ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Άρεσε στη Βενετία η Miss Violence

Ο σκηνοθέτης Αλέξανδρος Αβρανάς απέσπασε μόνο θετικά σχόλια

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
48234-99340.jpg

Την επιτυχία των ταινιών του Γιώργου Λάνθιμου (‘Κυνόδοντας’, ‘Άλπεις) και της Αθηνάς Τσαγγάρη (Άτενμπεργκ’) προδιαγράφουν οι κριτικές για τη νέα ταινία Αλέξανδρου Αβρανά, Miss Violence, η οποία προβλήθηκε στο 70ό Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βενετίας. Οι κριτικές επικεντρώθηκαν στην κλειστοφοβική ατμόσφαιρα της ταινίας και στην αποστασιοποιημένη ματιά της. Σύμφωνα με την ιστοσελίδα Venice Review: «Τα τελευταία χρόνια οι πιο ενδιαφέρουσες κινηματογραφικές δουλειές προέρχονται από σκηνοθέτες κυρίως από τη Χιλή και τη Νότιο Κορέα. Ωστόσο, εξίσου αξιοσημείωτος και με συνέχεια είναι ο κινηματογράφος που μας έρχεται από την Ελλάδα. Το νέο ελληνικό κύμα ξεκίνησε το 2009 με τον Λάνθιμο και η νέα ταινία του Αβρανά είναι βέβαιο ότι θα τύχει της ίδιας αναγνώρισης και επιτυχίας». «Δεν αποτελεί μέρος του σινεμά του παράξενου, αλλά περισσότερο μια ελληνική τραγωδία», σχολίασε η ιστοσελίδα Hollywood Reporter. Η ταινία καταγράφει τη ζωή μιας φαινομενικά “αγίας” οικογένειας έπειτα από την αυτοκτονία της 11χρονης Αγγελικής. Ακολουθεί μία σταδιακή αποκάλυψη των μυστικών της οικογένειας, η οποία δεν μοιάζει τόσο ταραγμένη από την αυτοκτονία. Η ταινία του Αβρανά συμμετέχει στο Διεθνές Διαγωνιστικό του Φεστιβάλ της Βενετίας.

Λ.Χ.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Νίκος Νικολούδης «Στιγμές και Μορφές της Νεοελληνικής Ιστορίας», Εκδόσεις Σταμούλη
Ο Νίκος Νικολούδης καταγράφει στιγμές και μορφές της νεοελληνικής ιστορίας

Τα δεκατέσσερα κείμενα του βιβλίου αναφέρονται στις πολιτικές, στρατιωτικές και διπλωματικές εξελίξεις που διαμόρφωσαν το νεοελληνικό κράτος και την νεοελληνική κοινωνία

«Οι Δελφίνοι ή Καζιμίρ και Φιλιντόρ»
Κερδίστε προσκλήσεις για την παράσταση Οι Δελφίνοι ή Καζιμίρ και Φιλιντόρ στο Θέατρο Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών

Ο Θωμάς Μοσχόπουλος πραγματεύεται τα θέματα της εξουσίας και του ανταγωνισμού, σε ένα κείμενο που συνομιλεί ανοιχτά με τον Μπέκετ, τόσο σε επίπεδο γραφής όσο και περιεχομένου

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.

// EMPTY