- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Klim Kozinsky: Θυμήθηκα πώς «μείναμε σπίτι» κάποτε
Με χιούμορ ο πρωτοπόρος Ρώσος σκηνοθέτης μετουσιώνει τη μοναξιά του σε καλλιτεχνικό έργο. Δείτε το βίντεο.
Ο Κλιμ Κοζίνσκι και το νέο βίντεο του πρωτοπόρου ρώσου σκηνοθέτη, «έγκλειστου» λόγω του κορωνοϊού.
Αυτό το παράδοξο βίντεο είναι δημιουργία του πρωτοπόρου σκηνοθέτη Κλιμ Κοζίνσκι (Klim Kozinsky), με αφορμή την καραντίνα λόγω του κορωνοϊού. Με όχημα την ποίηση και τη μουσική ραπ, καθώς και πολλές «ψαγμένες» αναφορές σε ξεχωριστά έργα της παγκόσμιας λογοτεχνικής δημιουργίας, ο Klim Kozinsky φτιάχνει ένα παράδοξο και αιρετικό videoclip.
Παλατινή Ανθολογία (για τις ερωτικές φαντασιώσεις του), ελληνική και ρωμαϊκή μυθολογία, Θάνατος στη Βενετία, Χέλλσινγκ (γιαπωνέζικο μάνγκα), αυτά κι ίσως μερικά ακόμα μπορεί να ανακαλύψει όποιος θα ήθελε να εμβαθύνει και να πάρει μια ιδέα για τον καλλιτέχνη.
Ο Κλιμ Κοζίνσκι έχει δουλέψει με τους μεγαλύτερους συγχρόνους σκηνοθέτες – το 2015 ήταν βοηθός σκηνοθέτης του Θεόδωρου Τερζόπουλου στις Βάκχες, του Boris Yukhananov στο Drillalians: Episode I και του Romeo Castellucci στο The Inhuman Use of Human Beings.
Θυμήθηκα πώς «μείναμε σπίτι» κάποτε
(μετάφραση του βίντεο από τα ρώσικα)
Σόνια μη με γαμάς; Βάλε ένα φόρεμα
Είμαστε και συγγενείς
Έστω και διεφθαρμένοι
Κι ύστερα, αυτό το σκίσιμο πίσω
Γεννάει αμαρτωλές σκέψεις
για οριζόντια ταξίδια
με τα μάτια σε γοφούς και πλάτες
Ο Θάνατος στη Βενετία
Ως σεξουαλική εισβολή της Γερμανίας
Με αθλητικά παπούτσια στα στενά κανάλια της Ιταλίας
Με τον Χέλλσινγκ παίρνουμε στο κυνήγι τις άρπιες
Κοκκινάδι σαν Κραυγή
Όμως ο Μουνκ δεν θα σε κάνει καλλονή
Το ρ-ρ-ρο σου είναι έκφυλο σαν της γάτας
Βγάζει τα σκυλιά μου στο κυνήγι
Το μιας χρήσης φακελάκι τράβα από το στόμα
Ο Θεός κυνήγησε τη Λίλιθ
Κι αυτή κρύφτηκε στο όνομα της Εύας
Που 'χε σπουδαίο πισινό και μαστούς γελάδας
Δώσε μου τσάι με γάλα, αγαπημένη
Αυτό το δεύτερο έθρεψε τη Ρώμη
Κάτω από το φακό είσαι έντομο φαρμακερό
Φάλσταφ
Τα παιχνίδια του Ναμπόκοφ άστα
Φαγητό στα ζευγάρια που πλήττουν
Θα ήθελα να δω αυτόν το γαμημένο δημιουργό
Που έδωσε στη «σοφία»
Όψη γυναίκας με περικεφαλαία και γλαύκα
Η Αθηνά τρέλανε ακόμα και τον Σωκράτη
Κι εμείς κάναμε εισβολή σαν στρατός του Βοναπάρτη
Με τσουγκράνες πολλάκις
Σόνια, ξέρω κάπου κρύβεις θησαυρό
Ο πισινός σου σαν χάρτης
Δίνει μια γενική εικόνα για την πλήθυνση των μαϊμούδων
Αλλά υπερβολικά λίγες λεπτομέρειες
Για όποιον αναζητά το Γκράαλ
Μα βρίσκει μόνο ίντριγκες
Το τέλος φτάνει
Σύντομα θα ξεμεθύσουμε
Μα ως τότε πες μου παλιοκόριτσο
Πώς σ’ αρέσει περισσότερο
Δυνατή εισβολή απ’ έξω
Ή αργή πύρωση από μέσα
Ανήλικη ινσόμνια.
Ο Θεόδωρος Τερζόπουλος λέει για τον Klim Kozinsky
«Είναι ένας πολύ ταλαντούχος άνθρωπος» μας λέει ο Θεόδωρος Τερζόπουλος με αφορμή το βίντεο αλλά και τη συνεργασία τους. «Είναι ένας δημιουργικός συνεργάτης μου. Τώρα στη θέση μου σκηνοθετεί εδώ και πέντε χρόνια τις "Βάκχες" σαν θέατρο ρεπερτορίου στο The Stanislavsky Electrotheatre. Τον θεωρώ από τους καλυτέρους της νέας γενιάς στη Ρωσία, άνθρωπο με υψηλού επίπεδου παιδεία, πολύ χιούμορ και στις δουλειές και στη ζωή. Ταλέντο και χιούμορ».
Klim Kozinsky: Σύντομο βιογραφικό
Ο Klim Kozinsky αποφοίτησε το 2011 από το Kiev National University of Theatre Εθνικό Πανεπιστήμιο Θεάτρου του Κιέβου, με δίπλωμα σκηνοθεσίας και το 2015 από τη Σχολή Σκηνοθεσίας του Boris Yukhananov. Ως σκηνοθέτης και σεναριογράφος έχει κάνει αρκετά είδη ταινιών – το Sphere (2017), το The Lifting of Tables (2014), το Big, Big Tennis (2012), το Just Shoot (2009) και άλλα. Η ταινία του Tetragrammaton (2017) συμμετείχε σε πολλά φεστιβάλ, όπως το Spirit of Fire, το Beat Film Fest, το Meridians of the Pacific και το Message to Man, ενώ η ταινία Genre (2017) προβλήθηκε στο φεστιβάλ ντοκιμαντέρ DocLisboa στη Λισαβόνα στο πρόγραμμα New Visions. Έχει σκηνοθετήσει τα έργα I / Fabre, του Jan Fabre και The Witch Project: Ether το 2018.
Δείτε παρακάτω και άλλα βίντεο από παλιότερες δουλειές του Klim Kozinsky.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πόση βία κρύβουν οι σχολικές τάξεις; Μπορούμε να διδάξουμε με τη βία; Γιατί είναι σημαντικό να δουν εκπαιδευτικοί και μαθητές την παράσταση «Η Μέρα της Φούστας»;
Ο Χάρης Φραγκούλης σκηνοθέτησε μια αμιγώς ερευνητική παράσταση πάνω στο έργο του Δημήτρη Δημητριάδη
Ένα πολλά υποσχόμενο ταξίδι, ένα κλασικό έργο σε 2 εκδοχές, ένας ονειροπόλος και ένα αφιέρωμα στη γιαγιά
Μιλήσαμε για όλα: τη νέα παράσταση «Ήρωες», το θέατρο, τα όρια της σάτιρας, τη σύγκριση με τον πατέρα του και πώς αντιμετωπίζει την κατάσταση σήμερα
Οι δύο γνωστοί ηθοποιοί και σκηνοθέτες μιλούν για την παράσταση «Όταν έκλαψε ο Νίτσε» και για τη συνεργασία τους
Τι μας είπε για τα ιστορικά γεγονότα και τη σχέση τους με το σήμερα, τους ακίνητους ταξιδιώτες και την παράσταση «Ματαρόα στον ορίζοντα» στην Εναλλακτική Σκηνή της ΕΛΣ
Δυο πρεμιέρες τον Δεκέμβριο και εορταστικές εκδηλώσεις τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά
Μια παράσταση σκηνοθετημένη εντυπωσιακά στην όψη και στις ερμηνείες
Μιλήσαμε για όλα με τον ηθοποιό με αφορμή τον μονόλογο «Το πιο όμορφο σώμα που έχει βρεθεί ποτέ σε αυτό το μέρος» στο Θέατρο Θησείον
Η παράσταση αναλύει τον βίο και το έργο του, αναδεικνύοντας τον ταλαντούχο καλλιτέχνη που έκανε τη ζωή του κραυγή για την αγάπη
Το ομότιτλο βιβλίο της γαλλίδας συγγραφέως ανεβαίνει στο θέατρο για πρώτη φορά στην Ελλάδα
Μια αληθινή ιστορία, ένας ύμνος στη δύναμη του ονείρου του Νταβίντ Λελαί-Ελό με τον Μάνο Καρατζογιάννη
Ο Γιάννης Δρακόπουλος πρωταγωνιστεί στη μακροβιότερη σόλο κωμωδία στην ιστορία του Μπρόντγουεϊ
Μετά την ψηφοφορία που πραγματοποιήθηκε κατά την ολομέλεια του σώματος - Το βιογραφικό του
Η ενότητα CosmoClassical σε μία φιλόδοξη παρουσίαση του θρυλικού έργου του Giaccomo Puccini
Πείνα και εκπόρνευση; Μητέρα - προαγωγός; Άγνωστοι σύζυγοι και εραστές; Ναρκωτικά και παιχνίδια εξουσίας;
Η επιτυχημένη παράσταση των Ρέππα-Παθανασίου για δεύτερη χρονιά στο Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος
2 κάνουν πρεμιέρα αυτές τις μέρες και άλλες έχουν ήδη ξεκινήσει
Ένα δημοσιογραφικό νουάρ που σηκώνει τον καθρέφτη στη σκοτεινή πλευρά του κράτους και της κοινωνίας
Ο Ιωάννης Απέργης πρωταγωνιστεί στο διασημότερο μουσικό παραμύθι όλων των εποχών
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.