Wild word
Η Καμίλα Λέκμπεργκ είναι Σουηδέζα, γράφει αστυνομικές ιστορίες που έχουν μεταφραστεί σε 30 γλώσσες

Ο Ιεροκήρυκας, Καμίλα Λέκμπεργκ, μτφ. Γρηγόρης Κονδύλης, εκδ. Μεταίχμιο
Οι συστάσεις πρώτα: Η Καμίλα Λέκμπεργκ (γ.1974) είναι Σουηδέζα, γράφει αστυνομικές ιστορίες που έχουν μεταφραστεί σε 30 γλώσσες και έχουν πουλήσει πάνω από 7.000.000 αντίτυπα. Ένα σεμινάριο δημιουργικής γραφής στάθηκε η αφορμή για να πάψει να δουλεύει ως οικονομολόγος. Ζει σε ένα προάστιο της Στοκχόλμης, ευτυχισμένη σύζυγος και μητέρα τριών παιδιών. Οι ιστορίες της διαδραματίζονται στο χωριό που μεγάλωσε, τη Φιελμπάκα, και ήρωές της είναι η συγγραφέας (και alter ego της) Ερίκα, έγκυος και αποτραβηγμένη από την ενεργό δράση, και ο φίλος της αστυνομικός Πάτρικ Χέντστρεμ.
Η Λέκμπεργκ στο δεύτερο μυθιστόρημά της (η «Παγωμένη πριγκίπισσα» είναι το πρώτο) αποδεικνύεται ώριμη στο μεθοδικό χτίσιμο της πλοκής, προσθέτει στον κορμό της ιστορίας νέα γεγονότα και πρόσωπα, ξεσκεπάζει παλιά οικογενειακά μυστικά, δίνει στον αναγνώστη τα απαραίτητα στοιχεία για να υποψιαστεί και να ενοχοποιήσει, κλιμακώνει την πλοκή μπερδεύοντας και ξεμπερδεύοντας το νήμα.
Ο «Ιεροκήρυκας» έχει ρυθμό, για την ακρίβεια το σωστό ρυθμό που πρέπει να έχει ένα αστυνομικό βιβλίο προκειμένου να παγιδεύσει τον αναγνώστη σε ατμόσφαιρα μυστηρίου, εικασιών και αμφιβολίας, ωθώντας τον στην πολύ γρήγορη ανάγνωση. Η Λέκμεπεργκ φροντίζει να υπάρχει ατμόσφαιρα, χαρακτήρες και ψυχολογία. Αναμειγνύει μέσα στην ιστορία και παράλληλα με αυτήν την καθημερινότητα των πρωταγωνιστών, κρατώντας έτσι τα πράγματα σε ισορροπία. Όπως και οι υπόλοιποι Σκανδιναβοί συνάδελφοί της αγαπά τα στυγερά εγκλήματα και τη βία, στρέφει τη ματιά της στην άβυσσο που μπορεί να υπάρχει στα ψυχικά διαταραγμένα πρόσωπα που βρίσκονται τόσο κοντά μας, στη νοσηρότητα που συνυπάρχει μαζί με τον καθωσπρεπισμό, υπενθυμίζοντάς μας πόσο επικίνδυνος είναι ο κόσμος εκεί έξω.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Μια νέα μετάφραση μας εισάγει στη μαγεία της ποιήσης ενός από τους σημαντικότερους γερμανούς ποιητές
Το φαινόμενο της αυτοκτονίας, από τον Ροδόλφο των Αψβούργων, μέχρι τον Όσκαρ Ουάιλντ, τον Τσέζαρε Παβέζε, τον Άντι Γουόρχολ και τον Κερτ Κομπέιν
Μια εξερεύνηση των σύγχρονων κοινωνικών προβληματισμών φιλτραρισμένη μέσα από έναν καθρέφτη μαγικού ρεαλισμού
Η ιστορία που θα περιβάλλει για πάντα τον μεγάλο λογοτέχνη
Στην πρώτη του ποιητική συλλογή με τίτλο «Ποιήματα-Μπροσούρες 2015-2019» στηλιτεύει τα κακώς κείμενα της κοινωνίας μας
Μια εμπεριστατωμένη ανάλυση των σχέσεων του κινηματογράφου με την επιστήμη της ιστορίας
Η ποιήτρια μας μιλάει για το έργο της «Χαμένη θεά» που τιμήθηκε με το Κρατικό Βραβείο Ποίησης 2024
Ο συγγραφέας και κορυφαίος σκηνοθέτης καταγράφει την υποβαθμισμένη και «σκοτεινή» πλευρά της Ρώμης μετά τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο
Μια συζήτηση με την ψυχαναλύτρια και ιδρύτρια της Κοιτίδας με αφορμή το νέο της βιβλίο «Διαδρομές γονεϊκότητας. Πώς γινόμαστε ή δεν γινόμαστε γονείς» (εκδ. Παπαδόπουλος)
Ελληνική και ξένη λογοτεχνία, ποίηση και θεατρικά έργα προστίθενται στα αναγνώσματά μας
Περίμενα με μεγάλη αγωνία το βιβλίο του, και είναι από τα λίγα που αγόρασα την πρώτη μέρα της κυκλοφορίας του
Χιλιάδες βίντεο όπου χρήστες και αναγνώστες συστήνουν, διαβάζουν και αναλύουν τέτοια βιβλία
«Τι φοβάσαι σήμερα περισσότερο;» «Το σήμερα». Ο συγγραφέας Βασίλης Παπαθεοδώρου μιλά αποκλειστικά στην Athens Voice μετά την οριστική αθώωσή του από το δικαστήριο
Ανακοινώθηκε η λίστα των νικητών - Αναλυτικά τα ονόματα
Το κόμικ με τις περισσότερες μεταφράσεις στον κόσμο - Κυκλοφορεί σε 120 γλώσσες και διαλέκτους
Ο χρόνος δεν είναι παρά μόνο η εσφαλμένη εμπειρία του πέρατος μιας ανεπανάληπτης δήθεν ζωή
Έρευνα που εκδόθηκε από το Harvard University Press περιγράφει τις αλλαγές στον λόγο των ΜΜΕ στην Ελλάδα από την πτώση της δικτατορίας ως σήμερα
Μια κατάθεση για την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση: αριστεία και «βαθύ πανεπιστήμιο»
Η δοκιμασία είκοσι οκτώ ανδρών αποκλεισμένων στους πάγους
Γιατί είμαστε ταυτοχρόνως παράδοξοι αλλά όχι «εξαιρετικοί». Και τι πρέπει να κάνουμε για να ξεπεράσουμε την πόλωση και τη βραδύτητα
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.