Θεατρο - Οπερα

Ορκίζομαι πως (δεν) λέω την αλήθεια

«Έτσι είναι (αν έτσι νομίζετε)» μας λέει το Εθνικό Θέατρο διά στόματος Λουίτζι Πιραντέλο

4741-35213.jpg
Δημήτρης Μαστρογιαννίτης
ΤΕΥΧΟΣ 472
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
62459-138284.jpg

Ο Πιραντέλο είναι σαφής. Δεν υπάρχει τίποτα περισσότερο ασαφές από την αλήθεια. Μπροστά στους αδιάκριτους γείτονες μιας πολυκατοικίας, τα μέλη μιας οικογένειας απολογούμενοι, εξομολογούνται. Ποιος από τους δύο λέει την αλήθεια; Η πεθερά για την κόρη της ή ο γαμπρός για τη σύζυγό του; Η τελευταία ζει ή όχι; Ποιος από τους δύο είναι ο ψεύτης-τρελός; Ή μήπως και οι δύο λένε αλήθεια, πείθοντας ακόμα και τον εαυτό τους γι’ αυτό; Τελικά μήπως αλήθεια είναι αυτή που μας αφήνουν οι άλλοι να εκλάβουμε ως τέτοια ή αυτή που θέλουμε εμείς να πιστέψουμε πώς είναι;

n

«Έτσι είναι» η ιστορία λένε η Ξένια Καλογεροπούλου και ο Μιχάλης Οικονόμου στους Μαρία Κεχαγιόγλου, Μιχάλη Κίμωνα, Έμιλυ Κολιανδρή, Θύμιο Κούκιο, Υβόννη Μαλτέζου, Ελίνα Ρίζου, Γιώργο Συμεωνίδη και Μηνά Χατζησάββα. «Αν έτσι νομίζετε» σκέφτεται ο Κώστας Μπερικόπουλος, που τους παρακολουθεί ως άλλος Πιραντέλο να πέφτουν σταδιακά στην αβεβαιότητα. Ενορχηστρωτής της παράστασης ο Δημήτρης Καραντζάς.

n

Δείτε εδώ το βίντεο από την παράσταση:

Info: Εθνικό Θέατρο (Κεντρική Σκηνή), Αγίου Κωνσταντίνου 22-24, 210 5288170-171, 210 7234567 (μέσω πιστωτικής κάρτας), Τετ.-Κυρ. 20.30, €20, 15, 10 (Φ), 13 (Πέμ.)

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

«Οι Δελφίνοι ή Καζιμίρ και Φιλιντόρ»
Κερδίστε προσκλήσεις για την παράσταση Οι Δελφίνοι ή Καζιμίρ και Φιλιντόρ στο Θέατρο Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών

Ο Θωμάς Μοσχόπουλος πραγματεύεται τα θέματα της εξουσίας και του ανταγωνισμού, σε ένα κείμενο που συνομιλεί ανοιχτά με τον Μπέκετ, τόσο σε επίπεδο γραφής όσο και περιεχομένου

Αλέξανδρος Ραπτοτάσιος: Ο σκηνοθέτης που τολμά να πειραματίζεται με το κοινό
Αλέξανδρος Ραπτοτάσιος: Ο σκηνοθέτης που τολμά να πειραματίζεται με το κοινό

Μια συζήτηση για το έργο «Ολική Άμεση Συλλογική Επικείμενη Επίγεια Σωτηρία», τις υπαρξιακές και κοινωνικές αφετηρίες που τροφοδοτούν το καλλιτεχνικό του όραμα, το θέατρο και την κοινωνία

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.

// EMPTY