- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Οι αφανείς ήρωες της Vodafone μας κρατάνε #μαζί, συνδεδεμένους με όλα όσα είναι σημαντικά για εμάς
Οι άνθρωποι που έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό για να ανταποκριθούν στις αυξημένες ανάγκες για επικοινωνία, εργασία και εκπαίδευση από απόσταση, ψηφιακές συναλλαγές και σύνδεση με αγαθά, φορείς και υπηρεσίες.
Οι εργαζόμενοι της Vodafone σε καταστήματα, τηλεφωνικά κέντρα, ομάδες τεχνολογίας, κεντρικές υποδομές και γραφεία. Ήταν και είναι #μαζί μας.
Έχεις αναρωτηθεί πώς θα δούλευες ή θα έκανες μάθημα απομακρυσμένα, πώς θα επικοινωνούσες με τους αγαπημένους σου και πώς θα περνούσες το χρόνο σου στην καραντίνα αν δεν υπήρχαν δίκτυα και ψηφιακές λύσεις; Εμείς αναρωτηθήκαμε και η απάντηση είναι πως δεν θα γινόταν τίποτα από αυτά και οι τελευταίοι δύο μήνες μας το απέδειξαν.
Για να μπορέσουμε να μείνουμε online με ό,τι είναι σημαντικό για μας, χρειάστηκε να μείνουν στην πρώτη γραμμή μερικές χιλιάδες αφανείς ήρωες. Είναι άνθρωποι που έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό για να ανταποκριθούν στις αυξημένες ανάγκες για επικοινωνία, εργασία και εκπαίδευση από απόσταση, ψηφιακές συναλλαγές και σύνδεση με αγαθά, φορείς και υπηρεσίες. Οι εργαζόμενοι της Vodafone σε καταστήματα, τηλεφωνικά κέντρα, ομάδες τεχνολογίας, κεντρικές υποδομές και γραφεία. Ήταν και είναι #μαζί μας.
….με συνδέσεις & digital λύσεις που έκαναν πιο εύκολη την καθημερινότητα μας
Μπορεί να μην το έχεις ακούσει, αλλά για την ανάπτυξη και λειτουργία του 13033 που τόσο πολύ χρησιμοποιήσαμε για την αγαπημένη μας μετακίνηση #6, εργάστηκαν και οι ομάδες τεχνολογίας της Vodafone. Τα δίκτυα μάλιστα της εταιρίας δέχτηκαν περισσότερα από 35 εκατ. μηνύματα SMS – τελικά φαίνεται πώς κάναμε πολλές μετακινήσεις! Κάνοντας την προσαρμογή μας στη νέα πραγματικότητα πιο εύκολη, η Ομάδα Ready ετοίμασε videos με ψηφιακά tips όχι μόνο για το 13033 αλλά και για το 112, για ηλεκτρονικές συναλλαγές και τηλεργασία που βοήθησαν πάνω από 100.000 ανθρώπους που τα παρακολούθησαν.
Παράλληλα, 27.134 άνθρωποι εξυπηρετήθηκαν με δωρεάν κλήσεις στις γραμμές ενημέρωσης ΕΟΔΥ 10306, ψυχοκοινωνικής στήριξης 1135 και βοήθειας 1110, ενώ 100.000 νέοι χρήστες ανακάλυψαν τις εφαρμογές Vodafone App & CU App, που έκαναν πιο απλή την καθημερινότητα τους.
….δίκτυα που διευκόλυναν την εργασία και εκπαίδευση μας
Με τις υπηρεσίες και τα δίκτυα της Vodafone, 1.440.000 μαθητές και εκπαιδευτικοί δημοτικού, γυμνασίου και λυκείου δημόσιας εκπαίδευσης υποστηρίχθηκαν μέσω του προγράμματος ένταξης στην ψηφιακή εκπαίδευση, ενώ χιλιάδες επιχειρήσεις εργάστηκαν από απόσταση χάρη στις λύσεις Vodafone Smart Working, Mobile Broadband, VDSL και τις άμεσες αναβαθμίσεις σε κυκλώματα οπτικών ινών που πραγματοποίησαν οι ομάδες της Vodafone σε εταιρικούς πελάτες.
…στην πρώτη γραμμή, για όσους ήταν σε ανάγκη
Πέρα από την ενίσχυση του δικτύου της Vοdafone για απρόσκοπτη επικοινωνία και τις υπηρεσίες που διατέθηκαν δωρεάν υποστηρίζοντας πολίτες και επιχειρήσεις, οι άνθρωποι της Vodafone στάθηκαν με εθελοντική εργασία, λύσεις και υπηρεσίες δίπλα στους ανθρώπους της πρώτης γραμμής και συνεισέφεραν στο έργο μη κερδοσκοπικών οργανισμών:
- 2.100 εργαζόμενοι στα νοσοκομεία ΣΩΤΗΡΙΑ και ΑΧΕΠΑ υποστηρίχτηκαν με δωρεάν εξοπλισμό ή επικοινωνία
- 80 εργαζόμενοι της Vodafone συμμετείχαν σε δράση εθελοντισμού για τη στήριξη των πωλητών του περιοδικού δρόμου ΣΧΕΔΙΑ
- 2 δομές των Παιδικών Χωριών SOS Ελλάδας σε Θεσσαλονίκη και Θράκη, καθώς επίσης και το Κέντρο ΔΙΟΤΙΜΑ και η μη κερδοσκοπική οργάνωση ΝΟΣΗΛΕΙΑ υποστηρίχτηκαν με εξοπλισμό και επικοινωνία
Αυτοί είναι οι άνθρωποι της Vodafone, που είτε βρίσκονται πίσω από έναν υπολογιστή, είτε στο κατάστημα, στα γραφεία, στην εξυπηρέτηση πελατών, είτε τεχνικοί στο πεδίο, κρατάνε συνδεδεμένους και ασφαλείς εκατομμύρια ανθρώπους σε όλη την Ελλάδα. Με αξιόπιστα δίκτυα κινητής και σταθερής, λύσεις επικοινωνίας και νέες ψηφιακές δυνατότητες, είναι εκεί για να μείνουμε #μαζί, συνδεδεμένοι με όλα όσα είναι σημαντικά για εμάς.