- CITY GUIDE
- PODCAST
-
15°
Hitch: Τώρα αποκαλύπτεται το παρασκήνιο μίας θρυλικής σκηνής της ταινίας
Σχεδόν 20 χρόνια μετά και ενώ ο Γουίλ Σμιθ δεν ήθελε να παίξει σ’ αυτή την ταινία, ο σκηνοθέτης αποκαλύπτει


Η ταινία έγινε μεγάλη εμπορική επιτυχία, είχε, όμως, και κάποια αναπάντεχα περιστατικά που την έκαναν θρύλο στα 00s
Ήταν το 2005, όταν στους κινηματογράφους παίζει με τρελή επιτυχία μία μάλλον αναπάντεχη –για τα δεδομένα του Γουίλ Σμιθ- ταινία, μία ρομαντική κομεντί με θέμα έναν new age προξενητή.
Η ταινία, πολύ πριν το #MeToo είναι το Hitch και περιγράφει τα τερτίπια ενός δαιμόνιου συμβούλου σχέσεων που υποδύεται ο Σμιθ, μέχρι τη στιγμή που θα πέσει ο ίδιος στην παγίδα του έρωτα της Εύα Μέντες.
Ακριβώς 20 χρόνια μετά, ο σκηνοθέτης του Hitch Άντι Τέναντ αποκάλυψε το παρασκήνιο της θρυλικής σκηνής τέλους της ταινίας, μία σκηνή όπου όλοι χορεύουν (ανεπανάληπτα) και η οποία σκηνή πρακτικά δεν γράφτηκε ποτέ, δεν προβαρίστηκε ποτέ από τους πρωταγωνιστές και τους κομπάρσους της ταινίας και τελικά έγινε το σήμα – κατατεθέν αυτής της ρομαντικής κωμωδίας.
Ο λόγος για τη σκηνή τέλους στον γάμο της Αλμπέρτα Κόουλ (Άμπερ Βαλέτα), της παγερής και πανέμορφης εύπορης γυναίκας που έχει βάλει στο μάτι και τελικά παντρεύεται ο απολύτως outsider χαρακτήρας Άλμπερ Μπρέναμαν, τον οποίο υποδύεται υποδειγματικά ο Κέβιν Τζέιμς.

«Ξέραμε ότι θα κάναμε μια σκηνή γάμου, αλλά απλώς δεν είχαμε σκηνή. Είχαμε ένα σωρό κομπάρσους και τίποτα από σκηνή. Έτσι μου ζητήθηκε να γράψω κάτι και ξάπλωσα με ημικρανία, κάτι που δεν είχα ποτέ στη ζωή μου. Είχα ξεμείνει από ιδέες. Και τότε το σκέφτηκα. Φώναξα στον διευθυντή, ‘’Χρειάζομαι μια 85χρονη γυναίκα!’’. Και βρήκαν αυτή την υπέροχη κομπάρσο και έγραψα τη σκηνή που πνίγεται για να βοηθήσει τη φίλη της Σάρα (Εύα Μέντες), την Κέισι, για να βρει κι αυτή σύντροφο», λέει ο Τέναντ και συνεχίζει: «Μετά, το ζητούμενο ήταν στη σκηνή χορού απλά να ξεσαλώσουν όλοι. Απλά ανοίξαμε την κάμερα και τους αφήσαμε να κάνουν ό,τι ήθελαν, να ξεφύγουν εντελώς. Γι’ αυτό βλέπετε τον Κέβιν να γλιστράει ανάμεσα στα πόδια του Γουίλ και μετά να κάνει σπαγγάτο... αυτό, ας πούμε, ήταν όλο δικό τους».

Ο σκηνοθέτης αποκαλύπτει ότι είναι η στιγμή που αποφασίζουν οι επικεφαλής του γυρίσματος εκείνης της σκηνής να βάλουν να παίξει το θρυλικό ‘’Now That We've Found Love’’ των Heavy D & The Boyz. Μάλιστα, ήταν ο Γουίλ Σμιθ που τηλεφώνησε στον Heavy D για να τον παρακαλέσει να «καθαρίσει» τον ήχο ώστε να είναι συμβατός για τον «αέρα» ταινίας. «Εννοείται ότι αυτοί συνέχισαν να έρχονται με μ@λ@κίες, και εμείς κάναμε το ένα jump cut μετά το άλλο από τα καλύτερα!», καταλήγει ο Τέναντ για μία από τις πιο διάσημες ταινίες των 00s.
Με πληροφορίες από Business Insider
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
«Δεν έκανα ποτέ σινεμά για τα χρήματα»
Περίπου 300 κάτοικοι της περιοχής συμμετείχαν στα γυρίσματα της ταινίας
Όταν το σινεμά συναντά το skate
Συνολικά, το franchise έχει συγκεντρώσει 1,13 δισεκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως
Μια στιγμή, μια ταινία, μια επανάσταση. Η Κληρονομιά των αδελφών Λιμιέρ
Ο Ματ Ντέιμον μεταμορφώνεται σε «Οδυσσέα» για την πολυαναμενόμενη ταινία του Κρίστοφερ Νόλαν
Νέο τρέιλερ για την πολυαναμενόμενη ταινία δράσης - Πότε κάνει πρεμιέρα
Πολλές από τις ταινίες του έχουν γυριστεί εκεί - Η στενή σχέση του με το Ηνωμένο Βασίλειο
Δεν διακρίνεται μόνο για τη διεισδυτική κοινωνικοπολιτική ματιά του και τη μυθιστορηματική αφηγηματική στιβαρότητά του, αλλά και για τα συναισθήματα στις ταινίες του
Κάποιοι κριτικοί το θάβουν, κάποιοι έχουν μια καλή κουβέντα να πουν
Η ταινία του Ρένου Χαραλαμπίδη θα προβληθεί όπως είχε αρχικά σχεδιαστεί, μέσα στη σκοτεινή αίθουσα του κινηματογράφου
Μιλήσαμε με τη σκηνοθέτρια με αφορμή την ταινία της «Η Τέχνη της Μνήμης»
Το γοητευτικό παραμύθι κινουμένων σχεδίων της Disney του 1937 μεταφέρεται για πρώτη φορά στη μεγάλη οθόνη ως live-action με τη συμμετοχή ηθοποιών
Δύο Παλαιστίνιοι μετανάστες πασχίζουν να επιβιώσουν στη σύγχρονη Αθήνα
Η γιορτή του γαλλικού και γαλλόφωνου σινεμά επιστρέφει με σπουδαίους καλεσμένους και προβολές για κάθε γούστο
Στα γυρίσματα του «Πολύ σκληρός για να πεθάνει» το 1995
Μια ελληνική ταινία, χτισμένη με γνήσια ευαισθησία
Οι Τζουλάι και Σεπτέμπερ είναι δύο αδελφές αχώριστες, αγαπημένες αλλά και τόσο διαφορετικές μεταξύ τους.
Τι έγραψε στην ανάρτησή της στο Instagram
H Γκόμεζ απέτισε φόρο τιμής στον θρυλικό σκηνοθέτη στο νέο της βίντεο κλιπ
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.