Εσύ σε ποιον είσαι εθισμένος;
Νέα έρευνα της Huawei δείχνει την έντονη σχέση μας με τα smartphones, όμως η έξυπνη καμπανια της μας θυμίζει ότι πίσω από την οθόνη βρίσκονται πάντα τα αγαπημένα μας πρόσωπα
Τελικά όσο κι αν είμαστε εθισμένοι στις οθόνες, οι μόνοι στους οποίους είμαστε πραγματικά addicted είναι οι αγαπημένοι μας άνθρωποι. Τα δικά μας πρόσωπα προέχουν και κύριο μέλημά μας παραμένουν οι υγιείς και δυνατές σχέσεις μαζί τους. Δεν είμαι καθόλου ρομαντική, ούτε ωραιοποιώ τα πράγματα, μιλάω με στοιχεία. Η Huawei διενήργησε μία έρευνα προκειμένου να αντιληφθεί τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούμε τα smartphones σήμερα προκειμένου να εκφράσουμε και να μοιραστούμε συναισθήματα και τα αποτελέσματα εκπλήσσουν. Παρ’ ότι βέβαια ένα μεγάλο ποσοστό των συμμετεχόντων ανέφερε πως παίρνει το κινητό του τηλέφωνο πρακτικά παντού (συμπεριλαμβανομένου του υπνοδωματίου και του μπάνιου), η πλειοψηφία συμφώνησε πως τα αγαπημένα τους πρόσωπα έχουν προτεραιότητα.
Ένα smartphone λοιπόν ενώνει και δεν αποξενώνει. Μπορεί να συμβάλλει στη δημιουργία δυνατών και υγιών σχέσεων με τους δικούς μας ανθρώπους, ακόμα κι όταν εκείνοι βρίσκονται μακριά μας. Το απόλυτο hashtag για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου είναι το #AddictedToYou της Huawei, ενώ δεν υπάρχει καταλληλότερο gadget από το HuaweiPsmart, που συνδυάζει ιδανικά τεχνολογία και στυλ. Η πιο πρόσφατη συσκευή της Huawei, έρχεται εξοπλισμένη με το ολοκαίνουριο λειτουργικό σύστημα EMUI 8.0, φτιαγμένο ειδικά για οθόνη FullView. Με αποκλειστικό αλγόριθμο διόρθωσης ατελειών, έλεγχο μέσω χειρονομίας και άλλες λειτουργίες, το εκλεπτυσμένο αυτό smartphone είναι κομμένο και ραμμένο στα μέτρα της νέας γενιάς.
Η έρευνα
«Πραγματοποιήσαμε μία έρευνα θέλοντας να διαπιστώσουμε τη σχέση των ανθρώπων με τα smartphones τους και τον τρόπο που τα χρησιμοποιούν για να επικοινωνήσουν με τους αγαπημένους τους», ανέφερε ο Πέτρος Δρακόπουλος, Country Marketing Managerτης Huawei Ελλάδος. «Τα αποτελέσματα μας βοήθησαν να καταλάβουμε τι έχει σημασία για τους καταναλωτές όταν χρησιμοποιούν τα κινητά τους και πώς τα προϊόντα μας τους βοηθούν να καλύψουν τις ανάγκες τους».
Τα αποτελέσματα της έρευνας «Smart(phones) Relationships» που διενεργήθηκε από την IPSOS σε 12 χώρες (Αυστρία, Βουλγαρία, Δανία, Ελλάδα, Κροατία, Ουγγαρία, Πολωνία, Ρουμανία, Σερβία, Σλοβενία, Τουρκία και Τσεχία) δείχνουν ότι οι φορητές συσκευές είναι ένα σημαντικό στοιχείο τηςσύγχρονης καθημερινότητας.
Η ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου αποτελεί μια εξαιρετική ευκαιρία για να περάσουμε χρόνο με εκείνους που αγαπάμε. Τα Χριστούγεννα του 2016 η Huawei μας ενθάρρυνε να αφήσουμε τα smartphones στην άκρη, να δώσουμε προσοχή στην οικογένεια και τους φίλους μας και να είμαστε παρόντες στη στιγμή, με λίγα λόγια το σύνθημα ήταν ένα: #BePresent.
Τώρα, με τον άνθρωπο να βρίσκεται ξανά στο επίκεντρο της καμπάνιας και τη φροντίδα της Huawei, γίνεται αντιληπτό ότι οι οθόνες των smartphones και η τεχνολογία αντιπροσωπεύουν τον πραγματικό μας εθισμό που δεν είναι άλλος από τα πρόσωπα που αγαπάμε και νοιαζόμαστε. Λέμε σε όσους λατρεύουμε:#AddictedToYou γιατί αν βλέποντας το νέο βίντεο της καμπάνιας, με την κοπέλα που προσέχει μόνο το smartphone της, επειδή της λείπει ο αγαπημένος της, κάπου ταυτίζεσαι, ξέρεις τι θα πει να ζεις μια σχέση μέσω οθόνης και πόσο βοηθητικό είναι για να την κρατήσει ζωντανή.
Σχετικά με τη Huawei
Ο Όμιλος Huawei είναι κορυφαίος παγκόσμιος προμηθευτής Τεχνολογικών Λύσεων Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ICT). Με γνώμονα την υγιή λειτουργία, τη συνεχή καινοτομία και την αμφίδρομη συνεργασία, η Huawei δημιούργησε ένα ανταγωνιστικό end-to-end χαρτοφυλάκιο Τεχνολογικών Λύσεων Πληροφορικής & Επικοινωνιών (ICT) για τις τηλεπικοινωνίες, τις επιχειρήσεις και τους καταναλωτές. Στον τομέα των τηλεπικοινωνιών, η Huawei παρέχει τεχνολογικά εξελιγμένα προϊόντα και υπηρεσίες όπως ασύρματο, σταθερό και cloudcore δίκτυο, λογισμικό παρόχων, υποδομή πληροφορικής καθώς και ενεργειακά συστήματα.
Με στόχο την αποτελεσματική λειτουργία και την πρωτοπορία στον τομέα της καινοτομίας, η Huawei προσφέρει στις επιχειρήσεις ένα ευρύ φάσμα προϊόντικών λύσεων και υπηρεσιών σε τομείς όπως δίκτυα δεδομένων επιχειρήσεων, ενοποιημένες υπηρεσίες επικοινωνίας και συνεργασίας καθώς και cloud κέντρα δεδομένων. Οι συσκευές της Huawei –τα smartphones, τα tablets και τα wearables- έχουν κατασκευαστεί με στόχο την καλύτερη εμπειρία χρήσης των καταναλωτών και τη διευκόλυνση στις καθημερινές τους ανάγκες τόσο στην εργασία τους όσο και στη διασκέδαση τους. Οι καινοτόμες ICT λύσεις, προϊόντα και υπηρεσίες της Huawei χρησιμοποιούνται σε περισσότερες από 170 χώρες εξυπηρετώντας πάνω από το 1/3 του παγκόσμιου πληθυσμού.
Στην Ελλάδα, η Huawei ηγείται των Τεχνολογικών Λύσεων Πληροφορικής & Επικοινωνιών (ICT) παρέχοντας το ½ σταθερής ευρυζωνικότητας για τις ελληνικές οικογένειες και 2/3 των κινητών δικτύων κάλυψης του πληθυσμού.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Huawei Consumer Business Group επισκεφθείτε τον διαδικτυακό τόπο της Huawei στη διεύθυνση: http://consumer.huawei.com/gr