- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Ούτε τριάντα χρονών και μετράει ήδη σκηνοθεσίες (μεταξύ άλλων) στην Επίδαυρο, στο Εθνικό Θέατρο, στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών. Και μιλάμε για αναμετρήσεις με δύσκολα κείμενα (δες Δημητριάδη). Είναι ίσως η εξαίρεση που θέλει η Ελλάδα να τρώει τα παιδιά της, μη δίνοντάς τους ευκαιρίες.
Ο Δημήτρης Καρατζάς μας είπε:
«Είναι όλο ζήτημα ενός πολύ προσωπικού λόγου, μίας ανάγκης που δεν έχει άλλο τρόπο έκφρασης, εκτόνωσης, διοχέτευσης. Ο λόγος που ξεκίνησα να δουλεύω από τα 19 μου ήταν απόλυτα συμπτωματικός. Αντικαθιστώντας ένα σκηνοθέτη που δεν μπορούσε στις Δοκιμές του Αμόρε. Και ξεκίνησε μια διαδρομή που συνεχίστηκε μόνο λόγω μιας προσωπικής “διαστροφής”, που αντιλαμβανόταν τη ζωή μέσα από έργα, συνθήκες, συνεργασία και συνεύρεση με άλλους. Από ανάγκη συνομιλίας και ανάγκη συνύπαρξης. Επειδή υπήρξα τυχερός και συνήθως οι προτάσεις που είχα ξεπερνούσαν και την πιο τολμηρή μου φαντασία, το κομμάτι της όποιας φιλοδοξίας υπερκαλύφθηκε από πολύ νωρίς. Και αυτό το θεωρώ τύχη. Γιατί στο οτιδήποτε όταν υποκινείσαι από φιλοδοξία τυφλώνεσαι, δεν έχεις στόχο και είναι εύκολο να αποπροσανατολιστείς και να κάνεις πράγματα μόνο για να τα καταφέρεις, για να “αρέσεις”. Όταν καθαρίσεις μ’ αυτά απλώς κάνεις τη δουλειά σου κι αυτό που θέλεις, με αυτούς που θέλεις, και μόνο έτσι μπορείς να γίνεις πραγματικά αποδοτικός. Αποδοτικός, όχι με την έννοια της αγοράς, αλλά με την έννοια της εκπλήρωσης, της εκπλήρωσης μιας βαθιάς επιθυμίας που γίνεται απτή και μπορεί να αφήσει χώρο στη δημιουργικότητα».
*Σκηνοθετεί στο Θέατρο Πόρτα την παράσταση για βρέφη «Άκου» και το «Σλάντεκ» του Έντεν Φον Χόρβατ (πρεμιέρα 6/11), «Φαέθοντα» του Δημήτρη Δημητριάδη (Θέατρο οδού Κυκλάδων, Ιανουάριος).
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η Λένα Μποζάκη, η Μαγδαληνή Σπίνου και η Νίκη Σερέτη πρωταγωνιστούν σε μια παράσταση με έντονη σωματικότητα στο Bios
Η αγαπημένη ηθοποιός σκηνοθετεί ένα ελληνικό μιούζικαλ και εξερευνά την πολυπλοκότητα του έρωτα.
Μιλήσαμε με την πρωταγωνίστρια της παράστασης «Είσαι μουσική» στο Nous-Creative Space
Με την παράσταση αυτή ολοκληρώνεται η τριλογία «Μια Σπουδή Πάνω στην Γυναικότητα» της Χριστίνας Κυριαζίδη
Ο Θωμάς Μοσχόπουλος πραγματεύεται τα θέματα της εξουσίας και του ανταγωνισμού, σε ένα κείμενο που συνομιλεί ανοιχτά με τον Μπέκετ, τόσο σε επίπεδο γραφής όσο και περιεχομένου
Η πρωταγωνίστρια της παράστασης «Όλος ο χρόνος του κόσμου» στο Θέατρο Τέχνης μιλάει για τον ρόλο της
Υπερτιτλισμός, διερμηνεία στη νοηματική, απτική ξενάγηση και ακουστική περιγραφή για ίση πρόσβαση στον πολιτισμό
Μιλήσαμε με τους ηθοποιούς που ενσαρκώνουν τα παιδιά του Οιδίποδα, στην ομώνυμη παράσταση του Ρόμπερτ Άικ
Η καλλιτέχνιδα μιλά για τα έργα «Καρυοθραύστης» και το «Ο Μίκυ και η παρέα του σώζουν τα Χριστούγεννα» στο Θεάτρο Αυλαία στον Πειραιά
Αποκαλύψεις και μυστικά σε μια πολυκατοικία
Μιλήσαμε με τους δύο πρωταγωνιστές της παιδικής παράστασης «In motion» στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά
Μια συζήτηση για το έργο «Ολική Άμεση Συλλογική Επικείμενη Επίγεια Σωτηρία», τις υπαρξιακές και κοινωνικές αφετηρίες που τροφοδοτούν το καλλιτεχνικό του όραμα, το θέατρο και την κοινωνία
Μιλήσαμε με τον στοχαστή της σύγχρονης σκηνής, με αφορμή την παράσταση «Ολική Άμεση Συλλογική Επικείμενη Επίγεια Σωτηρία» στο Θέατρο ΦΙΑΤ
Στιγμές από την πορεία της μεγάλης ντίβας που έμειναν ανεξίτηλες στον χρόνο
Είδαμε την παράσταση στο Hood Art Space και μιλήσαμε με τους συντελεστές για την επαφή μας με το χαμένο συναίσθημα
Εκατό χιλιάδες ευρώ τώρα ή ένα εκατομμύριο σε δέκα χρόνια; Εσύ τι θα επέλεγες; Πόσο κοστίζουν οι αρχές μας; Μπορεί μια απλή ερώτηση να διαλύσει μια σχέση;
Είδαμε την πρεμιέρα της παράστασης «Τα άνθη του κακού» στον Κάτω Χώρο του Θεάτρου του Νέου Κόσμου και μιλήσαμε στον συγγραφέα και σκηνοθέτη του έργου
Ζωντανός διάλογος στις 7 Δεκεμβρίου με τίτλο «Θέατρο Σήμερα» - Οι ώρες και οι ημέρες της παράστασης «Μνήμη | Λήθη»
Ένα έργο λόγου και εσωτερικής έντασης, μια υπαρξιακή μονομαχία για το τι αξίζει να κρατήσει έναν άνθρωπο στη ζωή
Η μεγάλη παραγωγή κάνει πρεμιέρα στις 18 Δεκεμβρίου
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.