται το Grand Ermis PR στα Ermis Awards 2013 κατά τη θητεία του στην Ogilvy. Το 2022 εντάχθηκε στη λίστα Marketers Powerlist 100, ενώ το 2024 αναγνωρίστηκε με δύο ακόμα σημαντικές διακρίσεις: στη Corporate Communication Directors 100 Powerlist του Marketing Week και στη Diversity & Inclusion 50 Powerlist του HR Professional, από τον ρόλο του ως Διευθυντής Μάρκετινγκ, Επικοινωνίας και Κοινωνικής Υπευθυνότητας στην KPMG Ελλάδας.
Είναι ενεργό μέλος της Επιτροπής CR του Ελληνοαμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου, της Επιτροπής Συμπερίληψης & Ισότητας του ΣΕΒ, ενώ προσφέρει τις γνώσεις και την εμπειρία του ως μέντορας στις πρωτοβουλίες The Tipping Point και Job-Pairs. Παράλληλα, συμμετέχει εθελοντικά σε πλήθος δράσεων που αφορούν την προστασία του περιβάλλοντος, τη γυναικεία ενδυνάμωση, την ανάδειξη της συμπερίληψης, τη στήριξη ευάλωτων κοινωνικών ομάδων και τον πολιτισμό.
Αρθρογραφεί στην Athens Voice από το 2015 κυρίως για θέματα που αφορούν τις προκλήσεις στο σύγχρονο marketing και διαφημιστικές καμπάνιες από όλον τον κόσμο.
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
Ένα ζήτημα που δεν θα πρέπει να θεωρείται ευαίσθητο αλλά, απεναντίας, θα πρέπει να συζητιέται ανοιχτά σε μια ευρωπαϊκή κοινωνία όπως η Ελλάδα.
Ο Οίκος επιλέγει την Μήλο για τη νέα καμπάνια Towards a Dream με πρωταγωνίστρια την Viviane Sassen
Μια δυνατή και βαθιά συναισθηματική ιστορία στο εξαιρετικό βίντεο «Sinking Feeling»
Ένα ειδικό pop up κατάστημα που στήθηκε λόγω κορωνοϊού και μέσα σε 4 μέρες κατάφερε να αποκτήσει τεράστια δημοσιότητα και να αυξήσει τις πωλήσεις κατά 44% τους επόμενους 6 μήνες
Ο Maris Kulis ερευνά την ιστορία της σκέψης για να κατανοήσει πώς μπορούμε να αξιολογήσουμε την αλήθεια σήμερα και πού/πως να την αναζητήσουμε
Mια ιστορία που θα εμπνεύσει τους νέους και θα βοηθήσει με τον πιο δημιουργικό τρόπο την τοπική κοινότητα
18 μήνες μετά την πανδημία τίποτα δεν έχει μείνει ανεπηρέαστο. Δείτε την ταινία για την καμπάνια Google #SearchOn
Το TikTok Creative Lab δουλεύει μαζί με τους βρετανούς μεγαλο-αστέρες των κοινωνικών δικτύων