Η ΑΛΦΑ στην «κορυφή» της Ευρώπης με το τηλεοπτικό spot «Το Βήμα»
Gold Effie στην κατηγορία Best of the Best Europe / FMCG των Effie Awards Europe για την μπύρα ΑΛΦΑ
Η μπύρα ΑΛΦΑ βραβεύθηκε με Gold Effie στην κατηγορία Best of the Best Europe/FMCG των Effie Awards Europe με την τηλεοπτική καμπάνια «Το Βήμα».
Η μπύρα ΑΛΦΑ με την τηλεοπτική καμπάνια «Το Βήμα» έφτασε στην «κορυφή» της Ευρώπης, καθώς βραβεύθηκε με Gold Effie στην κατηγορία Best of the Best Europe / FMCG, στα ευρωπαϊκά βραβεία αποτελεσματικότητας ΕFFIE AWARDS EUROPE.
Η καμπάνια της ΑΛΦΑ ανέδειξε, με έναν ιδιαίτερα συγκινητικό τρόπο, την αξία και τη δύναμη των αληθινών ανθρώπινων σχέσεων, οι οποίες - παρά το πέρασμα του χρόνου και τις διαφορετικές συνθήκες που διαμορφώνουν τις ζωές μας – παραμένουν σταθερές. Ένας πατέρας και η κόρη του κάνουν ένα μικρό βήμα για να θυμίσουν στους εαυτούς τους την μεταξύ τους αγάπη και να ζήσουν μία ανεξίτηλη εμπειρία, μέσα από στιγμές που θα τους σημαδέψουν για πάντα.
Η κινηματογράφηση της ταινίας «άγγιξε» όλους όσοι την είδαν. Το εμβληματικό τραγούδι του Στέφανου Κορκολή και η μοναδική ερμηνεία του Δημήτρη Μητροπάνου ένωσαν δύο ανθρώπους σε μία συγκινητική ιστορία.
Όπως δήλωσε ο κ. Laurent Delmouly, Διευθυντής Marketing της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας: «Έχοντας ήδη βραβευθεί με το Grand Effie Hellas στην Αθήνα τον περασμένο Ιανουάριο, το να κατακτήσουμε την πρώτη θέση στα Best of the Best της κατηγορίας FMCG στα βραβεία Effie Europe με την καμπάνια «Το Βήμα» της μπύρας ΑΛΦΑ, σημαίνει πάρα πολλά για εμάς. Καταρχήν, αποδεικνύεται πως οι εξαιρετικές δημιουργικές ιδέες χαράσσουν μία μεγάλη πορεία και ότι το mainstream μπορεί να λάβει επικές διαστάσεις! Μέσα από την καμπάνια αυτή, καταφέραμε να εξυψώσουμε ένα δυνατό insight που αντηχεί σε διεθνές επίπεδο: ότι κανείς δεν πρέπει να θεωρεί δεδομένες τις σχέσεις με τα αγαπημένα του πρόσωπα. Επιπλέον, η καμπάνια «Το Βήμα» απεδείχθη πως ήταν μία ιδιαίτερα αποτελεσματική καμπάνια με σημαντική συνεισφορά στην εμπορική απόδοση της ΑΛΦΑ».
Η διαφήμιση, που υλοποιήθηκε για λογαριασμό της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας από τη Soho Square Athens, έκλεψε τις καρδιές κοινού και κριτικών αποδεικνύοντας ότι η διαφήμιση μπορεί να ξεδιπλώσει καταπληκτικές ιστορίες και ότι το μήνυμα μπορεί να είναι εξίσου ισχυρό με το προϊόν.