Design & Αρχιτεκτονικη

H νέα καμπάνια της ΙΚΕΑ μετονομάζει προϊόντα σε ξεκαρδιστικά προβλήματα σχέσεων (εικόνες)

Δείτε τα ευφάνταστα σλόγκαν και διαλέξτε το έπιπλο που σας ταιριάζει

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
333466-691509.jpg
EPA/JAVIER LOPEZ

Μία ακόμη ευφάνταστη διαφημιστική καμπάνια κάνει η ΙΚΕΑ, η οποία μετονομάζει τα προϊόντα της με βάση τις πιο γκουγκλαρισμένες φράσεις για προβλήματα ανθρωπίνων σχέσεων στη Σουηδία. Έχει δώσει σε μια σειρά από προϊόντα της το όνομα ενός προβλήματος έτσι ώστε ο καταναλωτής να μπορεί να βρει τη λύση που επιθυμεί.

Γι’ αυτό θα δείτε έναν καθρέφτη να έχει το όνομα «Η λίστα με τους πιο όμορφους ανθρώπους στον κόσμο», μία καρέκλα να θυμίζει κρεμάστρα και να ονομάζεται «Η έφηβη κόρη μου πετάει τα ρούχα της στο πάτωμα» και πολλά άλλα.

Ποιο είναι όμως το καλύτερο όλων; Τα σχόλια σας ανήκουν…

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

R-FORM space: Εξοχική κατοικία - Χαλκιδική
R-FORM space: Το αρχιτεκτονικό γραφείο που μετατρέπει χώρους σε εμπειρίες

«Το σημαντικότερο είναι να παραμένουμε πιστοί σε μια αρχιτεκτονική που βελτιώνει την καθημερινότητα και αφήνει θετικό αποτύπωμα στο περιβάλλον», τονίζει ο Πάνος Ευστρατίου.

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.

// EMPTY