Θεατρο - Οπερα

H γνώμη του ειδικού

H Iωάννα Μπλάτσου μάς λέει για τις παραστάσεις με τις οποίες εντυπωσιάστηκε μέχρι στιγμής

43374-97516.jpg
Ιωάννα Μπλάτσου
ΤΕΥΧΟΣ 376
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
19420-42988.jpg

● …την ευφάνταστη, μαστόρικη σκηνοθεσία της Κατερίνας Ευαγγελάτου στον «Γυάλινο κόσμο»

● …το σύγχρονο –σα χειρουργικό νυστέρι– κείμενο του Γιάννη Τσίρου «Αόρατη Όλγα» στο Εθνικό Θέατρο

● …τη συνολική παραστατική αρτιότητα του «Αμερικάνικου βούβαλου» στο Πορεία

● …τη συγκλονιστική ερμηνεία –παρά τη σκηνοθετική αμηχανία– της Ντίνας Κώνστα ως «Σωτηρία Μπέλλου» στο Κάππα

● …την ερμηνευτική και σκηνοθετική φρεσκάδα και το χειροποίητον του «Ταβλιού» στο Τριανόν

● …τη δουλεμένη χημεία των Πιττακή-Κεχαγιόγλου στη «Νίκη» στο Εθνικό, των Καραζήση-Χατζόπουλου στο «Όταν έκλαψε ο Νίτσε» στο Θησείο και των Χατζηπαναγιώτη-Βαλάση στο «Η θεία κι εγώ» στο Βασιλάκου

Η Ι.Μ. είναι κριτικός θεάτρου. Γράφει στο «Κ» της Καθημερινής, στο Ποντίκι-Art, στο www.protagon.gr.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

«Οι Δελφίνοι ή Καζιμίρ και Φιλιντόρ»
Κερδίστε προσκλήσεις για την παράσταση Οι Δελφίνοι ή Καζιμίρ και Φιλιντόρ στο Θέατρο Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών

Ο Θωμάς Μοσχόπουλος πραγματεύεται τα θέματα της εξουσίας και του ανταγωνισμού, σε ένα κείμενο που συνομιλεί ανοιχτά με τον Μπέκετ, τόσο σε επίπεδο γραφής όσο και περιεχομένου

Αλέξανδρος Ραπτοτάσιος: Ο σκηνοθέτης που τολμά να πειραματίζεται με το κοινό
Αλέξανδρος Ραπτοτάσιος: Ο σκηνοθέτης που τολμά να πειραματίζεται με το κοινό

Μια συζήτηση για το έργο «Ολική Άμεση Συλλογική Επικείμενη Επίγεια Σωτηρία», τις υπαρξιακές και κοινωνικές αφετηρίες που τροφοδοτούν το καλλιτεχνικό του όραμα, το θέατρο και την κοινωνία

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.

// EMPTY