Market

Από τη Warply το πρόγραμμα επιβράβευσης Jameson J-Club

Mια μοναδική εφαρμογή που υιοθετεί διάφορες καινοτόμες τεχνολογίες

115151-718269.jpg
Market News
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Από τη Warply το πρόγραμμα επιβράβευσης Jameson J-Club

Jameson-J Club: Ένα πρωτοποριακό mobile app, το οποίο αποτελεί το βασικό κανάλι επικοινωνίας διαφοροποιώντας το ψηφιακό τοπίο στον κλάδο του Food & Beverage.

Η Warply ανέλαβε για λογαριασμό της Pernod-Ricard, τον σχεδιασμό και την υλοποίηση μιας καινοτόμας mobile εφαρμογής ως βασικό πυλώνα του προγράμματος επιβράβευσης Jameson-J Club. Πρόκειται για ένα πρωτοποριακό mobile app, το οποίο αποτελεί το βασικό κανάλι επικοινωνίας διαφοροποιώντας το ψηφιακό τοπίο στον κλάδο του Food & Beverage.

Η Pernod Ricard, με επίκεντρο πάντα τις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή και τη μέγιστη εξυπηρέτησή του, λανσάρει μια μοναδική εφαρμογή που υιοθετεί διάφορες καινοτόμες τεχνολογίες, οι οποίες τοποθετούν το Jameson brand σε θέση ισχύος στον τομέα του Food & Beverage και πρωτοπορεί σε σχέση με τους ανταγωνιστές του. 

Η ομάδα της Warply χάρη στην τεχνογνωσία και την εμπειρία της, καινοτομεί ακόμα μια φορά κατορθώνοντας να αναπτύξει τον μηχανισμό με τέτοιο τρόπο ώστε να εξασφαλίσει το καλύτερο δυνατό userexperience και ταυτόχρονα υψηλή απόδοση σε επίπεδο αποτελεσμάτων.

Η εγγραφή στο πρόγραμμα γίνεται εύκολα, μέσω του Jameson J-Club, ενώ με την ολοκλήρωση της εγγραφής στο app οι χρήστες γίνονται μέλη μιας «κοινότητας» με μοναδικά προνόμια και αποκλειστικές εκπτώσεις ενώ κερδίζουν έξτρα πόντους για ειδικές περιπτώσεις όπως τα γενέθλια τους.

Με την εφαρμογή Jameson J-Club οι χρήστες μπορούν να βλέπουν τους πόντους επιβράβευσης που έχουν συλλέξει, το ιστορικό των συναλλαγών τους, προσωποποιημένες προσφορές και εκπτωτικά mobile κουπόνια σύμφωνα με τις προτιμήσεις τους, κα. Επίσης έχουν στη διάθεσή τους όλες τις πληροφορίες των καταστημάτων και έναν διαδραστικό χάρτη, καθώς και πολλές άλλες υπηρεσίες για τις οποίες ενημερώνονται μέσω richpushnotifications.

Η πρωτοπόρος εταιρεία στα προγράμματα επιβράβευσης Warply, ανέλαβε τη σχεδίαση και την υλοποίηση της ψηφιοποίησης των κουπονιών για τους απανταχού πελάτες του Jameson. Με αυτό τον τρόπο συμβαδίζει με τους επιχειρηματικούς στόχους και τις βέλτιστες πρακτικές ψηφιακού μετασχηματισμού, που επιτάσσει το σήμερα με τη βοήθεια και την απαραίτητη καθοδήγηση που προσφέρει η ομάδα της Warply στο «κομμάτι» του mobile.

H εφαρμογή είναι διαθέσιμη σε app και ios και στο link: bit.ly/3n5fCC5

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ