Θεατρο - Οπερα

Κλοπή πολύτιμων υλικών από το Θεατρικό Μουσείο

Λίγο πριν μεταφερθούν στη νέα του στέγη. Χάθηκαν και αρχεία της Ελένης Παπαδάκη

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
papadaki_kidia.jpg

Κλοπή πολύτιμων υλικών από την αποθήκη του Θεατρικού Μουσείου διαπιστώθηκε ακριβώς τη μέρα που θα ξεκινούσε η μεταφορά του.

Λεπτομερέστερα, το αρχείο του Θεατρικού Μουσείου βρίσκεται εν μέρει σε διαμέρισμα της οδού Καραμαλάκη, στην Πλατεία Αμερικής, και εν μέρει στο ισόγειο του Πνευματικού Κέντρου του Δήμου Αθηναίων, στην οδό Ακαδημίας. Τώρα βρέθηκε νέα, ενιαία στέγη για το υλικό, το τρίπατο διατηρητέο νεοκλασικό της οικογένειας Αλέξανδρου Σούτζου, Σταδίου 47, με δευτερεύουσα είσοδο και από τη Γεωργίου Σταύρου. Μέχρι να προετοιμαστεί το σπίτι (προϋπολογισμένη δαπάνη 450.000 ευρώ, με φορέα το Εθνικό Θέατρο), το υλικό είχε προγραμματιστεί να μεταφερθεί προσωρινά σε αποθήκη της ΕΡΤ, αλλά διαπιστώθηκε η κλοπή (όχι διάρρηξη) από τον χώρο της οδού Καραμαλάκη.  

Έχουν αφαιρεθεί ενθυμήματα, χειρόγραφα, προγράμματα και βιβλία σχετικά με τη μεγάλη ηθοποιό Ελένη Παπαδάκη (αθώο θύμα του ΕΑΜ στα Δεκεμβριανά του 1944 - η φωτογραφία από την επίσημη κηδεία της τον Γενάρη του 1945), πίνακες ζωγραφικής, άλλα προγράμματα του 19ου αιώνα κλπ. Συνολικά, περίπου 200 πολύτιμα κομμάτια.  

Υπενθυμίζεται ότι διαρρήξεις και κλοπές αλλά και πολλαπλές φθορές από έντομα, υγρασία και νερά έχουν καταγραφεί και στον άλλο χώρο αποθήκευσης, του Πνευματικού Κέντρου. 

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

«Οι Δελφίνοι ή Καζιμίρ και Φιλιντόρ»
Κερδίστε προσκλήσεις για την παράσταση Οι Δελφίνοι ή Καζιμίρ και Φιλιντόρ στο Θέατρο Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών

Ο Θωμάς Μοσχόπουλος πραγματεύεται τα θέματα της εξουσίας και του ανταγωνισμού, σε ένα κείμενο που συνομιλεί ανοιχτά με τον Μπέκετ, τόσο σε επίπεδο γραφής όσο και περιεχομένου

Αλέξανδρος Ραπτοτάσιος: Ο σκηνοθέτης που τολμά να πειραματίζεται με το κοινό
Αλέξανδρος Ραπτοτάσιος: Ο σκηνοθέτης που τολμά να πειραματίζεται με το κοινό

Μια συζήτηση για το έργο «Ολική Άμεση Συλλογική Επικείμενη Επίγεια Σωτηρία», τις υπαρξιακές και κοινωνικές αφετηρίες που τροφοδοτούν το καλλιτεχνικό του όραμα, το θέατρο και την κοινωνία

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.

// EMPTY