- CITY GUIDE
- PODCAST
-
14°
Είναι το μεγαλύτερο φεστιβάλ μουσικών ντοκιμαντέρ του πλανήτη. Συνδέοντας τα δύο ισχυρότερα κομμάτια της παγκόσμιας πολιτιστικής βιομηχανίας, τη μουσική και το σινεμά δηλαδή, το In-Edit International Music Documentary Festival κατάφερε μέσα σε δώδεκα χρόνια να εξελιχθεί σε μια global πλατφόρμα που από Βαρκελώνη έως Μπογκοτά και από Βερολίνο έως Σαντιάγκο, Σάο Πάολο και Μπουένος Άιρες, ανταλλάσσει ήχους και εικόνες με άξονα τη μουσική. Ο Δημήτρης Κολιαδήμας ανέλαβε τα γραφιστικά του φεστιβάλ και με αφορμή αυτό, του ζητήσαμε να σχεδιάσει το εξώφυλλο αυτού του τεύχους και μιλήσαμε μαζί του.
Πώς και πότε αποφασίσατε να ασχοληθείτε με τη γραφιστική;
Η γραφιστική αποτελεί ένα μέρος της δημιουργικής μου έκφρασης που η ευρύτητα αυτής της έκφρασης την καθιστά πιο σημαντική από την γραφιστική.
Θυμάστε το πρώτο σας σχέδιο;
Πρόκειται για μια σύνθεση γεωμετρικών σχημάτων με την τεχνική του στένσιλ.
Με τι ασχολείστε αυτή την περίοδο;
Ασχολούμαι με την εξέλιξη της Semiotik αλλά κυρίως με την σύνθεση εκείνων των δυνάμεων που συντελούν στη πρόοδο μέσω της συνεργασίας και της διαρκούς επιμόρφωσης.
Σχεδιάσατε τα γραφιστικά για ένα από τα πιο δημοφιλή –παγκοσμίως- φεστιβάλ. Τι σας έμεινε από αυτή την εμπειρία;
Σίγουρα μια ωραία συνεργασία με τον Κωνσταντίνο Κουλουζάκη και την ομάδα του, που με ανεξάντλητη διάθεση και επαγγελματισμό παρουσιάζουν στην Ελλάδα, ένα απο τα πιο ωραία φεστιβάλ παγκοσμίως.
Ποιο από τα έργα σας θα ξεχωρίζατε και γιατί;
Σίγουρα η συνεργασία με τη Volvo Cars και την Volvo Ocean Race. Είναι μια εμπειρία μοναδική.
Από πού αντλείτε έμπνευση για όσα σχεδιάζετε;
Η έμπνευση ως απροσδιόριστη πηγή τροφοδοσίας της έκφρασης, είναι ένα ερώτημα που δεν έχω απαντήσει. Το ένστικτο, η ανάγκη, η συναισθηματική εμπλοκή και η κατανόηση είναι στοιχεία που αποτυπώνονται στη σχεδιαστική λογική μου.
Πείτε μας δυο λόγια για το έργο που φιλοξενήσαμε στο εξώφυλλο της Athens Voice.
Αποτελεί τον θεατή του In-Edit που έχει καμουφλάζ ελληνικών στοιχείων.
Τι σκεφτήκατε όταν είδατε το έργο σας τυπωμένο στο εξώφυλλο μιας εφημερίδας δρόμου που κυκλοφορεί σε όλη την πόλη;
Η Ελλάδα που με συναρπάζει, είναι η Ελλάδα που δημιουργεί.
Ο Δημήτρης Κολιαδήμας (Semiotik Design Agency γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη και το 2003 αποφοίτησε από το London College of Communication αποκτώντας MA in Typo/Graphic studies. Μετά από εννιά χρόνια ως καλλιτεχνικός διευθυντής και συνιδρυτής των Designers United που έφεραν μεγάλες διακρίσεις εντός και εκτός συνόρων, ιδρύει το Semiotik Design Agency. Πιστεύει στη συνεχή μάθηση και στην πρόοδο μέσω της συνεργασίας. Η δουλειά του διακρίνεται για την ολιστική της προσέγγιση, την βαθιά έρευνα και την κατανόηση, ενώ κύριο χαρακτηριστικό της σκέψης του είναι η απλότητα.