Κοσμος

Νέο εμπορικό σήμα για τη Facebook - Πού θα το χρησιμοποιεί

«Οι άνθρωποι πρέπει να γνωρίζουν ποιες εταιρείες δημιουργούν τα προϊόντα που χρησιμοποιούν»

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
facebook1
Facebook © EPA/Julien de Rosa

Η Facebook παρουσίασε το νέο εμπορικό της σήμα. Η ανακοίνωση της εταιρείας.

Η Facebook εισάγει νέο σήμα για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της σε μια προσπάθεια να ξεχωρίσει την εταιρεία από τη γνωστή εφαρμογή και την ιστοσελίδα. Το Instagram και το WhatsApp είναι μεταξύ των υπηρεσιών που θα φέρουν το νέο σήμα FACEBOOK τις επόμενες εβδομάδες. Το app και η ιστοσελίδα του Facebook θα διατηρήσουν το γνωστό μπλε σήμα.

Το νέο λογότυπο δημιουργήθηκε με κεφαλαία γράμματα και custom γραμματοσειρά με στρογγυλεμένες γωνίες και θα εμφανίζεται με διαφορετικά χρώματα ανάλογα με το προϊόν που θα αντιπροσωπεύει. Έτσι, για παράδειγμα, για το WhatsApp θα είναι πράσινο.

«Θέλαμε το brand να συνδεθεί με προσοχή με τον κόσμο και τους ανθρώπους. Το δυναμικό σύστημα των χρωμάτων κάνει ακριβώς αυτό χρησιμοποιώντας το χρώμα του περιβάλλοντός τους», αναφέρει η Facebook.

Από την πλευρά του ο Αντόνιο Λούκιο, υπεύθυνος για το μάρκετινγκ της Facebook δήλωσε: «Οι άνθρωποι πρέπει να γνωρίζουν ποιες εταιρείες δημιουργούν τα προϊόντα που χρησιμοποιούν. Ξεκινήσαμε να είμαστε πιο σαφείς σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που αποτελούν μέρος της Facebook χρόνια πριν. Αυτή η αλλαγή του εμπορικού σήματος είναι ένας τρόπος να επικοινωνήσουμε με καλύτερο τρόπο τη δομή της εταιρείας με τους ανθρώπους και τις επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες μας για να μοιραστούν, να χτίσουν κοινότητες και αυξήσουν το κοινό τους».

Ο Μάνφρεντ Άμπραχαμ, διευθύνων σύμβουλος της Brandcap, δήλωσε  στο BBC ότι είναι βέβαιος ότι αυτή θα είναι μια επιτυχημένη κίνηση για το Facebook, σημειώνοντας ότι η μητρική εταιρεία παραμένει ισχυρή, παρά τα πρόσφατα προβλήματα, και υπενθυμίζει στους καταναλωτές ότι το Instagram κτλ είναι όλα εταιρείες του. Σύμφωνα με τον ίδιο, το rebranding «δεν εκπλήσσει καθώς ακολουθεί μία τάση- αυτή της απλούστευσης», ωστόσο όπως σημείωσε η κίνηση να αφήσει το λογότυπο ως έχει στο app και την ιστοσελίδα του Facebook ήταν σωστή.  «Ο κύριος ιστότοπος του Facebook δεν χρειάζεται rebranding», τόνισε.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ