1821 Digital Gallery
Tom Hanks & Robin William σε ρόλους διαφημιστή!

Tom Hanks & Robin William σε ρόλους διαφημιστή!

Πάντα ο διαφημιστής είχε έναν ιδιαίτερο χαρακτήρα στην τηλεόραση και τον κινηματογράφο. Κάπως ψαγμένος, γοητευτικός, νευρικός και σταθερά πολυάσχολος. Συνήθως η δουλειά του μοιάζει εξαιρετικά δημιουργική, ενώ σε κάποιες περιπτώσεις οι συνάδελφοι εκκωφαντικά σκληροί, ανταγωνιστικοί και πανούργοι. Οξυδέρκεια και glam συνδυάζονται αρμονικά στα σενάρια των δημιουργών και τα ασφυκτικά deadlines ανεβάζουν την αδρεναλίνη ψηλά, αλλά και την τηλεθέαση. Είτε στο δημιουργικό, είτε στο client service, ο χώρος της επικοινωνίας αποτελεί σταθερά έμπνευση για αγαθούς ή αιμοβόρους χαρακτήρες.

Χαρακτήρες που θαυμάσαμε, γελάσαμε, συγκινηθήκαμε ή τρομάξαμε. Αυτοί μας δώσαν μια εικόνα και επηρέασαν αρκετούς από εμάς ή τουλάχιστον μας εξεγείρανε την περιέργεια να ασχοληθούμε με τη διαφήμιση και την επικοινωνία. Να αποκτήσουμε κι εμείς αυτόν τον απολαυστικό ερεθισμό της ματαιόδοξης αυτής δουλειάς.

Ανάμεσα σε αυτούς τους πρωταγωνιστές συγκαταλέγονται οι Tom Hanks, Judith Light, Heather Locklear και Robin William. Κάποιες φορές σε αρκετά ρεαλιστικούς ρόλους, άλλοτε σουρεαλιστικά fictional. Είστε έτοιμοι για ένα ταξίδι από το παρελθόν μέχρι σήμερα στις σειρές οι οποίες διαμόρφωσαν το στερεότυπο του διαφημιστή;

Σχετικα
Netflix: Οι νέες σειρές και ταινίες που έρχονται τον Δεκέμβριο
Netflix: Οι νέες σειρές και ταινίες που έρχονται τον Δεκέμβριο

Δείτε αποσπάσματα εδώ:

Bewitched, 1964-1972

Σχετικα
Κατεβάζοντας πειρατικά ταινίες, σειρές και τα πάντα
Κατεβάζοντας πειρατικά ταινίες, σειρές και τα πάντα

Bosom Buddies, 1980-1982

Who’s the Boss?, 1984-1992

Melrose Place, 1992-1999

Mad Men, 2007-2015

Trust Me, 2009

The Crazy Ones, 2013-2014

Παρόλα αυτά, ο χώρος της επικοινωνίας και της διαφήμισης έχει αλλάξει δραματικά τα τελευταία χρόνια. Η διείσδυση ή αλλιώς καθιέρωση του internet και των social media έχουν διαμορφώσει ένα νέο τοπίο και η δημιουργικότητα έχει διαφορετικές απαιτήσεις. Το μοντέλο της παρουσίασης ενός τηλεοπτικού ή ραδιοφωνικού σεναρίου μοιάζει πια παλιομοδίτικο αν δεν συνοδεύεται από μια ολοκληρωμένη (360ο) καμπάνια. Φωστήρες των νέων μέσων βρίσκουν έδαφος για ευρηματικότητα ή ακόμη και εφαρμογή ακατάπαυστης ανοησίας. Η ιστορία θα δείξει και τα ταλέντα θα μείνουν.

Πηγή: clios.com/news/7-times-tv-gave-us-ad-industry-careergoals

Back to top

Προσεχως

Το Soundtrack της Πόλης
Athens Voice 102.5