Η Hellmann's φέρνει τη Mayo-Tivation στο NFL με τον Will Levis
H νέα ολοκληρωμένη καμπάνια συνδυάζει το ξεχωριστό χιούμορ του Will και την αγάπη του για τη μαγιονέζα, στην πρώτη του τηλεοπτική διαφήμιση με τη μάρκα
Η τηλεοπτική καμπάνια της Hellmann's με τον Will Levis ενώνει τους κόσμους του ποδοσφαίρου και της μαγιονέζας, διαδίδοντας τη «mayo-tivation»
Συνεχίζοντας τη συνεργασία της Hellmann's με τον εμβληματικό λάτρη της μαγιονέζας και σταρ quarterback των Tennessee Titans, Will Levis, η νέα ολοκληρωμένη καμπάνια «Mayotivations» συνδυάζει το ξεχωριστό χιούμορ του Will και την αγάπη του για τη μαγιονέζα, στην πρώτη του τηλεοπτική διαφήμιση με τη μάρκα.
Κάνοντας το ντεμπούτο της πρόσφατα στα δίκτυα CBS και FOX, η τηλεοπτική καμπάνια ενώνει τους κόσμους του ποδοσφαίρου και της μαγιονέζας, διαδίδοντας την "mayo-tivation" και δείχνοντας πώς η Hellmann's αναδεικνύει το καλύτερο στα πιάτα των ημερών αγώνων.
Σε διάφορα σποτ των 15 δευτερολέπτων, ο διάσημος Will Levis δίνει αστείες, εμπνευσμένες δηλώσεις με «διπλές έννοιες» ή αλλιώς λογοπαίγνια που αφορούν τόσο το φαγητό όσο και το ποδόσφαιρο, ενώ παράλληλα προβάλλεται ένα μοντάζ σκηνών που θυμίζουν νοσταλγικές ταινίες των 80s, με ατάκες όπως:
- "Mayo team reach higher, and may your Buffalo chicken dip be fire."
- "Mayo dip be creamy and your quarterback…dreamy."
- "Mayo team go for two, but your chip never be dipped twice."
Η καμπάνια "Mayotivations" της Hellmann's θα διαρκέσει μέχρι τα μέσα Δεκεμβρίου και περιλαμβάνει μια στρατηγική πολλαπλών καναλιών, όπως τηλεοπτικά σποτ σε εθνικό επίπεδο, ραδιοφωνικές τοποθετήσεις κατά τη διάρκεια των αγώνων και QR codes στα CBS Sports -μια πρώτη για την Hellmann's- και στο The Drew Barrymore Show, μια πρώτη για την εκπομπή. Επιπλέον, προωθητικές ενέργειες σε εξωτερικούς χώρους και διαφημίσεις σε ψηφιακές οθόνες θα κοσμούν τους τοίχους, τις πινακίδες και τα stands των σταδίων σε όλη τη χώρα - συμπεριλαμβανομένων των συνεργατών της Hellmann's στο ποδόσφαιρο, των Tennessee Titans, των New England Patriots και των New York Giants.
Η VML είναι η διαφημιστική εταιρεία πίσω από το "Mayotivations", ενώ ο σκηνοθέτης του τηλεοπτικού σποτ είναι ο υποψήφιος για Emmy, συγγραφέας/σκηνοθέτης σκετς Dan Opsal, γνωστός για τη δουλειά του στο The Tonight Show του Jimmy Fallon.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η κίνηση του έγινε viral και είναι ό,τι πιο θετικό ακούσαμε τις τελευταίες μέρες
Ποιες ήταν οι κατηγορίες με τις περισσότερες αναζητήσεις, ποια πορνοστάρ αναδείχθηκε κορυφαία της χρονιάς και πόσο πορνό είδε η Ελλάδα
Τελικά τι είναι αυτό που οι γιατροί δεν έχουν ακόμη καταλήξει σε επίσημη διάγνωση
Λόγια που ακούστηκαν δημοσίως
Μια βόλτα από το Χ θα σας πείσει
Προφανώς η συνεννόηση τους δεν ήταν και τόσο καλή...
Στραμπούληξε τον αστράγαλό του και είπε να το μοιραστεί στο Instagram, όμως οι followers δεν του χαρίστηκαν
Η Νεφέλη Μεγκ σχολιάζει την επικαιρότητα σε πρώτο και τελευταίο βαθμό
Τι ακριβώς κάνει η λειτουργία αεροπλάνου;
To βίντεο που κάνει τον γύρο του διαδικτύου
Ξεπέρασε τα 800.000 likes το βίντεο που δημοσίευσε ο σταρ του ποδοσφαίρου
Η ανάρτηση της «πράσινης» ΠΑΕ
Τα βίντεο που κάνουν τον γύρο του διαδικτύου
Οι εικόνες που κάνουν τον γύρο του διαδικτύου και προκάλεσαν εσωτερική έρευνα στην εταιρεία
Λόγια που ακούστηκαν δημοσίως
Κάποιοι θα πουν ότι αποκοιμήθηκε - Δείτε το βίντεο
Ουρά έξω από το σπίτι - Τι λέει ο ιδιοκτήτης για το ενδιαφέρον των υποψήφιων ενοικιαστών
Το βίντεο που κάνει τον γύρο του διαδικτύου
Το βίντεο που κάνει τον γύρο του διαδικτύου
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.