«Για όσους δεν με ξέρουν, είμαι ο Κωνσταντίνος Κίμωνας Τσέτσος. Είμαι 42 ετών. Έχω δύο πόδια. Προς το παρόν.»
- CITY GUIDE
- PODCAST
-
14°

Αλκιβιάδης Σιαράβας
Ο Αλκιβιάδης Σιαράβας γεννήθηκε στα Ιωάννινα, σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων, Μάρκετινγκ και Επικοινωνία στο Λονδίνο και από το 2003 ζει και εργάζεται στην Αθήνα. Έχει διανύσει μια πολυετή και επιτυχημένη πορεία σε θέσεις ευθύνης σε κορυφαίους πολυεθνικούς ομίλους, αποσπώντας περισσότερες από 40 διακρίσεις και βραβεία στους τομείς της διαφήμισης, της στρατηγικής επικοινωνίας και των social media, για καμπάνιες τις οποίες έχει ηγηθεί.
Ανάμεσα στα σημαντικότερα βραβεία του συγκαταλέγεται το Grand Ermis PR στα Ermis Awards 2013 κατά τη θητεία του στην Ogilvy. Το 2022 εντάχθηκε στη λίστα Marketers Powerlist 100, ενώ το 2024 αναγνωρίστηκε με δύο ακόμα σημαντικές διακρίσεις: στη Corporate Communication Directors 100 Powerlist του Marketing Week και στη Diversity & Inclusion 50 Powerlist του HR Professional, από τον ρόλο του ως Διευθυντής Μάρκετινγκ, Επικοινωνίας και Κοινωνικής Υπευθυνότητας στην KPMG Ελλάδας.
Είναι ενεργό μέλος της Επιτροπής CR του Ελληνοαμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου, της Επιτροπής Συμπερίληψης & Ισότητας του ΣΕΒ, ενώ προσφέρει τις γνώσεις και την εμπειρία του ως μέντορας στις πρωτοβουλίες The Tipping Point και Job-Pairs. Παράλληλα, συμμετέχει εθελοντικά σε πλήθος δράσεων που αφορούν την προστασία του περιβάλλοντος, τη γυναικεία ενδυνάμωση, την ανάδειξη της συμπερίληψης, τη στήριξη ευάλωτων κοινωνικών ομάδων και τον πολιτισμό.
Αρθρογραφεί στην Athens Voice από το 2015 κυρίως για θέματα που αφορούν τις προκλήσεις στο σύγχρονο marketing και διαφημιστικές καμπάνιες από όλον τον κόσμο.
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
Μπορεί η ηγεσία να γίνει το μέσο για τη θετική αλλαγή;
Να αποκαταστήσουμε την ανισότητα και να καταρρίψουμε τα στερεότυπα
Αποδοχή, ισότητα και ίσες ευκαιρίες, συμπερίληψη και σεβασμός μπλέκουν ενδιαφέρουσες ιστορίες ευαισθητοποίησης
Ανακρίβειες, φόβος, δυσάρεστες πρακτικές και εχθρικός τόνος χαρακτηρίζουν τις χειρότερες πολιτικές καμπάνιες του δυτικού κόσμου
Η συνεχής εξέλιξη της τεχνολογίας και των κοινωνικών μέσων έχει ανοίξει νέες προοπτικές στην πολιτική
Ξεσήκωσαν λαούς να ψηφίσουν και άλλαξαν το μέλλον των κρατών με τους ηγέτες τους
Πώς εκφράζουν οι διαφημιστές το «ζακέτα να πάρεις»;
Τεχνητή νοημοσύνη, ChatGPT και επαυξημένη πραγματικότητα έχουν αλλάξει το τοπίο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης