H Benetton ξεκινά από την Ινδία τη διαφημιστική της εκστρατεία
Για την ισότητα των φύλων αμφισβητώντας τις κοινωνικές νορμές
Επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή της για τη χειραφέτηση των γυναικών σε όλο τον κόσμο, η United Colors of Benetton με την ευκαιρία της Παγκόσμιας Ημέρας της Γυναίκας εγκαινιάζει το hash tag #UnitedByHalf, προκειμένου να προωθήσει τη διαφημιστική εκστρατεία για την ισότητα των φύλων που δημιουργήθηκε στην Ινδία και θα προβληθεί σε όλο τον κόσμο.
Σε περισσότερα από πενήντα χρόνια αγώνων για τα κοινωνικά θέματα, και προσφάτως με τη δράση της για τη βελτίωση της ζωής των γυναικών στο πλαίσιο του Προγράμματος Ισχυροποίησης Γυναικών, αυτή είναι η πρώτη φορά που η Benetton αμφισβητεί ευθέως κοινωνικές συμπεριφορές που επικρατούν σε μία από τις κυριότερες παγκόσμιες αγορές της.
Η νέα διαφημιστική εκστρατεία #UnitedByHalf –όπως και η #UnitedbyDonts, μια εκστρατεία που λανσαρίστηκε σε όλη την Ινδία το περασμένο έτος– επιχειρεί να δώσει ευρύτερη φωνή στις κοινωνικές ανησυχίες και να προωθήσει το Πρόγραμμα Ισχυροποίησης Γυναικών. Και οι δύο εκστρατείες αμφισβητούν ευθέως τα κοινωνικά στερεότυπα στην Ινδία σχετικά με το ρόλο των γυναικών.
Η νέα εκστρατεία που ξεκίνησε στην Ινδία την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, με την υποστήριξη κορυφαίων προσωπικοτήτων με μεγάλη επιρροή σε όλη την Ινδία, στοχεύει να προωθήσει την ισότητα των γυναικών μέσα στις σχέσεις τους. Με αφετηρία σε παγκόσμιο επίπεδο την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας, έχει ως στόχο να κινητοποιήσει τους ανθρώπους ώστε να σκέφτονται, να μιλούν και να ενεργούν με τέτοιο τρόπο που να υποστηρίζουν την ισχυροποίηση και χειραφέτηση των γυναικών.
Οι εκστρατείες αυτές εμπίπτουν στο ευρύτερο Πρόγραμμα Ισχυροποίησης Γυναικών της Benetton. Βασισμένες στους Στόχους Βελτίωσης των Συνθηκών Διαβίωσης όπως αυτοί καθορίστηκαν από τον ΟΗΕ για το 2020, οι στόχοι των προγραμμάτων –που αφορούν στην ισότητα των φύλων και την ισχυροποίηση των γυναικών– θα επιτευχθούν μέσω πέντε βασικών πρωτοβουλιών: βιώσιμο επίπεδο διαβίωσης, όχι στις διακρίσεις, ναι στις ίσες ευκαιρίες, πρόσβαση στην υγεία, ποιοτική μόρφωση και τέλος σε κάθε μορφής βίας ενάντια στις γυναίκες σε όλο τον κόσμο.
Η Chiara Mio, η οποία ηγείται του προγράμματος Βιώσιμης Ανάπτυξης του ομίλου Benetton και όλων των πρωτοβουλιών της Ισχυροποίησης των Γυναικών, δήλωσε: «Είμαστε υπερήφανοι που συνεργαζόμαστε σε προγράμματα που αφορούν τη βελτίωση της ζωής των γυναικών στις αναπτυσσόμενες χώρες αλλά, με τόσο σημαντική παρουσία στην Ινδία, θέλουμε να κάνει περισσότερα. Αυτή η νέα διαφημιστική εκστρατεία μεταφέρει το μήνυμά μας για ισχυροποίηση των γυναικών απευθείας σε μία από τις μεγαλύτερες παγκόσμιες αγορές μας, κυρίως στον τομέα της ανδρικής ένδυσης».
Η Ινδία αποτελεί τη μεγαλύτερη αγορά της Benetton εκτός Ιταλίας, και το εμπορικό της σήμα είναι ιδιαίτερα δημοφιλές μεταξύ των ανδρών, οι οποίοι αποτελούν βασικό στόχο της νέας εκστρατείας, που επιδιώκει να τους πείσει να αναγνωρίσουν τις γυναίκες ως ισότιμους εταίρους και να τονίσει την ανάγκη για πραγματική ισότητα.
Ένα βίντεο που θα λανσάρει το #UnitedByHalf στην Ινδία θα μεταδοθεί σε όλο τον κόσμο, ως μέρος της νέας διαφημιστικής εκστρατείας. Πρόκειται για μια ισχυρή απεικόνιση των ανδρών και των γυναικών ως ισότιμοι εταίροι και παρουσιάζει τις γυναίκες με τους συντρόφους τους, χωρίς περιορισμούς από τα κοινωνικά ταμπού που εξακολουθούν να υφίστανται στην Ινδία και σε άλλες αναπτυσσόμενες αγορές.
Μιλώντας για την εκστρατεία, ο κ. Sundeep Chugh, Διευθύνων Σύμβουλος & Γενικός Διευθυντής της Benetton Ινδίας, τόνισε: «Η ασφάλεια και η ισότητα των γυναικών είναι θέματα που μας απασχολούν ιδιαιτέρως και φροντίζουμε να τα προωθούμε μέσω του Προγράμματος Ισχυροποίησης Γυναικών της Benetton, μια μακροπρόθεσμη πρωτοβουλία που υποστηρίζει τα δικαιώματα των γυναικών σε όλο τον κόσμο. Η εκστρατεία #UnitedByHalf δεν είναι μόνο μια πρόσκληση για ίσες ευκαιρίες για τις γυναίκες σε όλους τους τομείς της ζωής, αλλά προτρέπει επίσης τους άνδρες να αναγνωρίσουν το άλλο μισό της χώρας ή μάλλον του κόσμου και να τις αποδεχτούν ως ισότιμους εταίρους. Έχουμε ήδη λανσάρει με επιτυχία την πρώτη φάση της εκστρατείας και πιστεύουμε ότι η εκστρατεία έχει αγγίξει τις ζωές πολλών ανθρώπων. Συνεχίζουμε και θα δώσουμε νέα ώθηση στην εκστρατεία την ημέρα που γιορτάζεται η Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας και θα γιορτάσουμε τις γυναίκες και τους άνδρες ως ισότιμους εταίρους».
Προωθώντας την ισότητα των φύλων και θέτοντας την ασφάλεια των γυναικών ως προτεραιότητα, η Benetton επιτυγχάνει τα βασικά στοιχεία του προγράμματος βιώσιμης ανάπτυξής της, το Πρόγραμμα Ισχυροποίησης Γυναικών, ένα μακροπρόθεσμο πρόγραμμα βιωσιμότητας του ομίλου Benetton που αποσκοπεί στη στήριξη της ισχυροποίησης των γυναικών σε όλο τον κόσμο.
Σχετικά με τον όμιλο Benetton και τη United Colors of Benetton
Ο όμιλος Benetton είναι μία από τις πιο γνωστές εταιρείες μόδας στον κόσμο, με παρουσία στις σημαντικότερες αγορές και με ένα δίκτυο περίπου 5.000 καταστημάτων. Μια υπεύθυνη εταιρεία που σχεδιάζει για το μέλλον και ζει στο παρόν –που νοιάζεται για το περιβάλλον, την ανθρώπινη αξιοπρέπεια και την κοινωνία που συνεχώς μεταβάλλεται– ο όμιλος Benetton έχει μια ενοποιημένη ταυτότητα που αποτελείται από το χρώμα, την αυθεντική μόδα, την ποιότητα σε προσιτές τιμές και το πάθος για δουλειά. Αυτές οι αξίες αντικατοπτρίζονται στις ισχυρές, δυναμικές προσωπικότητες των εμπορικών σημάτων United Colors of Benetton και Sisley.
Το Πρόγραμμα Ισχυροποίησης Γυναικών της Benetton έχει τις ρίζες του στην μακρά ιστορία της εταιρείας για κοινωνική δέσμευση και αναγνωρίζει ότι η ισότητα των φύλων και η χειραφέτηση των γυναικών δεν είναι μόνο ανθρώπινα δικαιώματα, αλλά αναγκαία βήματα προς την οικοδόμηση μιας ειρηνικής, ευημερούσας και πιο βιώσιμης κοινωνίας για όλους.