Τον τέταρτο ριζικό επανασχεδιασμό της ανακοίνωσε η ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης, MySpace ως μια ύστατη προσπάθεια να επιβιώσει οικονομικά. Η ιστοσελίδα με συνιδιοκτήτη τον τραγουδιστή /ηθοποιό, Τζάστιν Τίμπερλεϊκ, σκοπεύει να δώσει ακόμα περισσότερη έμφαση στη μουσική και θέλει να μοιάσει όσο περισσότερο μπορεί στο Facebook και στο Twitter. Η εταιρεία μέτρησης επισκεψιμότητας στο διαδίκτυο ComScore υπολόγισε το κοινό του MySpace στα 54 εκατομμύρια χρήστες. Έχει χάσει εκατοντάδες εκατομμύρια «φίλων» από το 2005.
Οι νέοι θα μπορούν να διαχειρίζονται μουσικά αρχεία από το πάνελ πλοήγησης, να φτιάχνουν φωτογραφικά άλμπουμ και να βλέπουν τις τελευταίες τάσεις σε μουσική, ραδιόφωνο, βίντεο και πολλά άλλα. «Δουλεύουμε σκληρά για να φτιάξουμε το MySpace κυριολεκτικά από το μηδέν», αναφέρει το μήνυμα στο διαδίκτυο που ανακοίνωσε τον επανασχεδιασμό του κοινωνικού δικτύου. Και προσθέτει: «θα παραμείνουμε πιστοί στην πιο βασική αρχή μας – να δίνουμε στον κόσμο τη δυνατότητα έκφρασης».
Το MySpace εξαγοράστηκε από τον όμιλο News Corp του Ρούπερτ Μέρντοχ το 2005 έναντι 580 εκατομμυρίων δολαρίων, αλλά οι χρήστες και οι διαφημιστές του γύρισαν την πλάτη δείχνοντας μεγαλύτερη προτίμηση στους ανταγωνιστές Facebook και Twitter. Το ανανεωμένο MySpace έχει και πρόσκληση για μια πρώτη κλεφτή ματιά του νέου σχεδιασμού του.
Δες εδώ το βίντεο προώθησης του MySpace.
ΛΧ